Pages

Support Penaja

Friday, April 1, 2011

Kita perlukan bot yang lebih besar!!!

Posted by mykhalis On 7:42 PM 22 comments

sempatke????

22 comments:

erkk....besarnye ikan tuuu..

hahaha...macam ikan yang makan lumut tu..ape namanya..?

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maaf lama tak ziarah blog anda

uihhh besar ikan dari bot tu ... gempak siuttttt... mmg gempak

besar gilaaa!hoho!


btw, khalis,, kalau boleh buat lah chatbox.. sy, selalu je bace entry2 khalis.. tp tak boleh komen, sebab loading lame sgt..huhu..

salam, khalis,.=),.
lame sgt dh CN xsnggah sni,kn,.hehe,.
bz la,.ishh3,.syahdu rse,.mlm ni nk g trjah sume yg CN trtinggal,.hehe,.

tq snggah blog ye,.wlupon tuannye kdg xupdate,.huhu,.

xsmpat la nk buat bot lg beso,ikn tu dh dtg dh,.keh3,.

bsarnye..btul ke ??..ikan ape tu??..takutnye..

@saya YANA alaaa..lupe dah..ikan yg bnyak dalam sungai klang tu kan?

@Afzainizam memang lupa sangat dah rasanya

@Aqillah Majid =) wat masa ni maaf la.. sbb khalis cuba kotakan kata2 hiudp tanpa chatbox..soriiii

@**::CIKNUURUL::** hehe,,takpe,,khalis suka gak datang blog cn

@Reena kalau tak silap paus pemburu

kalau Nelly atas bot tu ..
seram sejuk ..menggigil ~

mak aiii.... Miz trauma kot kalo ada ikan camtuh keliling bot

tue paus bintik tp sebenarnya keluarga jerung...

tue paus bintik tp sebenarnya keluarga jerung...

shark whale..sejenis jerung..die x mkn org pun n x ganas mane.

shark whale..sejenis jerung..die x mkn org pun n x ganas mane.

shark whale..sejenis jerung..die x mkn org pun n x ganas mane.

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...