Pages

Support Penaja

Selamat Datang ke blogslucumenarik

Terima Kasih.. Datang dan hebahkan pada kawan-kawan anda

Hiburan

yang terkini lagi sensasi

Lawak dan Jenaka

Ada banyak cerita dan gambar yang mencuit hati

Politik

Mungkin memanaskan hati siapa yang tidak mengerti maksud sebenar

Ngeri dan Seram

Perghh..bikin serun je.. sabo je la ek?

Saturday, December 31, 2011

Posted by mykhalis On 2:43 PM 2 comments

Askar 8kaki dalam perarakan kematian Kim Jong Il

Semasa perarakan yang lalu sempena kematian pemerintah korea utara. Dikatakan terdapat seorang askar yang ketinggiannya sangat meyerla. Macam hampehnya, dailymail melalui tajuknya cuba membayangkan bahawa Korea Utara berjaya mencipta askar2 gergasi..

Sebenarnya orang asia bukanlah serendah masa zaman dulu. Mat sallehpun takdela tinggi sangat. yang tinggi bebenopun orang negro je kot. Cuba tengok player bola sepak asia dan eropah,, rasanya tak jauh sangat dah beza ketinggian. tol tak? even Khalis 180cm pun rasanya jumpa ramai tinggi dari Khalis.

Kalau ada 5000 askar tinggi camni memang gerun nak berperang.tapi lagi beso badan lagi senang nak target ngan sniper ye tak? Bukan cam zaman dulu kala berperang dengan pedang. sekarang main tembok je.



beso sungguh gayanya kan?

Posted by mykhalis On 1:15 PM 7 comments

Babak-babak kantoi dalam Filem Ombak rindu

Ombak Rindu (2011)

1. TRIVIA: Scene keretapi ini dilakonkan di stesen kereta api Alor Star. Ianya berdasarkan struktur stesen dan kawasan yang dalam pembinaan, yang mana adalah dahulunya adalah bangunan lama. Dalam filem ini, Izzah naik tren nak ke Kuala Lumpur. Dalam realitinya, tren yang dinaiki Izzah sebenarnya menuju ke Arau dan seterusnya ke Siam. Untuk ke Kuala Lumpur, tren sepatutnya datang dari arah yang berlawanan. Dan, tren tersebut hanya ada pada waktu malam. 
2. Haris yang basah kuyup sebab tolong Izzah masuk ke dalam kelab malam dengan baju putih yang dipakainya tadi semasa menyelamatkan Izzah. Peliknya, bajunya kering dan tidak menunjukkan tanda tanda basah sedikit pun (walaupun ada adegan Haris lap mukanya dengan tisu). Sempat plak Haris betulkan rambutnya yang basah tu ek. 
3. Malah, semasa Haris buka bajunya dan menampakkan singlet. O mai goodness, singletnya tak kelihatan basah dan melekit ke badan pun. 
4. Malah, baju yang sama, seluar jeans basah dan dengan kasut yang sama juga dipakai sehinggalah dia balik berjumpa mamanya. Nampaknya Haris memang suka pakai baju, seluar dan kasut basah. Ha3. 
5. Bantal kecil di atas sofa ada dua sisi. Satu sisi hitam dan satu lagi sisi warna seakan emas. Selepas Haris lepaskan pelukan, korang akan perasan yang bahagian hitam bantal menghadap ke hadapan. Tetapi, syot seterusnya, semasa Izzah duduk di bawah, korang akan perasan sisi warna seakan emas menghadap ke hadapan, sebelum syot seterusnya menunjukkan sisi hitam kembali menghadap ke hadapan kembali. 
6. Seorang hamba Allah muncul sedang sujud bersolat di tepi (saf hadapan) secara tiba tiba lepas tukar syot. Lihat di tepi skrin selepas syot bertukar. 
7. Semasa Haris baringkan Izzah, rambut yang berada di bahunya tidak jatuh ke belakang. Tukar syot, rambutnya berada di belakang badannya secara tiba tiba. 
8. Sekeping gambar muncul di lajur tengah bawah secara tiba lepas tukar syot. 
9. Bakul sampah yang disepak Haris hilang entah kemana walaupun tak ada siapa pun ubah semasa Haris angkat Izzah. 
10. Air pasang muncul tiba tiba sedangkan semasa Izzah bersembunyi di bali batu, kawasan tersebut masih belum dinaiki air. 
11. Rambut Izzah di bahu kirinya yang berada di atas bahunya berada di belakang tiba tiba selepas tukar syot. 
12. Mail dayung botnya meninggalkan rumah lama Izzah. Namun, syot seterusnya, kita akan lihat rumah Izzah tiada pun di belakang Mail walaupun dia tak sampai beberapa meter meninggalkan kawasan tersebut. Yang hanya ada, tebing lumpur berselut. 
13. Malah, tebing yang berlumpur dalam syot Mail hilang dalam syot Izzah. Dalam syot Izzah, tebing sungai ada air. 
14. Semasa jam tangan Izzah jatuh dalam air, korang akan perasan yang tali di depan sampan muncul dan hilang di antara syot. 
15. AUDIO PROBLEM / Synchronization: Semasa adegan Mak Jah dan Izzah di tangga, korang akan perasan yang Mak Jah menyebut ‘Kita sebagai hambanya’ tanpa menggerakkan mulutnya. 
16. Semasa Izzah bangun, korang akan perasan yang cermin belakang Izzah gelap. Namun, semasa Mila datang, korang akan lihat cermin belakang cerah, menampakkan bangunan di luarnya.  Malah, belang belang di cermin kejap ada kejap xda between syot.
17. AUDIO PROBLEM / Synchronization: Semasa Afiah cakap ‘I dan Haris tak ada apa2 hubungan’, ucapannya tak sama dengan bibirnya. 
18. Dalam satu adegan sebelum kereta Haris kemalangan, kereta Izzah melalui satu jalan yang di kanannya adalah bukit. Namun, syot jauh menunjukkan di kanannya ada ladang teh. Syot seterusnya kembali menunjukkan jalan tepi bukit tersebut. 
19. Semasa Izzah meluru ke kereta Haris yang terjunam, sebuah keluarga yang entah datang dari mana siap dengan anak kecilnya datang meluru sekali. Apa yang kita tahu, kawasan ini adalah cerun bukit dan tiada siapa di kawasan tersebut melainkan Haris, Izzah dan pemandu lori. Or, mungkinkah pemandu lori tu sebenarnya bawa anak bininya bersiar siar dengan lori tanah tu? 
20. Semasa Izzah letak mangkuk, tiada gelas kelihatan di sebelah mangkuk. Semasa ibu Haris masuk, mangkuk tiada dan gelas muncul entah dari mana. 
21. AUDIO PROBLEM / Synchronization: Mulut Izzah masih bergerak walaupun dia dah selesai sebut ‘… sementara Pak Dollah dan Mak Jah balik’ dalam syot selepas itu. 
22. FAKTA ATAU AUTA: Haris telefon Izzah guna telefon rumah. Tetapi, di handphone Izzah, korang akan nampak nombor 010 ataupun 016 (which means that panggilan ini dari nombor telefon bimbit). Malah, nama pemanggil, ‘Abang Haris’ tertera di skrin walhal Haris tidak menggunakan telefonnya untuk call Izzah.  
23. Mail arah Seha suruh arah budak budak. Perhatikan budak pakai baju merah yang berada di belakang sana. Dia berada di batas yang lain. Tapi, syot seterusnya, korang akan perasan yang budak tu berada sebaris dengan batas Seha sebelum syot seterusnya menunjukkan budak tu kembali berada di batas yang lain semula secara tiba tiba.
24. Jika Izzah pakai kain batik, apakah benda berkotak yang berada di belakang Izzah yang nampak terbonjol dari bajunya yang nipis itu? Itu mungkin wireless mic.

Kredit 100% kepada goof spot

Friday, December 30, 2011

Posted by mykhalis On 3:37 PM 1 comments

Tips elak saman dari Ustaz Azhar Idrus

Bukan semua orang ada keberanian melakukannya.. Ustaz sendiri tak yakin nak wat..wahahhaha

Posted by mykhalis On 3:28 PM 0 comments

Poster Motivasi Blogslucumenarik : kemalangan

Thursday, December 29, 2011

Posted by mykhalis On 1:54 PM 1 comments

Ombak Rindu link download

Ombak Rindu | DVDRip | AVI | 896MB | 200MB Parts | Screen Res:704X304 | Bitrate:1042Kbps
=========================================================================
Ombak Rindu | DVDRip | 480p MKV | 2.67GB | 400MB Parts | Screen Res:720X320 | Bitrate:3182Kbps

Language : Malay
Subtitle : None
Pelakon : Aaron Aziz, Maya Karin, Lisa Surihani, Bront Palarae, Azizah Mahzan, Zaidi Omar, Normah Damanhuri
Kutipan Kasar : RM10.01 Juta

Sinopsis
  • filem yang diadaptasikan daripada novel Ombak Rindu ini mengisahkan tentang perjalanan cinta dua insan, Izzah dan Hariz dari dua dunia yang berbezadan mereka terpaksa menempuh pelbagai rintangan sebelum menemui kebahagiaan. Izzah adalah gadis kampung yang telah dijual oleh bapa saudaranya kepada sebuah kelab hiburan di K.L untuk dijadikan pelacur. Seorang pemuda, Hariz anak Datuk Sufiah, pemilik empayar perniagaan SUFIAH CEMERLANG telah mermbeli Izzah dari pemilik kelab tersebut untuk dijadikan perempuan simpanan, namun Izzah telah merayu Hariz supaya menikahinya untuk menghalalkan hubungan mereka.
  • Hariz setuju dengan syarat Izzah tidak menuntut sebarang hak sebagai isteri. namun selepas itu, hariz yang kasar dan panas baran telah jatuh cinta dengan Izzah yang penuh dengan kelembutan. hariz kemudian terpaksa menikahi Mila, kawan zaman persekolahannya setelah didesak oleh Datuk Sufiah dan Mila yang amat mencintainya. Semasa Hariz koma dihospital akibat kemalangan jalan raya, Datuk Sufiah telah menghalau Izzah keluar dari bungalow Hariz dan merampas telefon bimbit Izzah.
  • Setelah keluar dari hospital, Datuk Sufiah memberitahu Hariz yang Izzah telah menjalani hubungan dengan lelaki lain. Hariz yang marah telah memberitahu Izzah bahawa dia akan digantung tidak bertali semasa terserempak dengan Izzah di rumah pak Dollah, pemandu keluarga Datuk Sufiah. Izzah kemudian kembali ke kampungnya. Pak Dollah yang marah dengan Datuk Sufiah telah memecahkan rahsia bahawa hariz adalah anaknya yang telah diserahkan kepada suami Datuk Sufiah untuk dijadikan anak angkat serta memberitahu Hariz bahawa Izzah tidak bersalah. Hariz yang menyesal dan amat rindukan Izzah telah pergi ke kampung Izzah untuk memujuk supaya kembali kepangkuannya. Mila datang ke kampung Izzah dan menuntut cerai dari Hariz. Filem ini berakhir dengan Izzah dan Hariz menjalani hidup bahagia tanpa rahsia lagi.


Ombak Rindu AVI Screen

Photobucket

Ombak Rindu MKV Screen

Photobucket

PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket











MKV 974MB Karl Version
http://adf.ly/4RbrVhttp://adf.ly/4RbsHhttp://adf.ly/4Rbu1http://adf.ly/4Rbumhttp://adf.ly/4RbvT 
AVI 896MB Qalesya Version
http://adf.ly/4RgP9http://adf.ly/4RgRMhttp://adf.ly/4RgSBhttp://adf.ly/4RgSohttp://adf.ly/4RgTfhttp://adf.ly/4RgUb
MTV OST Ombak Rindu [37MB]
http://adf.ly/4RdxE



Ombak Rindu AVI [896MB]
http://www.megaupload.com/?d=854SB7MDhttp://www.megaupload.com/?d=L5S1NV0Ohttp://www.megaupload.com/?d=TJ4MB7THhttp://www.megaupload.com/?d=Z9CI0H99http://www.megaupload.com/?d=DMJSHGHW


Ombak Rindu AVI [896MB]

http://www.fileserve.com/file/PbFuyJH/OMRIN.2011.DVDRip.AC3.XviD-TeaMarYzs.part1.rarhttp://www.fileserve.com/file/5j7A3Nr/OMRIN.2011.DVDRip.AC3.XviD-TeaMarYzs.part2.rarhttp://www.fileserve.com/file/qWpXwRp/OMRIN.2011.DVDRip.AC3.XviD-TeaMarYzs.part3.rarhttp://www.fileserve.com/file/9hMvfYf/OMRIN.2011.DVDRip.AC3.XviD-TeaMarYzs.part4.rarhttp://www.fileserve.com/file/3zVm7fF/OMRIN.2011.DVDRip.AC3.XviD-TeaMarYzs.part5.rar

 

Ombak Rindu AVI [896MB]
http://www.filesonic.com/file/e95WpJf/OMRIN.2011.DVDRip.AC3.XviD-TeaMarYzs.part1.rarhttp://www.filesonic.com/file/Kk90HVT/OMRIN.2011.DVDRip.AC3.XviD-TeaMarYzs.part2.rarhttp://www.filesonic.com/file/oQRxFuU/OMRIN.2011.DVDRip.AC3.XviD-TeaMarYzs.part3.rarhttp://www.filesonic.com/file/Gj5Bl4D/OMRIN.2011.DVDRip.AC3.XviD-TeaMarYzs.part4.rarhttp://www.filesonic.com/file/cmeUPvw/OMRIN.2011.DVDRip.AC3.XviD-TeaMarYzs.part5.rar




Ombak Rindu AVI [896MB]
http://hotfile.com/dl/138756099/198bc2b/OMRIN.2011.DVDRip.AC3.XviD-TeaMarYzs.part1.rar.htmlhttp://hotfile.com/dl/138756741/f9e4742/OMRIN.2011.DVDRip.AC3.XviD-TeaMarYzs.part2.rar.htmlhttp://hotfile.com/dl/138760926/39e6556/OMRIN.2011.DVDRip.AC3.XviD-TeaMarYzs.part3.rar.htmlhttp://hotfile.com/dl/138765373/e5681d0/OMRIN.2011.DVDRip.AC3.XviD-TeaMarYzs.part4.rar.htmlhttp://hotfile.com/dl/138766861/a802c2e/OMRIN.2011.DVDRip.AC3.XviD-TeaMarYzs.part5.rar.html
kredit

Posted by mykhalis On 1:52 PM 7 comments

Agnes monica berkebaya singkat sehingga nampak panties

Hmm.. apa kejadahnya rekaan kebaya camni.. ini kalau ada orang pakai gi majlis ni belum tentu selamat sampai ni. gila singkat sampai nampak suar dalam..

inilah kebaya rekaan pereka dari Indonesia yang dipakai Agnes sempena sukan sea yang lalu.. memang lama dah la kiranya gambar ni..tapi sebab Khalis baru je terbaca, so Khalis anggap adala sorang dua tak baca lagik..haha..










ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...