Pages

Support Penaja

Selamat Datang ke blogslucumenarik

Terima Kasih.. Datang dan hebahkan pada kawan-kawan anda

Hiburan

yang terkini lagi sensasi

Lawak dan Jenaka

Ada banyak cerita dan gambar yang mencuit hati

Politik

Mungkin memanaskan hati siapa yang tidak mengerti maksud sebenar

Ngeri dan Seram

Perghh..bikin serun je.. sabo je la ek?

Saturday, March 10, 2012

Posted by mykhalis On 11:16 PM 0 comments

Putus tunang kerana bantal busuk


Kebiasaannya bantal busuk ni sinonim dengan orang perempuan. Dan itulah yang terjadi pada seorang wanita bernama Tamara. Dari kecil dia mempunyai sebiji bantal dan kerana tidak pernah berenggang dengan bantalnya, dia menamakan bantalnya Boo.

Meskipun sudah hampir dengan hari perkahwinannya, Tamara tidak mahu melepaskan Boo..sehingga memaksa tunangnya memutuskan hubungan.


Posted by mykhalis On 10:46 PM 1 comments

Baguss..Lapangan terbang menjadikan bendera Israel sebagai alas kaki

dikatakan anda dapat melihat situasi ini di Lapangan Terbang Tunis Carthage

Posted by mykhalis On 9:40 PM 0 comments

Ngeri : Mati kerana mabuk

Kejadian ini berlaku di sempadan Mexico dan Amerika……

Ceritanya disini :

“This picture was taken on [...] in Nogales, Arizona. The Mexican guy
here was drunk and pissed off that he could not cross the border into
the U.S from Mexico, so he jumped in front of the train. His wish was
granted, as the train dragged him into U.S. jurisdiction. This picture
was given to me by the Customs agent who took the photo.”

sumber : rotten.com

Posted by mykhalis On 9:27 PM 0 comments

Berjudi punya pasal.. 5 lelaki dirotan di Acheh

LANGSA, Indonesia – Lima lelaki Aceh yang didapati bersalah berjudi
dirotan di khalayak ramai di sini semalam.

Mereka dirotan di wilayah Aceh yang melaksanakan undang-undang Islam.

Mereka dirotan enam kali pada setiap Jumaat di hadapan beratus-ratus
orang di sebuah padang di bandar ini, Aceh Timur.

Indonesia yang merupakan negara Islam dengan 240 juta penduduk
mengamalkan dasar sekular tetapi membenarkan Aceh melaksanakan
undang-undang syariah.

Ketua bahagian jenayah di pejabat pendakwa raya Aceh, Putra Masduri
berkata, kelima-lima lelaki tersebut adalah antara 20 orang yang
didapati bersalah melanggar undang-undang syariah pada Januari lalu.

Lima lelaki itu dirotan sebanyak enam kali.

Mereka dirotan di sebuah padang dan disaksikan ratusan orang yang
menyorak semasa hukuman tersebut dilaksanakan.

Sebahagian daripada mereka menjerit dan mempersoalkan kenapa pesalah
tersebut hanya dirotan sebanyak enam kali. – Agensi

sumber

Posted by mykhalis On 8:29 PM 8 comments

Ciss..Neelofa -Neelofa.. skit pendek sampai nak nampak

Rais Yatim!! Hassan Ali.. Ibrahim Ali.. ni tak menghina agama ke? ok ke?dah sampai paras buntut pakai skirt kira ok lagi ke?? camne ni.. tak menghina ketuanan melayu ke? Akidah tak terjejas ke?

camne nak kira ni??!!

puiii



terbaiikkk punya!!

Posted by mykhalis On 8:19 PM 0 comments

Aduhai..kerana 4 sen tertunggak..kereta akan ditarik

TIADA apa yang dapat dibeli dengan duit 4 sen di Singapura.

Tetapi, 4 sen itu amat berharga kepada pemilik kereta Honda Stream yang
ingin dikenali sebagai Zainal.

Ini kerana gara-gara tunggakan ansuran hanya empat sen yang disahkan
pihak bank berpunca daripada kesilapan teknikal, beliau dicerut
kebimbangan kehilangan keretanya bernilai $60,000 di pasaran.

Kesemuanya bermula selepas bank yang memberi pinjaman keretanya itu,
Standard Chartered, menghantar surat amaran tarik keretanya jika beliau
gagal melunaskan tunggakan 4 sen itu.

Surat bertarikh 2 Mac lalu itu memberi  Zainal, 50-an tahun, seorang
pekerja penerbitan, tempoh selama 14 hari untuk berbuat demikian.

Ansuran bulanannya ialah $916.04 dan perlu dibayar pada hari pertama
setiap bulan.

*‘Bagi bulan ini, saya tekan butang mesin AXS bagi bayaran $916. Saya
ingat baki empat sen dikumpul dan dibayar lain kali.*

*‘Tetapi, sehari selepas itu saya terkejut apabila menerima notis
mendesak saya membayar 4 sen dalam masa 14 hari atau kereta saya dirampas.*

*‘Peraturan apa ini? Kalau saya tak bayar ansuran bulanan selama dua
atau tiga bulan mungkin munasabah tetapi ini hanya 4 sen!’ gelak beliau.*

Menurut Zainal, inilah kali pertama beliau menerima surat amaran
sedemikian sejak sudah 30 tahun memandu dan menukar banyak kereta.

‘Biasanya pihak bank atau firma kredit akan menelefon atau menghantar
surat peringatan jika saya bayar lambat. Mereka tidak terus hantar surat
amaran mahu tarik kereta seperti Standard Chartered!’ tegas beliau.

Diminta mengulas, Haji Ismail Yusof, 46 tahun, yang lebih dikenali
sebagai Dr Kereta, menyifatkan tindakan bank berkenaan bukan saja ‘tidak
munasabah’, malah ‘tidak masuk akal’.

‘Pihak bank atau firma kredit biasanya kirim surat peringatan dan akan
hanya menghantar notis merampas kereta sebagai langkah terakhir selepas
dua atau tiga bulan tak bayar.

‘Tindakan menggertak pelanggan secara ini memang tak perlu dan tidak
wajar,’ tambahnya.

*Ketika diminta penjelasan mengenai isu tersebut, seorang jurucakap
Standard Chartered, dalam e-mel balasnya semalam, berkata:*

*‘Apa yang boleh kami katakan ialah ia disebabkan kesilapan teknikal dan
kami ingin memohon maaf di atas kesukaran yang timbul.*

*‘Seperti kebiasaannya, kami bekerja rapat dengan pelanggan kami bagi
menyelesaikan sebarang isu dan keperihatinan dan kami telah pun
menjelaskan perkara berkenaan kepada pelanggan berkenaan.’*

Zainal mengesahkan pihak bank telah menghubunginya pagi semalam dan
memaklumkan duduk perkara sebenar.

‘Saya terima penjelasan dan dah maafkan mereka,’ tambahnya

sumber

Posted by mykhalis On 8:15 PM 0 comments

Berbogel kerana protes kerakyatan dilucutkan

hiasan

Sekumpulan wanita warga Iran yang telah dilucutkan kewarganegaraan
bertindak merakamkan gambar mereka dalam keadaan berbogel sepenuhnya
bagi menunjukkan tanda protes terhadap penindasan seksual terhadap
wanita yang kononnya diamalkan di negara asal mereka.


Wanita-wanita itu yang kini hidup dalam buangan di negara-negara Eropah
memilih untuk berbogel dihadapan kamera dan menyampaikan laungan
slogan-slogan kebebasan seksual yang mereka perjuangkan.

Antara slogan yang disampaikan oleh kumpulan wanita Iran itu ialah ‘Kami
percaya kepada kesaksamaan antara lelaki dan wanita’ dan ‘Fikiran saya,
tubuh saya, pilihan saya’.

Selain itu, mereka juga berpakat untuk menghasilkan sebuah video bagi
meningkatkan jualan kalendar Revolusi Foto Bogel sempena Hari Wanita
Antarabangsa dan didedikasikan khas untuk seorang gadis Mesir, Aliaa
Magda Elmahdy, yang memuatkan gambar bogel dirinya menerusi blog sebelum
ini.

Menurut kumpulan itu lagi, video dan kalender itu juga dihasilkan untuk
memberi sokongan kepada Golshifteh Farahani yang merupakan seorang
pelakon Iran yang telah dihalau dari negara Islam itu kerana berbogel di
dalam satu majalah Perancis.

Golshifteh, 28, yang pernah membintangi filem bersama pelakon Hollywood
terkenal, Leonardo DiCaprio dan Russell Crowe itu dihubungi oleh pihak
berkuasa Iran agar tidak pulang ke negara asalnya selepas gambar
bogelnya tersebar di dalam majalah Madame Le Figaro.

Gambar tersebut yang mencetus kemarahan umat Islam di Iran menyaksikan
Golshifteh beraksi bogel berlatar belakangkan dinding berwarna gelap
sambil tangannya menutup buah dadanya yang terdedah.

Posted by mykhalis On 1:04 PM 4 comments

Rumah terbalik di Talibong, Tamparuli, Kota Kinabalu, Sabah : Kiriman pembaca blogslucumenarik

Terima Kasih kepada Ahmad Zulhilmi kerana sudi berkongsikan pengalaman dengan pembaca blogslucumenarik.blogspot.

Jujurnya, bila Khalis dapat mesej mengenai rumah terbalik di Sabah, Khalis memang tak tahu pun.. so mintakla Zul share kan.. memang luar biasa rumah ni..sayangnya,kita tak dapat tengok gambar rumah ni di dalam.


Pengalaman ringkas

Lokasi rumah terbalik ni terletak di tamparuli.Kalau dari k.kinabalu nak menuju ke kundasang, mesti boleh nampak dari tepi jalan. Agak unik sebab satu-satunya rumah terbalik yang ada kat sabah. Masuk dalam rumah, segalanya terbalik..kita berjalan kat siling rumah. Segala TV, perabot, peralatan rumah  berada dalam keadaan terbalik..maksudnya nak tengok TV kene pandang ke atas la..rasa agak pening2 juga kalau tak biasa. Paling syok kat bilik air..mangkuk tandas kat atas..agak2 nya la kalau rumah ni ada penghuni yg duduk..mcm mana dia nak buang air…:) kalau datang ke sabah, jemput la singgah kat rumah terbalik..bayaran masuk RM 10 utk seorang (dewasa) RM 5 untuk kanak-kanak..maaf gambar dlm rumah takde..sbb tuan rumah tak izinkan ambil gambar dalam rumah..-zul



terima kasih la bebanyak.. Ada rezeki memang nak datang sini.Nak tau jugak macamana isi dalam rumah ni..

Posted by mykhalis On 12:33 PM 0 comments

Bangang : peminat bola hina Al-Quran dengan reka ayat sendiri

Agak2la..taula minat tengok bola. tau la ko ada pasukan yang korang sokong sendiri.  nak kutuk ke nak hina ke..tapi jangan la sampai melampaui batas.

sampai UAI sendiri dah bagi komen bila orang bertanya.. hati2la ek..

Posted by mykhalis On 11:30 AM 3 comments

Gila zalim punya buli : Junior dipaksa cium bontot sesama sendiri

Perghh., ini betul2 menjijikkan!!


betul2 kerja bangang namanya ni!!

Posted by mykhalis On 10:24 AM 1 comments

Perempuan gila mengikat anjing dan mencampakkannya dalam sungai

Motif tak dikenalpasti. Namun mental orang zaman sekarang memang tak stabil sungguh gayanya. Apa kejadahnya nak buat camni.. huh



bangang!!

Posted by mykhalis On 9:51 AM 1 comments

Cara ekstreme menaiki bas seorang wanita cina

Bila tengok gambar ni.. Khalis teringat filem shaolin soccer.. apa kejadahnya makcik ni masuk bas tak guna pintu pun tak taula..gamaknya bus driver tak mahu bukakkan pintu sebab dah terlambat agaknya


muat ke?wahhahaa

Friday, March 9, 2012

Posted by mykhalis On 11:24 PM 0 comments

Apa kejadahnya lelaki ni buat pada burung merak

itulah? dah rasa macam ganas sangat dah? burungpun nak dikerjakannya?





sumber

Posted by mykhalis On 10:42 PM 0 comments

18sx : Iklan seluar jeans Armani seksi oleh Rihanna


Ini memang mengelirukan..iklan seluar jeans atau lingerie?






Posted by mykhalis On 10:23 PM 1 comments

Lelaki pencium punggung dicari pihak berkuasa


Pihak berkuasa sekarang dikatakan sedang meneliti cctv untuk mengenalpasti seorang lelaki yang dikatakan hobinya mencium punggung pekerja dan pelanggan di pasaraya.



Posted by mykhalis On 8:04 PM 0 comments

Inikah rupa bakal tunang Liyana Jasmay?

Liyana Jasmay sudah pun meng’confirm’kan yang dia akan bertunang dengan
seorang jejaka yang mana jiran kepada dirinya juga.Jejaka itu bernama
Fathuddin Mazlan. Namun tidak ramai yang bakal tahu bagaimana paras rupa
orangnya, admin berkesempatan dapat melihat gambarnya yang didakwa dia
adalah Fathuddin Mazlan. Oleh itu harap tak salah oranglah, kalau betul,
memang hensem juga orangnya.

Fathuddin yang ditengah-tengah. gambar Syokkahwin

sumber

Posted by mykhalis On 7:58 PM 0 comments

Cinta seorang gadis playboy..sejati atau??

Paparazi berjaya mengambil gambar model majalah playboy Jenna Bentley
dengan teman lelakinya, seorang lelaki tua gemuk, ketika mereka sedang
bersenang-senang di pantai. Menurut anda cinta Jenna Bentley disebut
cinta sejati ataukah cinta wang lelaki tersebut?

Jenna Bentley photo Menurut anda ini cinta sejati atau kerana wang ?



sumber

Posted by mykhalis On 5:43 PM 0 comments

Ergh.. gambar bakal doktor kena masukkan tangan dalam bontot pesakit

Ingat senang ke nak jadi manusia yang berjaya.. susah oo.. nak kena belajar rajin-rajin. Nak kena tanggung hutang lagi.. memang sadis.. dah keluar belajar kena menghadapi sendiri realiti kehidupan.

Tapi ini adalah pengalaman bakal doktor haiwan. memang kes naya tangan sampai ke lengan..
alang alang menyeluk bontot kuda.. biar sampai ke pangkal lengan








fufuufufuuu..sangat kagum dengan keberanian mereka..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...