REvolusi dan evolusi microsoft

Sebelun ini Khalis dan ada kongsikan tajuk yang lebih kurang sama, cuma cover sahaja. Kali ini Khalis kongsikan isi didalamnya ataupun antaramuka microsoft dari mula-mula sehingga kini. priceless tau

1985 – Windows 1.0

1987 – Windows 2.0

1990 – Windows 3.0

1992 – Windows 3.1

1995 – Windows 95

1996 – Windows NT 4.0

1998 – Windows 98

2000 – Windows 2000

2001 – Windows XP ( setia sampai sekarang..10 tahun dah..hehe)

2007 – Windows Vista( paling benci)

Windows 7 (masih blaja..huuu )


camne?bersyukurla adik2 zaman sekrang..zaman mak kita dulu pakai taip writer je..ketuk ketak ketuk ketak..kan??ke ada yg tak tau rupa mesin taip???wahahhahahah

Comments

Miss Dill said…
pernah gune DOS

pernah gune windows zaman dulu kala

main petik2 je. haha!

masih belajar. dan terus belajar :)

Miss Dill^^
Abang Zam said…
hahahaha..asal kau benci vista weh??
aku pakai W7..haha
old skool gila windows dulu
kucarkacir said…
complicated giler nak gune hok zaman dulu punyer..
mesti jadi gile nanti..
mykhalis said…
@Miss Dill khalis rasa perbah sekali je termasuk DOS..hehe..berapa usia miss dill nie??
mykhalis said…
@Abang Zam aku pakai xp lagi..hehe.. benci vista sebb aku sangat taksub pada xp..
mykhalis said…
@kucarkacir itulah pasal.. yg zaman dedulu je sangat tabah..
cik sakdi said…
kite pernah pakai window 95. haha.. ade game block2 je. window7 syiok! :)

Popular Posts