Pages

Support Penaja

Thursday, March 31, 2011

REvolusi dan evolusi microsoft

Posted by mykhalis On 10:45 PM 9 comments

Sebelun ini Khalis dan ada kongsikan tajuk yang lebih kurang sama, cuma cover sahaja. Kali ini Khalis kongsikan isi didalamnya ataupun antaramuka microsoft dari mula-mula sehingga kini. priceless tau

1985 – Windows 1.0

1987 – Windows 2.0

1990 – Windows 3.0

1992 – Windows 3.1

1995 – Windows 95

1996 – Windows NT 4.0

1998 – Windows 98

2000 – Windows 2000

2001 – Windows XP ( setia sampai sekarang..10 tahun dah..hehe)

2007 – Windows Vista( paling benci)

Windows 7 (masih blaja..huuu )


camne?bersyukurla adik2 zaman sekrang..zaman mak kita dulu pakai taip writer je..ketuk ketak ketuk ketak..kan??ke ada yg tak tau rupa mesin taip???wahahhahahah

9 comments:

pernah gune DOS

pernah gune windows zaman dulu kala

main petik2 je. haha!

masih belajar. dan terus belajar :)

Miss Dill^^

hahahaha..asal kau benci vista weh??
aku pakai W7..haha
old skool gila windows dulu

complicated giler nak gune hok zaman dulu punyer..
mesti jadi gile nanti..

@Miss Dill khalis rasa perbah sekali je termasuk DOS..hehe..berapa usia miss dill nie??

@Abang Zam aku pakai xp lagi..hehe.. benci vista sebb aku sangat taksub pada xp..

@kucarkacir itulah pasal.. yg zaman dedulu je sangat tabah..

kite pernah pakai window 95. haha.. ade game block2 je. window7 syiok! :)

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...