Fesyen ringkas dari negara China

Fesyen ini tak memerlukan anda beli pakaian baru, cuma perlu...













sinsingkan baju ke celah ketiak ataupun ikat macam bra untuk tunjukkan dada.. paling terukpun perut kene kasi nampak..hehe

Sebenarnya selalu nampak uncle-uncle berbangsa cina selalu singsing baju diorang camnie..bila ada banyak-banyak gambar camni baru perasan betul-betul.

Comments

Abang Zam said…
haha..diorang panas lah..haha..tapi serius kat public pun diorang leh buat

khalis, aku ada buat responden..click untuk lebih lanjut : Responden : Contest Cipta Ayat Paling Kool Tanpa Titik Dalam 1 Ayat
kucarkacir said…
cam x cukup kain je..
lagi satu..nape setiap gmbar tu ade gambar perempuan yang sama?
mykhalis said…
@Abang Zam sebab panas sangat dah tu agaknye
mykhalis said…
@kucarkacir tahniah anda perasan..heheh
musykil,.nape stiap gmbo ade mke pmpuan tu?,.siap trsengih2,.die bt kajian ke,.hehe,.
acidd maula said…
haha ,derang panas la kalis .and derang rasa perut derang comel .hehehehe
nie fesyen boroi nie...hahaha
nelly said…
dia panas tu .hahaha
Khalis jangan tiru macam tu yek..
oying said…
pompuan cina 2 mmg servay fesyen boroi ni ker hehehe...sume pic cm ader muka dia jer..

Popular Posts