Makanan makanan pelik dalam tin

sarang burung dalam tin
Hehehe.. dah makan malam belum? kalau belum..sebelum teruskan tengok gambar-gambar kat bawah nie, gi makan dulu tauuu... 

sebab kelmarin dan semalam Khalis tunjukkan makanan-makanan yang best-best sahaja, apa kata Khalis kongsikan makanan - makanan yang kurang best pulak.. Kurang best macam mana?heheh..

Jom layan makanan makanan dalam tin.. okies..


seekor ayam dalam tin

kari daging buaya

mulut ikan terbuka

sebiji burger

otak babi

ular orok-orok

rusa??kancil??

jengka kala  panggang

ape nie ek?ulat ke ape?

lidah biri-biri


macam-macam buleh isi dalam tin rupenye.. ayam sekor pun boleh,..hehe

Comments

athirahzaki said…
nak cakap ape entah,
yummy!
ke yucksss??
hahahaha
gile ah,
sekor ayam sumbat dalam tu.
ahh, buaya pon ada.
uwekss.
gmbr bwh kala jengking tu apa ea?
skali tgk cam lipas.. tp xnmpk kaki..
mcm2 la..kunun exotic la ne an? hahahah
mas saari said…
eeeeeee...geli!
akak belum makan tau, dah tak selera dah ni...
saya YANA said…
mesti besar kan tin untuk ayam sekor.. haha.. dalam tin ade sebiji beger.. murah ke mahal..?
amny.. said…
hayaaa !!geli giler !
Miz Novexx said…
ada ke orang yang sanggup beli?? OMG, nasib baek dh makan, kalo tak mau termuntah Miz nengok mulut ikan tuh.... ;)
haha...

kopi AL-JABBAR!!
haha...

kopi AL-JABBAR!!
Reena said…
gile la...euww...mkanan mcm ni pun ade ...thnks abgkhlis for sharing..
Reena said…
abgkhlis nk share kt fb ye..
kucarkacir said…
ayam tu xleh blah..
haha
izzatul ilmi said…
yang 2nd last tu ulat sutera
cik sakdi said…
ayam tu xleh belah la. tu pon nak masuk tin ke?haha
maiza farhani said…
errr....geli kot..hahaa

Popular Posts