Pages

Support Penaja

Selamat Datang ke blogslucumenarik

Terima Kasih.. Datang dan hebahkan pada kawan-kawan anda

Hiburan

yang terkini lagi sensasi

Lawak dan Jenaka

Ada banyak cerita dan gambar yang mencuit hati

Politik

Mungkin memanaskan hati siapa yang tidak mengerti maksud sebenar

Ngeri dan Seram

Perghh..bikin serun je.. sabo je la ek?

Saturday, March 5, 2011

Posted by mykhalis On 8:37 PM 13 comments

Kenapa beli latop andainya sudah ada rolltop?

KOmpom ramai orang ada laptop kan?
Maklumle, main cc mahal,
baik beli lappy 1 dan berokband.. boleh on9 sokmo..
kan??


Sensitip,, kutuk je sensitip,
Khalis pun ada lappy n broadband la..
tapi camne kalau ada rolltop?

Apekah rolltop?


camnie la lebih kurang rupenye?

macamana ianya berfungsi?



Mungkin dalam perancangan lagikkot

Bagi Khalis takde yg mustahil bila bercakap pasal teknologikan?

semuanya mungkin,, Kalaulah dapat tv 4d..perghhh

Posted by mykhalis On 7:07 PM 6 comments

Ketatnye pemeriksaan di Lapangan Terbang US

Pernah naik kapal terbang?
KOman spana mu!!
Hahaha..Khalispu tak pernah.. sbb tue Khalis ktuk diri sndiri

Gi US?
Kompomla tak gi kan? Takkan nak naik kapal layo

Ade sedare kat US?
Kompom korang rasa nak cili mulut Khalis kan?
dah la tak melawat balik kat shoutbox,
orang dah komen tak komen smule..

Post banyak pulak entry hari nie..

Janganlah marah ek..

Khalis hari nie rasa sayu je.. adakah MU akan kalah??
Arghhhh.. tak nakkk.. Khalis dah siap pakai jersey nie..
Ori tau oriii  made in Indonesia beli kat Al-Ikhsan

Kalu nak tau betapa susahnya nak masuk US
Cube tengok gambo nie

Kalu tak jom layan

My name is Khan, 'and Im not terrorist'-dialog foflar..
Khalis tengok citer nie nangis tau..sampai kene berhenti setengah,,
esoknya perasaan dah tenang baru sambung semula..















Jeling petikan dari cerita
My name is Khan


Posted by mykhalis On 6:12 PM 7 comments

Macam-macam ragam di pantai

Haluuuuuu!!
Sunyi jer blog Khalis hari nie
Rami pergi berjalan, berdating, kawen, jumpe sedare agaknye..

Biasala..hujung minggu..
Khalis tak berkesempatan nak cuti sekarang nie

Maklumle,, keje sendiri,, gaji hari..hehe

Khalis melilau la nak cari gambar ragam orang-orang di pantai
Sebab di kawasan Kuala Rompin yang Khalis duduk nie
ada pantai, di sini Pantai dikenali sebagai
" Pantai Hiburan"

takdela terhibur manapun
tapi setiap tahun mesti ada pesta
yang di namakan
Pesta Pantai ataupun Rompin Festival

BUkannye nak berlagokle
tahun lepas Siti Nurhaliza datang yoooo

sape tak pernah datang?
suma dah
Senario? A to Z? Hamid Gurkha? Mr Os?
Syarifah Aini? Iwan dangdut? Liza Hanim?
XPDC? huiii..ramai le.. dahpun namanya pesta

amendela Khalis membebel nie
maapkan teman ek..
silelah jenguk jenguk koleksi gambar ragam di pantai ( bukan di Rompin )



























Posted by mykhalis On 5:31 PM 7 comments

Peralatan dapur yang comel petang ini

pernah makan burger benjo tak?
mesti taukan telur benji di letakkan dalam bekas bulat.. betul tak?

Tapi pernah tak terasa betapa bestnya
kalau dengan sedikit kreativiti
kita boleh hasilkan barang yang lebih comel

Bukan anak-anak aje.. dengan bapak budak pun Khalis rasa teruja kalau dapat
telur bentuk camnie

Kalau sebelum ini, Khalis tunjukkan cara
wat telur rebus berbentuk love
Kali ini, telur goreng berbentuk senapang.. HHhhHHaaa

Camne?menarik tak?mudah aje.. masukkan aje telur dalam bekas nie
 kalau nak cantik masukkan telur putih dahulu dan kuning kemdian
Inilah peralatannya.. boleh dapatkan di pasaraya terkemuka.. wall-mart..heh








Posted by mykhalis On 4:03 PM 8 comments

FAEDAH BERTEGUR SAPA DENGAN JIRAN.. JANGAN SOMBONG!!

Di katakan duduk di bandar
hubungan sesama jiran sangatlah tidak mesra
bagi Khalis bukan ape
Khalis setuju jerk

Khalis pernah duduk di Wangsa Maju
Pernah duduk di Kajang
Pernah juga duduk di Ampang

Memang tak bertegur sapa kerana
ada perasaan curiga dengan jiran-jiran

Kalau di kampung pulak
tiada masalah rasanya
walaupun kawasan perumahan

Sebab di tempat Khalis nie
Masih ada lagi budaya ziarah menziarahi
BUkan berblogwalking aje yg tau..hehe

Jom kite tengok apa faedah apabila ramah dengan jiran-jiran

baik betol jiran aku nie.. hantar suami nak pergi keje

'bye bye abang' mungkin itu yang jiran nie cakap

 'hai akak!! abang dah gi keje ke?' sapa mesra
 'aah.. sudah.. ada meeting pagi ni'
 'kamu sorang je ke?'tanya akak tue









Argggghh.. doseeeee

Posted by mykhalis On 3:18 PM 12 comments

Anak patung yang sebijik macam orang

Khalis takder la anak patung..

Kalau ada teddy bear jerla..

Adik Khalis yang perempuan bongsu pun sama,

Tak pernah lak ingat dia main abak patung nie..

tapi bile Khalis tengok anak patung nie

memang rasa serun gile..

sebijik macam manusia..pandai betol orang buat anak patung nie

Detail je..


dah la buat saiz macam orang betol

berape la harga nie agaknye kan?

ada ke yg nak beli? Hahaha










detail kan? kalau nak beli sila komen..jangan malu-malu

Posted by mykhalis On 1:34 PM 13 comments

Koleksi ayam yang giler babun lain dari yg lain

Ayam.. bermacam ayam..

Khalis suka makan ayam..suke sangat..

tapi tak suke bela ayam.. sbb tak larat nak buang taik ayam..

so, Khalis beli aje senang.

Khalis pernah tengok ayam beso gabak..bukan ayam belanda tau.. itu mmg dah besat

tapi ini ayam kampung je..punyer besar sampai kalau masakpun belum tentu lut nak gigit..

Pernah jugakla tengok ayam katik, ayam daging, ayam hutan, ayam kampung,

ape lagik jenis ayam ek? tapi cube tengok ayam-ayam kat bawah

memang cun giler diorang nie.. perghh.. tertawan jiwa ragaku..
















camne?mau bela ayam nggak?













ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...