Pages

Support Penaja

Thursday, March 31, 2011

Ibu bapa contoh ( Part 2 )

Posted by mykhalis On 4:15 PM 17 comments

gangsta...huuuu
Bukan malas tau..tapi banyak sangat gambar..baik Khalis taruk dalam 2 bahagian kan?hehe.

sekali kene belit baru tau

cara mudah jaga anak??

ibu yang kuat

ngan budak2 pun main sungguh2..ape arr

banyak lemak nie..

hot baby...

ayah..nak sikittt

ada mati lemas budak ni karang

kalau kene cakor ngan raccon camne?

kecik2 dah ajar kene minum

kesiannya..sapela mak bapak nie

Khalis tak berapa heran sangat zaman sekarang.. Khalis pernah pergi program motivasi dimana adik peserta keliru sebab ibunya bercinta dengan seorang pengkid.. Keliru gile budak tue..

17 comments:

hebat gile la ade mak bapak cmnie

gile la hakhak..brutal gile mak bapak dowang neh..

waaa....khalis ble nak buad contest agi...nak hadiah..ari tuh ta sempat nak join.. ktowang da tag khalis aw...

yg lain tu mmg cam haram..
tp yg tambat anak tu ok kowt.. dari hilang ank kt mall atau terlepas ank melintas jalan raya tetiba.. tak ke naya..

ishhh3... mmg gila betol.. hahaha

huhu.. x taw plak ader mak ayah cam ni.. :D

ish ish ish ada ke patot aih..
macam2 la...

p/s : hehe ziarah gak la khalis mana yang smpt cahaya ziarah dulu jgn risau ye ;)

@Pacek ABU sifir kontes akan di wat secara senyap je tau..wahahaha

@Miss Shikio miss shikio nnt jadi ibu yg solehah tau

@Syuk Ry hehe..sekarang dah tau kan ada?

haha. yg ikat tiga2 anak tu style. hehehehe

macam ngok la mak bapak budak ni.. hahah...

siannye,.yeke khalis,.ya Allah,ade smpai cmtu skali ek,.ibu bercinta dgn pengkid,.nauzubillahi min zalik,.

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...