Mungkinkah ini beg sandang untuk Sayf yang membuatkan dia digilai wanita?

Beg cengkerang ninja turtle
 Hahhaha..jahat kan ayah Sayf.. nak anak dia jadi pujaan semua wanita..wahahaha.. melihat pada Sayf,,ayah akan wat Sayf ada 6 packs semasa Sayf berusia 6 tahun lagik..hahaha( gelak jahat)

Jom Khalis kongsikan beg beg sandang yang kalau anda pakai ke kelas, kuliah ataupun ofis orang akan jeling.. kalau takpun 10 kali mesti toleh kerana kejelesen mereka pada anda..hehe


beg latop

beg gitar

beg bumi

beg serangga

beg star wars

beg grimlins

beg mr yoda


hehe..camne?ada berani nak pakai???


macam biasa arr..silalah tekan likes k?

Comments

chentaNUYU said…
dh byl likes ni! beg last tu cute giler!!!
yatie Awang said…
order yang gitar satu....cantik colournya...
Anonymous said…
nak order kat mana ni khalis.. hehe
adwafarahin said…
haha ader yg comel ade yg klaka
qasehraihan said…
uiiii...yg glob tu mmg suai sgt ngn bebudak skang..sbb beg dorg byk kena masukk buku..muahahahaha


http://qasehraihan.blogspot.com/2011/03/bila-sebut-indon-apa-yang-anda-fikir.html
kucarkacir said…
bestnyerr..
kan best klu ade jual kat mesia..
Miss Shikio said…
nk beg grimlins...

hadhoii..baru tgk movie dia ja smalam
hahaha...

en.khalis belikan Miss Shikio 1 noh.. LoL~
ApiH said…
beg laptop tu mcm dah baju kalis peluru klu pakai kat depan...


http://mehbelake.blogspot.com/2011/03/kad-kredit-yang-kool.html
mykhalis said…
@chentaNUYU hahaha.. macam kene paksa la pulakkan nak kene likes2..hehe..yg last?minat star wars ke?
mykhalis said…
@Cekodok hahaha..kalau ada la no tel..tapi no us la..
mykhalis said…
@qasehraihan betul tue..kalau khalis pegang beg adik ipar darjah dua..mau bengkok tulang..berat gile
mykhalis said…
@kucarkacir wah..berminat nak beli ke?
mykhalis said…
@Miss Shikio wahhh..bagi links cerita grimlins..kenangan masa kanak2 tue
mykhalis said…
@ApiH

itula pasal.. kool tue...
Anonymous said…
Beg bumi tu memang tak agak-agak besarnya. Hahaha.
Fyqa said…
klo jual kat sini

kompem aku tak beli. ngahahha
Dayana Aj said…
kalo sy still tadika brani lahh nk pakai..hehe :))
mas saari said…
suka beg gitar...comel!

Popular Posts