Pages

Support Penaja

Selamat Datang ke blogslucumenarik

Terima Kasih.. Datang dan hebahkan pada kawan-kawan anda

Hiburan

yang terkini lagi sensasi

Lawak dan Jenaka

Ada banyak cerita dan gambar yang mencuit hati

Politik

Mungkin memanaskan hati siapa yang tidak mengerti maksud sebenar

Ngeri dan Seram

Perghh..bikin serun je.. sabo je la ek?

Friday, December 16, 2011

Posted by mykhalis On 2:17 PM 7 comments

Pelajar-pelajar cium mulut dengan ibu bapa dengan mata tertutup=prank pihak sekolah



Dalam satu majlis yang diadakan, para pelajar telah diminta untuk menutup mata mereka dengan kain hitam. Pihak sekolah mengatakan bahawa mereka akan dicium oleh insan istimewa.


Maka kerana nafsu serakah orang muda. Maka bila tersentuh bibir mereka.. maka menjadi rakus sehingga lupa dirilah pelajar-pelajar ini.

 Bila diminta memberi komen. Ada pelajar yang mengatakan bibir yang mereka kucup sangat mengghairahkan dan enak sekali. Tanpa mengetahui bahawa mereka telah mencium ibubapa masing masing. Bukan di tangan, bukan di pipi.. tapi di bibir.

Ada sehingga bergolek atas lantai..punyala datang ghairah kuda laut memasing. ini semua kerja gila.. untuk bacaan lebih detail di sini

Thursday, December 15, 2011

Posted by mykhalis On 4:11 PM 1 comments

Nora vs 18

bukti pembaca dan penulis sukakan

A) cerita/gosip/fitnah
B) Artis
C) Seksi dan 18sx

huuuu.. Khalis tau ada yang marah.. tapi setiap hari ada hampir 5-6 cerita fakta.. tapi di statistik.. yang ini jugak orang cari..

Posted by mykhalis On 4:09 PM 3 comments

Perlumbaan motorcross cipta rekod!!

terpantas tamatnyeeeee...huuuu

Posted by mykhalis On 2:40 PM 0 comments

Awek blonde = hamster


Pada mulanya memang kelakar..lepas tu kesian la pulak tengok.


Posted by mykhalis On 2:38 PM 2 comments

Ahli parlimen Rusia yang bergambar dengan majalah Playboy

Maria Kozhevnikova merupakan seorang ahli parlimen di Rusia. Pada usianya 27 tahun, dia telah dipilih sebagai wanita yang paling seksi tahun 2011. Memulakan kerjayanya sebagai seorang pelakon,, dengan kecantikannya,,ternyata dia mudah mendapat sokongan pengundi.





Posted by mykhalis On 2:31 PM 3 comments

Ibu jari kaki di ibu jari tangan

James Byrne merupakan seorang penurap jalan raya. Kalau di negara kita kebiasaannya dikuasai oleh orang India. Namun kerana berlaku satu kemalangan, Byrne telah terputus ibu jari tangan.. Namun kerana jari amat penting.. dia mengambil keputusan untuk melakukan pembedahan dengan meletakkan ibu jari kakinya di tangan..




hmm... tak reti nak komen..

Posted by mykhalis On 8:30 AM 5 comments

Artis China terlucut baju di red carpet

Sun Feifei(comel je namanya) mengalami masalah pakaian fail apabila bajunya tiba tiba terbukak di bahagian dada. Kejadian terjadi di Esquire Awards di Beijing. 


Mujurlah Feifei pakai bra tampal kat badannya.. kalau tak memang cuci mata la semua kameramen..korangpun bukan leh fokus nak baca banyak-banyak..mesti tak sabar nak tengok gambar kan?hahaha





macam agak slumber derk je kan?

Posted by mykhalis On 8:20 AM 0 comments

Upah penari bogel di majlis kahwin anak



BEIJING: Polis China memberkas seorang lelaki yang mengupah dua orang penari bogel untuk membuat persembahan di majlis perkahwinan anaknya, setelah penduduk kampung menyerbu tempat persembahan itu, menurut laporan akhbar, semalam.

Zhang Cheng, dari Xuzhou di timur wilayah Jiangsu pada mulanya mahu mengupah sebuah kugiran membuat persembahan di majlis perkahwinan itu, tetapi telah dinasihati dia boleh mendapat ‘persembahan istimewa’ sekiranya mengupah dua orang ‘penghibur’ itu.

“Setelah menyaksikan persembahan itu, Zhang membuat keputusan ia sesuai untuk majlis perkahwinan anak lelakinya dan mengupah dua orang penari bogel itu,” kata laporan akhbar Global Times.

Tidak sampai lima minit, beratus-ratus penduduk kampung yang konservatif telah menyerbu untuk menyaksikan persembahan itu.


Zhang telah ditahan keesokan harinya tetapi tidak diberitahu atas dakwaan apa. - Reuters

Wednesday, December 14, 2011

Posted by mykhalis On 7:16 PM 0 comments

PERKASA dan KFC

Posted by mykhalis On 5:45 PM 7 comments

KFC bodoh bangang nak mampus!!!

Korang tahu kan hari ini KFC keluarkan voucher dengan sebarang pembelian, kita boleh dapat percuma zingger burger.. berikut adalah kupon yang dikeluarkan dan mengikut voucher ni, sehingga 15januari.

Khalis dengan cepatnya, telah print 10 helai dengan setiap helai ada 4 voucher.. kiranya 40 bijik burgerla kan? Print color tu.. yang menariknya.. Khalis nak gi makan malam ni dengan family..

Tiba tiba.. apa bodoh bangang KFC ni bila dia buat pengunguman yang sangat sial!!

korang nampak tak? tak sampai sehari dah tarik balik.. puihhh... sial.. Khalis marah sebab mereka menipu.. dah janji sampai 15 tu tak kaji ke? bangang nak mampus.. ini bukan soal mentekerah percuma.. ini prinsip.. kalau Khalis kat cc boleh bagi promosi 3ringgit 2 jam.. kena la bagi.. tak boleh la bila rugi batalkan.. adat berniaga jujurla.. even masa Khalis kahwin tahun lepas.. Khalis bagi RM1 je sejam.. selepas sebulan honeymoon balik kedai tengok dapat RM50 je sehari... nasibla.. namapun dah janji kan?

KFC BANGANG!! KALAU TAK MAMPU JANGAN BAGI HARAPAN DERR.. LEN KALI KIRA DULU AYAM BERAPA EKOR..TEPUNG BERAPA KILO.. KORANG TAU KAN YANG ORANG MALAYSIA MEMANG SUKA BENDA FREE..

Kepada sesiapa yang bekerja di KFC.. sori.. Khalis marah sebab print kaler 10 keping.. RM10 tu.. sape nak ganti ink..cehhh... wahahha...bye...

Posted by mykhalis On 5:37 PM 2 comments

Taman tema ala Disney yang terbiar di China

Ianya dijangkakan akan menjadi taman tema yang terbesar di asia.. Tapi pada tahun 1998, projek ini terhenti kerana percanggahan bayaran pampasan pada penduduk..

Posted by mykhalis On 5:20 PM 1 comments

Gambar-gambar terbaik Reuter's 2011


Jurugambar dari Switzerland Denis Balibouse 


President Barack Obama (2nd L) and Vice President Joe Biden (L), along with members of the national security team, receive an update on the mission against Osama bin Laden in the Situation Room of the White House, May 1, 2011. Also pictured are Secretary of State Hillary Clinton (2nd R) and Defense Secretary Robert Gates (R). Please note: A classified document seen in this photograph has been obscured at source. (REUTERS/White House/Pete Souza/Handout)


75 Reuters 100 Best Photos of the Year 2011
A North Korean boy works in a field of a collective farm in the area damaged by summer floods and typhoons in South Hwanghae province September 30, 2011. (REUTERS/Damir Sagolj)


A woman cries while sitting on a road amid the destroyed city of Natori, Miyagi Prefecture in northern Japan March 13, 2011, after a massive earthquake and tsunami. (REUTERS/Toshiyuki Tsunenari/Asahi Shimbun)

137 Reuters 100 Best Photos of the Year 2011
Researchers dressed in panda costumes put a panda cub into a basket before transferring it to a new living environment at the Hetaoping Research and Conservation Center for the Giant Panda in Wolong National Nature Reserve, Sichuan province February 20, 2011. The 6-month-old cub is being transferred to a bigger living environment with a higher altitude and a more complicated terrain, which marks the beginning of the second phase of its training to reintroduce it to the wild. Researchers wear panda costumes to ensure that the cub’s environment is devoid of human influence. (REUTERS/China Daily)


Orich Florestal and Rosemond Altidon standing on a slab of concrete jutting from the second floor of a half-missing building, their home, watching the sun rise in Port-au-Prince, Haiti. (REUTERS/Allison Shelley)


Lightning flashes around the ash plume above the Puyehue-Cordon Caulle volcano chain near Entrelagos June 5, 2011. (REUTERS/Carlos Gutierrez)


A plane flies through the “Tribute in Lights” in lower Manhattan in New York September 10, 2011. (REUTERS/Eric Thayer)


A 22-year-old woman in a wedding gown is grabbed by Guo Zhongfan, a local community officer, as she attempts to kill herself by jumping out of a seven-storey residential building in Changchun, Jilin province May 17, 2011. According to local media, the woman tried to commit suicide after her boyfriend of four years broke up with her, just as they were making plans to get married. The woman did not sustain any injuries during the incident. (REUTERS/China Daily)


Policemen and residents run as waves from a tidal bore surge past a barrier on the banks of Qiantang River in Haining, Zhejiang province August 31, 2011. As Typhoon Nanmadol approaches eastern China, the tides and waves in Qiantang River recorded its highest level in 10 years, local media reported. (REUTERS/China Daily)


A man holds a stick as he installs a pump to extract mud at a primitive gold mine in Panompa near Phichin February 17, 2011. A group of Thais use primitive tools and methods to extract gold from self-run mines near the country’s biggest and most modern Chatree gold mine. A family working at the mine can get around one gram of gold per day which they sell at the site for about 1000 Thai bahts ($32). (REUTERS/Damir Sagolj)


An aid worker using an iPad films the rotting carcass of a cow in Wajir near the Kenya-Somalia border, July 23, 2011. (REUTERS/Barry Malone)


Nikki Hamblin of New Zealand lays on the track after falling during the women’s 1,500 meters heats at the IAAF World Championships in Daegu August 28, 2011. (REUTERS/David Gray)


A man sets himself on fire outside a bank branch in Thessaloniki in northern Greece September 16, 2011. The 55-year old man had entered the bank and asked for a renegotiation of his overdue loan payments on his home and business, according to police, which he could not pay, but was refused by the bank. (REUTERS/Nodas Stylianidis/www.photoreportage.gr)


A rebel on crutches fires a rocket propelled grenade while fighting on the front line in Sirte September 24, 2011 (REUTERS/Anis Mili)


A woman rebel fighter supporter shoots an AK-47 rifle as she reacts to the news of the withdrawal of Libyan leader Muammar Gaddafi’s forces from Benghazi March 19, 2011. (REUTERS/Goran Tomasevic)


U.S. Army soldiers from the 2nd Platoon, B battery 2-8 field artillery, fire a howitzer artillery piece at Seprwan Ghar forward fire base in Panjwai district, Kandahar province southern Afghanistan, June 12, 2011. (REUTERS/Baz Ratner)


A miner climbs on excavated rocks after a giant drill machine broke through at the final section Sedrun-Faido, at the construction site of the NEAT Gotthard Base Tunnel March 23, 2011. Crossing the Alps, the world’s longest train tunnel should become operational at the end of 2016. The project consists of two parallel single track tunnels, each of a length of 57 km (35 miles). (REUTERS/Arnd Wiegmann)


A schoolgirl participant, dressed as a Chinese Red Army soldier, walks through a red curtain during a revolutionary song singing competition to celebrate the upcoming 90th anniversary of the founding of the Communist Party of China (CPC), in Chongqing municipality June 30, 2011. (REUTERS/Jason Lee)


A child dressed up as a Spanish legionnaire looks at another holding a toy during the Holy Week in Malaga, southern Spain, April 21, 2011. (REUTERS/Jon Nazca)


Researchers dressed in panda costumes put a panda cub into a basket before transferring it to a new living environment at the Hetaoping Research and Conservation Center for the Giant Panda in Wolong National Nature Reserve, Sichuan province February 20, 2011. The 6-month-old cub is being transferred to a bigger living environment with a higher altitude and a more complicated terrain, which marks the beginning of the second phase of its training to reintroduce it to the wild. Researchers wear panda costumes to ensure that the cub’s environment is devoid of human influence. (REUTERS/China Daily)


Zukhro, an employee of the city zoo, walks with Vadik, an 18-month-old male lion, on the territory of the zoo in the capital Dushanbe, January 20, 2011. Employees take the lion from its cage to have a promenade along the territory two times a week while holding a piece of meat to attract Vadik’s attention so it walks nearby. (REUTERS/Nozim Kalandarov)

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...