Pages

Support Penaja

Tuesday, March 29, 2011

Melihat anak mata melaui kanta pembesar

Posted by mykhalis On 7:15 PM 8 comments

 Nak tengok mata sendiri memang la tak dapat kan?Khalis takde penjelasan untuk gambar-gambar kat bawah ni. Tapi bagi Khalis, rupa-rupanya anak mata setiap orang corak nya pun lain2.. Ingatkan warna je..hehe








ada sedikit janggal bila tau rupanya mata kite berbentuk camnie.. adehhhh.. Syukur kerana dapat melihat keindahan alam lagik..

8 comments:

baru tahu sekarang... huhu~

Maha besar ciptaan Allah sangat hebat.

haha..taw xpe..ada sdikit terkesima tgk anak mata cm 2 rupenye..nmpak dr jaoh cm xde la berselirat cm 2 kn..hahahaha

mcm bunga matahri pun ada. tp seram gak. bru tau yg tgah2 and corak dye len2. bukan cap jari je yg berbeza... tul x?

Mata yang Allah cipta sebenarnya bukan saje untuk melihat kebesaran Illahi. Tetapi ianya juga merupakan fial peribadi kita. Apa2 yang berlaku pada tubuh kita akan terakam dalam mata. Contoh ada tanda lubang hitam dalam mata. Kita bayangkan gerakan jam dalam mata. Jam 6 petang ada tanda itu bermakna kaki sesorang itu ada masalah. Kalau jam 5.30 dan 6.30 tanda buah pinggang ada masalah. Kalau bagi gambar mata macam anda macam ni cantik. boleh saya diagnosis. my facebook cdamran. or http://guaraterapi.blogspot.com

wahh.. cantiknya. setiap org suma lain lain ka. teringin pulak nak tahu yang sendiri macam mna

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...