Bila memilih isteri..inilah caranya

Isteri cerdik yang solehah, penyejuk mata, penawar hati penajam fikiran, di rumah dia isteri, di jalanan kawan, di waktu kita susah dia penunjuk jalan... ( lagu yang Khalis selalu nyanyi bila isteriku mau merajuk)ehehhehe


Maafkan Khalis sebab bila malam je selalu ada lawak lucah, tak senonoh,lawak malam pertama,lawak malam sumaat..hehe.. tapi malam ini Khalis ingin kongsikan tips-tips yang penting untuk mencari isteri..

wanita perlu tahu..lelaki tidak memilih sangat.. asalkan sedap    wait for it... mata memandang sudahla.. kalau terlalu sedap sampai orang lainpun tumpang pandang memang baran.

sebab tue Khalis kagum ada pakwe yang bagi awek diorang wat blog.. ishhh.. maleh nak citerla pasal berapa banyak blogger yang cun-cun.. semua arr wat Khalis keje lebih kuat..untuk ape?hahaha..mana leh kasi tau..

tanpa lengah masa inilah kreteria seorang suami mahukan dari isterinya..

Kriteria isteri idaman adalah:

1. Seorang isteri yang cantik, pandai bersolek, memasak dan mengurus rumah adalah hal yang penting.

2. Seorang isteri yang periang, bertenaga, dapat membuat kita tertawa dan menghibur dikala duka juga penting.

3. Seorang isteri yang memahami, soleh, jujur, taat beribadah dan dapat dipercaya sangat penting.

4. Seorang isteri yang dapat memahami dan memuaskan anda secara lahir batin dan di tempat tidur juga sangatlah penting.

haaa..bukan susah sangatkan..tapi ada yang lebih penting dari ini semua..tau tak ape dia?? inilah list terakhir dan terpenting..

 



5. Tapi yang paling penting adalah ke empat-empat istri tersebut di atas tidak saling mengenal satu sama lain...


yeeehaaaaaa...


(pls jgn ada ipar duai ku membaca msg ini )hehhe

hepy blogging semua...

Comments

kucarkacir said…
haha..
no. 5 tu xboleh blah je..
puteri ain said…
laaa..tips tuk kahwin 4 upenyer yang no 5 tu..haih..haha
~~Ticer Wann~~ said…
ceh... baru ja nk hafal... :p
mykhalis said…
@kucarkacir NO 5 paling penting tau
mykhalis said…
@puteri ain hhehehe.. shh..jgn habaq kat orang lain
adan said…
hahaha.. rasanya saya layak untuk menyimpan rahsia... lalala
Miss Tira said…
Kenapa lain macam je bunyi ayat dekat atas tu Cik Khalis oi. Hahaha, gatai arr.
Silent said…
peh...semacam

kriteria lelaki idaman : BUTA IT XDE FESBOOK DAN TAKDE BLOG!haha
nelly said…
cam tak de ciri2 nya .
=p
Miz Novexx said…
erk??? Miz x cukup ciri ciri neh laa, xleh kawen lagi la??? eheheh
mykhalis said…
@adan

ha3..anda memang cekap
mykhalis said…
@Miss Tira mana ada gatai..hehe
mykhalis said…
@Silent ada, indon kontrak
mykhalis said…
@nelly ishhh..salah satu mesti ada..hehe
mykhalis said…
@Miz Novexx tak sudi la tue..wahahaha
cik sakdi said…
ape salahnye kalau kenal mengenali, eratkan silaturahim tu, haha
Azura Mendezz said…
tau dh..mmg jahat!
hahahahh!! =P

Popular Posts