Pages

Support Penaja

Selamat Datang ke blogslucumenarik

Terima Kasih.. Datang dan hebahkan pada kawan-kawan anda

Hiburan

yang terkini lagi sensasi

Lawak dan Jenaka

Ada banyak cerita dan gambar yang mencuit hati

Politik

Mungkin memanaskan hati siapa yang tidak mengerti maksud sebenar

Ngeri dan Seram

Perghh..bikin serun je.. sabo je la ek?

Thursday, December 22, 2011

Posted by mykhalis On 5:49 PM 12 comments

Berkenalan dengan telur seribu tahun dari China

Pernah tengok telur-telur camni. Kalau warna pudar sikit mungkin kita panggil telur pendang.. Tapi zaman sekarang dah tak ramai yang pandai buat. Warna je pekat..tapi telur tak rasa apa-apapun., Tapi ini adalah telur yang diperap.. di China telur ini dipanggil telur seribu tahun. Sesiapa yang memakannya difahamkan akan mendapat nasib yang baik. Mungkin sebab rupanya yang wat kita tak berani.. Tapi kalau pikir logik,, cuba suruh orang china makan tempoyak ke.. budu ke..payah jugak nak masuk tekak diorang.. yerla.. tak pernah rasa ye tak?




Posted by mykhalis On 5:43 PM 1 comments

Berkahwin setelah 28tahun bertunang


FAIR OAK, Britain - Seorang perunding hospital, Ivan Brown dan pesara juruadiografi, Barbara Furlonger akhirnya berkahwin selepas bertunang selama 28 tahun, lapor sebuah akhbar semalam.

Brown, 63, dan Barbara, 55, berkahwin di Hotel Botley Park dekat kediaman mereka di sini di depan 40 rakan rapat dan anggota keluarga pada Jumaat lalu.

Pasangan itu berkenalan buat kali pertama di unit rawatan rapi Hospital Diraja Brompton di London pada 1981 dan bertunang dua tahun kemudian.

Menurut Barbara: "Saya seolah-olah tidak percaya hari itu (berkahwin) akhirnya sudah tiba dengan kami menjadi suami dan isteri. Ia telah menjadi satu pertunangan maraton."

Pasangan itu sebelum ini tidak dapat melangsungkan perkahwinan kerana kedua-dua mereka sibuk dengan kerjaya masing-masing.

"Saya tidak pernah meragui bahawa ia (perkahwinan) akan menjadi kenyataan kerana kami selalu menyatakan bahawa kami bakal berkahwin pada satu hari nanti.

"Namun, disebabkan kami berdua bekerja dalam perkhidmatan kesihatan kerajaan dan selalu dipanggil (bertugas), kami jarang mempunyai cuti rehat yang sama," kata Barbara. - Agensi

Posted by mykhalis On 5:41 PM 0 comments

Perkahwinan di tanah kubur

TEMPO Interaktif, Tianjin - Dua pasangan di China agak aneh dan pelik. Mereka memilih menikah di kawasan perkuburan.

Pasangan pertama Wu Di dengan Yang Xi, sedangkan pasangan kedua Wei Jian dengan Liu Ling. Demi pernikahan ini, pemakanan di Tianjin dihias seperti sebuah pesta pernikahan.

“Kami bertemu di kawasan perkuburn ini dan kami saling mengenal di sini,” kata Wu Di. “Kuburan di sini jadi saksi cinta kami. Hanya kematian yang boleh memisahkan kami.”

Menurut Wu Di, pemakaman ini juga dipilih kerana mereka berempat mencintai tempat tersebut. Dalam upacara pernikahan mereka juga menanam pohon, mereka berharap pernikahan ini tumbuh dan hidup selamanya.

Posted by mykhalis On 4:01 PM 2 comments

Bayi maut kerana dihempap pengasuh gemok

 
LONG ISLAND: Bayi lelaki berusia sebulan dan anak kepada wartawan televisyen mati akibat kelemasan apabila pengasuhnya rebah dan maut lalu menghempap bayi malang itu.
Michael Baldwin II yang bekerja di stesen berita 12 New York, berkata, dia meminta Teresa Coffey, 39, menjaga anak lelakinya selepas dipanggil bekerja Khamis lalu. Bagaimanapun, selepas panggilan dibuat ke kediamannya beberapa kali dari tempat kerja tidak berjawab, dia bergegas pulang ke kediamannya di Greenlawn di sini dan menemui bayinya, Michael Baldwin III dan Teresa sudah meninggal dunia. Baldwin memberitahu Newsday: “Anak saya bagaikan nyawa saya. Dan kini dia sudah tiada lagi.” Teresa yang berketinggian 1.67 meter dan berat melebihi 90.7 kilogram ditemui di atas bayinya kira-kira jam 9.30 malam sebaik Baldwin tiba di rumahnya. Wartawan TV itu menemui Teresa rebah di atas sofa tetapi gagal menemui anak lelakinya.
“Saya mencari di setiap bilik sambil memanggil namanya, Michael, Michael,” katanya.
Apabila dia gagal menemui anak lelakinya itu, dia pergi semula ke ruang tamu di mana Teresa tertiarap dengan lututnya terjulur ke lantai.
“Saya ada terfikir mungkin Teresa rebah di atas bayi saya.
“Saya kemudian mengangkat tubuh Teresa dan melihat Michael di bawahnya.
“Dia kelihatan pucat...saya lalu mendukung dan memanggil namanya walaupun saya tahu dia mungkin sudah tiada lagi,” katanya. Teresa adalah rakan isteri Baldwin.

Posted by mykhalis On 3:59 PM 4 comments

Kalau dah comel.. buat apapun comel jee




Bila tengok gambar ni nak buat kat Sayf Muslim.. Tapi berat sangat..huuu

Posted by mykhalis On 3:57 PM 3 comments

Anak tarik rambut mak untuk mainan

pada suatu hari yang suam suam kuku...



















mana aci.. nak tarik rambut anak tak dapat.. kena la belikan mainan.. cehh

Wednesday, December 21, 2011

Posted by mykhalis On 5:37 PM 2 comments

Pekerja FedEx kantoi campak sahaja monitor ke dalam pagar..

Yup.. ada 2 kepastian mengenai pekerja ni..

Pertama.. tidak akan dicalonkan sebagai pekerja terbaik tahunan
Kedua... menyambut Krismas sebagai penganggur




ada ke patut main campak je barang yang dikirim.. tak tahulah kalau memang kotak ni palsu.. hanya bekas tetapi di dalamnya kain sahaja.. tapi patut ke main campakkan aje? ishh.. tapi menurut dalam video ni boleh didapati bahawa ini memang betul2 monitor.. besar tu..

kalau korang tak panas hati ke? mujur tuan rumah ada pasang cctv.. kalau takde?

Posted by mykhalis On 5:26 PM 4 comments

Awan tsunami yang sangat mengangumkan

mesti korang kagum gile ni kan? kalau kagum ucap apa adik-adik? OMG?? OMK?? perghh.. canggih-canggih.. zaman moden betul sekarang ni kan?




ini adalah gambar dari video yang ditangkap. Lokasinya ialah di Biirmingham. Kejadian ini dipanggil sebagai Kelvin–Helmholtz instability.

Subhanallah.. memang tersusun sangat2

Posted by mykhalis On 3:40 PM 2 comments

Remaja mati kerana makan dadah di atas punggung abang sendiri

bangang nak mampus.. Dua orang adik beradik yang ditahan polis dengan gabranya melakukan perbuatan yang sangat jijik. Si abang menyuruh di adiknya memakan sejumlah kokain yang diletakkan dalam punggungnya untuk menghapuskan bukti.

Sememangnya sampai 2kg makan memang mati serta merta lakot.. tapi Khalis agak kerana zat yang terhasil dari punggung si abang. Perbuatan ini dirakamkan di dalam kereta polis.

situasi dalam kereta polis

 inilah adik beradik. Maaf..gambar jilat dadah kat pungkoq sangat kasaq untuk ditontonkan..

Posted by mykhalis On 3:34 PM 1 comments

Penunjuk perasaan wanita ditinggalkan berbogel di dalam hutan

Khalis malas nak cerita apa yang mereka perjuangkan.. tapi kalau tak silap Khalis, di sebelah Russia, Ukrain sana memang ada golongan penunjuk perasaan separuh bogel atau bogel terus. Dan kumpulan ini memang ada nama khas mereka.

Kebiasaannya mereka akan topless sambil menjerit-jerit melakukan bantahan. Agaknya sebab polis tak tak tahan dengan tindakan tidak berketemadunan golongan ini. Mereka dicampak je terus dalam hutan. Polispun suruh diorang bogel depan beruang.. wahaha..




Posted by mykhalis On 3:24 PM 0 comments

KOleksi gambar dan cerita Ditikam dan masih hidup

Cerita tikam dan masih hidup memang banyak sekali. Terutama melibatkan hero Bollywood dan Hollywood. Tapi di dalam real lifepun memang ada. Smuanya kerana pantang ajal sebelum maut. Adakalanya kerana tikaman itu tidak mengenai organ yang penting. Tapi still ngeri gile kan?

Berikut Khalis sharekan beberapa kisah dan contoh kisah ditikam dan masih hidup

 Zhang Bing 15 tahun merupakan seorang pelajar. Pada satu hari beberapa orang kawannya datang ke rumah. dan salah seorang dari mereka membawa pedang. Menurut Zhang, dia sendiri tidak tahu bagaimana pedang itu boleh terbang menembusi kepalanya. Yang pasti, dia merasa sedikit pedih..

 Julia Popova 22 tahun tidak menyedari dia telah ditikam oleh peragutnya. Yang dia tahu bila dia hendak menanggalkan baju dia terasa ada sesuatu tersangkut di belakangnya. Pisau betul betul menembusi diantara bahagian lehernya

 Mark Makarenkov yang baru sahaja bergaduh besar dengan kekasihnya mengambil keputusan untuk membunuh dirinya sendiri. Dengan menggunakan gunting.. sayangnya.. dia tidak mati malah dia terlalu sakit untuk menanggalkan semula gunting.

Perghh..gila gila ngeri semua ni

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...