Pengelap kaki di depan rumah yang akan wat tetamu anda senyum

Bukan senang untuk memberi kekaguman pada tetamu. Sebab itu, kalau mak Khalis dengar ada tetamu, dia akan panic.. semua kene lap, sapu, susun..hehe.. dan kadang-kadang nyampah gak orang datang,,lagik2 kalau tengah tengok tv..hehe..baru je landing,, ada orang nak datang.. Dah kene gi kedai beli pisang goreng ke..air batu ke..

Kepada tetamu yang datang kerumah jangan kecik hati tau.. Ini masalah dan keburukan sikap saya..bukan salah anda.. Ziarah menziarahi adalah amalan mulia.. Merapatkan hubungan silaturrahim dituntut dalam agama Islam..Mungkin kerana Khalis masih lagi kanak-kanak comel..wahahahaha

Ok lah.. Khalis nak kongsikan koleksi doormats ataupun Khalis panggil pengelap kaki..hehe


dah sampai??

sila berdiri tegakk..wahahaha

selamat berkenalan

jgn pijak akuuu

nak jatuh dalam pijak aaa

space invader

tuan saya tak bersalah

tak sedar diri

jgn malu2..pijak le

komfom terasa..

rumah yg menyesakkan

satu lagik kes tak sedar diri


camne.. cute tak? dengan tambah sedikit imiginasi, rumah anda akan sentiasa ada orang datang..

Comments

noraim said…
kalo kena yg "oh shit not you again" sy blah tersu. haha.
puteri ain said…
uishh bahaya jugak pengelap kaki macam ni..ber- meaning2 pulak..hehe
Ibnushukran said…
ni klu sy jmpe, terus terbalikkan ke belakng.. haha
Miss Shikio said…
memang nyesal gila kalau dtg..

hahaha... ^_^
bedpet said…
hahahaha. nice underwear. ekekekeke
~~Ticer Wann~~ said…
memang xpegi dh kt umah org 2.. hohoho
nice underware tu plg xley blah. ahahaa
gatai btol doormat tuh! grrr~
selama-lamanya xakan jejak wooo..ahaha
qasehraihan said…
nak tempah yg nice undewear 1!!!hahah
adehh,siap boleh tgk underwear,.huhu,.segan la nk pijak die,klu pkai bju krung,.hehe,.
athirahzaki said…
hahaha,
gedik punye doormat
Darl Eika said…
nice underwear.
hahaha.
bg 1.
mas saari said…
heheehehhe...lawak tul!
adwafarahin said…
tetamu membawa rezeki kene seronok terima tetamu taw
hehe
cik sakdi said…
aik macam xbagi masuk je.pandai nak berkias. haha

Popular Posts