Pages

Support Penaja

Selamat Datang ke blogslucumenarik

Terima Kasih.. Datang dan hebahkan pada kawan-kawan anda

Hiburan

yang terkini lagi sensasi

Lawak dan Jenaka

Ada banyak cerita dan gambar yang mencuit hati

Politik

Mungkin memanaskan hati siapa yang tidak mengerti maksud sebenar

Ngeri dan Seram

Perghh..bikin serun je.. sabo je la ek?

Saturday, December 20, 2014

Posted by Mohd Khalis Raouf Khairu Anuar On 6:50 PM 5 comments

Fakta: GST dikenakan utk pengeluaran duit melalui ATM

Semenajak dua menjak ni.. memang macam2 rumour yang Khalis dengar pasal GST ni..

Banyak pendapat.. Banyak cerita.. tapi tak tahu mana auta mana fakta

kalau baca dari pro kerajaan.. takde yang buruk melainkan yang indah2 sahaja mengenai GST
kalau baca dari pro pembangkang.. takde yang baik melainkan yang jijik2 sahaja mengenai GST

macamana sebagai rakyat nak dapat berita yang sebenarnya?? camne camne??

baca utusan orang kata dakyah.. baca harakah orang kata fitnah,, watdehakkkk

Tapi Khalis baru je tadi bukak laman fb rasmi kementerian kewangan.. ini kenyataan yang dikeluarkan


camne gamaknya? no swear,, 6sen? banyak ke sikit..

tapi soalan sebenarnya ialah

Kenapa gst dikenakan utk menereka yang keluarkan rm100 ke bawah? biasanya siapa yang keluarkan duit puluh-puluh ringgit je kat ATM? siapa? kalau bukan kerana tak berduit.. memang segan tau nak keluarkan setakat 60, 70.. nak parking kat ATM tak berbaloi..

rm0.06 memang sikit.. utk setiap rm1.. tapi kalau baki akaun cimb ada rm65.00.. baki kena ada rm10..arrghhh... malas nak kiraaa.. malassss... aku sebagai hamba ni ikut perintah sahaja.. aku takde kekuatan nak lari ke Sweden

Posted by Mohd Khalis Raouf Khairu Anuar On 6:07 PM 9 comments

Bersunat vs Bersalin

Assalamualaikum.. dan Apa Khabar..



Khalis ari ni waktu tengah2 belek fb nampakla satu video ni..pasal budak nangis pasal bersalin.. waduhh..kelakerr bangettt.. Lepas tu wat Khalis terpikir.. dan Khalis catatkan di FB.. sbb kat fb bukan dapat pageview, Khalis bukak blogger.com.. hahaha.. baik aku tulis kat blog yang dah bersawang macam nak bunuh diri ni

"Orang pompuan selalu cakap pasal sakit beranak.. saya ta nafikan.. tapi mereka dah bersedia.. mereka memang nak..
kami orang laki bayangkanlah..
baru je cuti sekolah.. dah rancang dengan member2 nak main bola. nak gi mandi kolam.. balik rumah abah cakap
"Minggu depan along sunat"
camne tu??
bila luah perasaan kat pakcik..
"tak sakit.. setakat guna gergaji apala sangat"
bila luah kat makcik
"tak sakitla..tengok bapak kamu.. elok je bernafas sampai sekarang, guna kapak lagi,, alas dengan batang pisang
bila luah ngan member2
"habisla ko.. jarum pannnjangggg.. ada spanar.. ada chainsaw..
huhhh"

jadi.. camne.. apa pendapat semua? hellooo.. ada ke yg nak mengomen.. kukuku

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...