Pages

Support Penaja

Selamat Datang ke blogslucumenarik

Terima Kasih.. Datang dan hebahkan pada kawan-kawan anda

Hiburan

yang terkini lagi sensasi

Lawak dan Jenaka

Ada banyak cerita dan gambar yang mencuit hati

Politik

Mungkin memanaskan hati siapa yang tidak mengerti maksud sebenar

Ngeri dan Seram

Perghh..bikin serun je.. sabo je la ek?

Saturday, March 31, 2012

Posted by mykhalis On 9:34 PM 0 comments

5 orang yang terkenal mati ketika melakukan hubungan seks

Hubungan seks jika dilakukan sesuai dengan norma-norma yang ada dan dengan pasangan yang sah merupakan perkara yang begitu menyenangkan dan sarana untuk melepas stress. Namun hubungan seks banyak juga negatifnya selain boleh menyebabkan penyakit kelamin, kehamilan bahkan boleh menyebabkan kematian. Hubungan seks seperti apa yang boleh menyebabkan kematian? Baca artikel sebelumnya Lima penyakit menular seksual yang disebarkan lelaki. Ini senarai lima orang terkenal yang terkorban akibat hubungan seks.





Jack McConaughey

Kay McConaughey yang merupakan ibu dari Matthew McConaughey mengatakan bahawa suaminya meninggal ketika sedang berhubungan seks dengan dirinya. Ia bahkan mengatakan bahawa hal itu merupakan cara mati yang terbaik



Felix Faure

Felix Faure adalah bekas presiden Perancis. Kisah Felix ini mengingatkan kita pada kisah Bill Clinton dan Monika Lewinski namun bezanya Felix ini mati semasa sedang menikmati blowjob dari Marguerite Steinheil. Steinheil ini juga menjadi simpanan beberapa orang terkenal setelah Felix meninggal.





Michael Hutchence

Agaknya bekas vokalis dari band INXS ini memang ketagihan seks, ia mati kerana masturbasi. Ia meninggal dengan keadaan telanjang dengan tali pinggang di lehernya, ia meninggal akibat autoerotic asphyxiation iaitu masturbasi dengan cara mencekik diri sendiri.





Nelson Rockefeller

Benar-benar memalukan apa yang dialami oleh bekas wapres Amerika ini ia meninggal terkena serangan jantung pada semasa hubungan seks dan sialnya lagi wanita tersebut bukan isterinya melainkan pasangan curangnyaya yang bernama Megan Marshak.




Atilla the Hun

Kisah ini cukup ironis kerana yang dilakukan Atilla The Hun salah satu pejuang besar dalam sejarah memang cukup menyedihkan. Ia terkena serangan jantung saat ber hubungan seks di malam pertama dengan isterinya.


Posted by mykhalis On 9:17 PM 2 comments

Zizan bersama Evo 10 yang baru dibelinya


Tuah ayam nampak di kaki..tuah manusia siapa yang tahu.. ye tak?




















izan ni baru jer beli Evo 10 di Mutiara Motor Larkin ari ni..


Yg bestnya, Evo 10 yg dibeli bukan jenis standard kilang, Evo dia ni dah d tuned dgn Performance Part M7.. Dgr khabarnya Evo10 ni horse power dia leh cecah 480hp..

Posted by mykhalis On 9:15 PM 0 comments

Aduhh..kecik-kecik dah playboy!

Korang ada masa kecik2 camni?ciss

Posted by mykhalis On 7:11 PM 2 comments

Gosip Fiffy Natasya Buka Tudung Kerana Kejar Glamour

Fiffy Natasya sebelum ini dikatakan seorang wanita yang bertudung. Namun, sejak popular dia sudah tidak bertudung lagi. Dakwaan Fiffy sudah tak bertudung timbul kerana pada usia lapan tahun, dia pernah bertudung ketika menyertai kumpulan Wardah dan mengeluarkan tiga buah album kerohanian dan doa.


“Hakikatnya, dalam kehidupan sebenar, saya memang tidak bertudung. Cuma kebetulan ketika zaman kanak-kanak saya pernah memakai tudung kerana terlibat dalam projek lagu-lagu kerohanian.



“Saya tidak perlu hipokrit dan mengakui saya tidak bertudung. Jadi dakwaan yang mengatakan saya membuka tudung semata-mata untuk menceburi bidang seni adalah tidak betul,” katanya



Pelakon yang semakin dikenali selepas membintangi drama popular Vanilla Coklat di TV3 ini berkata, dia tidak mahu merunsingkan fikirannya dengan apa pun pandangan atau kritikan orang ramai kerana dia sentiasa peka terhadap gerak-gerinya.



“Saya tidak kisah apa juga orang hendak cakap tentang saya kerana saya tahu apa yang dilakukan sentiasa berada pada landasan yang betul serta dipantau oleh ibu bapa.



“Tidak bertudung bukan bermakna saya berkelakuan liar atau nakal. Saya jarang keluar bersiar-siar kecuali dengan keluarga jadi rasanya tidak timbul isu yang boleh mengaitkan saya dengan kontroversi atau perkara-perkara negatif,” katanya.



Kini Fiffy masih lagi belajar di kolej SEGI dalam jurusan Farmasi. 


Posted by mykhalis On 6:37 PM 1 comments

Iklan comel Jepun yang siut

LOL

pengajarannya?entah..

Posted by mykhalis On 4:33 PM 0 comments

SIAPAKAH SUAMI WANITA INI?

....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
 HEHE..inilah dia Adam Sandler..gambar ini ditangkap semalam ketika percutian keluarganya..

Posted by mykhalis On 4:06 PM 2 comments

Bapa Tiri Rogol,Sula Kemaluan,Kelar Leher,Campak Dalam Sungai


Bila baca aje cerita ini, terus aje terkeluar dari mulut, orang ini mesti gila. Bagai mana boleh sanggup dia buat macam itu terhadap anak tirinya. Kalau pun bukan kepada anak, tapi kepada manusia yang ada nyawa dan perasaan.

Seorang bapa warga asing bukan saja bertindak merogol anak tirinya berusia 15 tahun, malah cuba membunuhnya dengan menusuk kemaluan dan mengelar leher mangsa menggunakan pelepah kelapa sawit dan cuba menghumbannya ke dalam sungai di Inanam, di sini.

Namun, dalam kejadian jam 9.30 pagi pada 23 Mac lalu, mangsa bernasib baik apabila ditemui dalam keadaan ‘nyawa-nyawa ikan’ oleh orang ramai sebelum dihantar ke Hospital Queen Elizabeth untuk rawatan.

Timbalan Ketua Polis Daerah Kota Kinabalu, Superintendan M Chandra berkata, polis menerima panggilan daripada penduduk mendakwa menemui seorang gadis dalam keadaan lemah sebelum sepasukan polis bergegas ke tempat kejadian.

Menurutnya, soal siasat mendapati mangsa dirogol bapa tirinya berusia 34 tahun sebelum bertindak cuba membunuhnya.

“Bukan itu sahaja, suspek berusia 34 tahun bertindak kejam apabila memasukkan objek ke dalam kemaluan mangsa sebelum membiarkan mangsa terbaring dalam keadaan tidak bermaya di tebing sungai.

“Mujur ada penduduk tempatan menemui mangsa dalam keadaan terbaring sebelum menghubungi polis,” katanya ketika sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Kinabalu, di sini, semalam.

Posted by mykhalis On 11:58 AM 0 comments

Rozita Che Wan komen mengenai gosip Dato' K: Berharta tapi tak menghargai buat apa


PETALING JAYA: Pelakon Rozita Che Wan berkata dia rela berkahwin dengan mana-mana lelaki yang tidak berharta asalkan individu berkenaan menghargai dan menyayanginya sepenuh hati.

Rozita,39, berkata, harta serta kesenangan hidup boleh dicari bersama-sama tetapi kasih sayang yang sejati dan kekal itu sukar untuk ditemui.

“Saya tidak kisah kalau lelaki yang saya temui itu lelaki biasa yang tak ada harta kerana harta kita sama-sama boleh cari. Saya mahu lelaki itu menghargai saya dan boleh bagi sokongan kepada saya. Itu yang penting kalau nak kahwin,” katanya kepada mStar Online di sini, Jumaat.

Rozita diminta mengulas mengenai laporan Harian Metro pada Jumaat yang melaporkan fitnah terbaru kononnya pelakon itu hendak berkahwin Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa (Datuk K) yang juga isteri penyanyi Datuk Siti Nurhaliza Tarudin.

Dalam laporan itu Rozita menepis tuduhan tersebut selain menganggap ia bukan sesuatu yang remeh tetapi sangat mengaibkan.

Rozita berkata, jika dia bertemu dengan lelaki yang mempunyai banyak harta dan kaya raya tetapi tidak menghargai dirinya, hubungan itu tidak mempunyai apa-apa erti.

Katanya, dalam sesebuah kehidupan, sokongan moral daripada seorang suami untuk isterinya adalah perkara yang lebih penting daripada menilai melalui harta.

“Kepada saya, kasih sayang itu sebenarnya akan membuatkan kita bersemangat untuk berjaya. Ia amat penting. Lelaki yang kaya boleh pikat kita dengan duit dan cinta itu tidak ada apa-apa makna bagi mereka. Saya tak mahu lelaki seperti itu dan juga yang panas baran,” katanya.

Bercerita mengenai dakwaan dia diminati VIP, Rozita memberitahu, golongan itu sebenarnya lebih cenderung mencari wanita-wanita muda berbanding dirinya, seorang ibu tunggal yang mempunyai dua orang anak.

Posted by mykhalis On 11:47 AM 0 comments

10 IDEA BEST HIASKAN FACEBOOK TIMELINE


Hampir semua orang tak suka dengan facebook time line..Bila tak suka bermakna mula la tensyen..pening.. ye tak?

Tapi nak wat camne..benda free..

Tapi salah satu peluang yang ada pada facebook timeline ialah pengiklanan.. pada sesiapa yang ramai subscriber.. leh la jual covel tu kan? kalau ada orang nak la..tapi kalau sekali komen dekat 500 komen..apa salahnya.. mesti ramai yang berminat.

Tapi.. dari korang komen bengang dengan timeline ni.. cuba2 la kreatifkan diri anda.. leh tengok contoh 10 cover timeline yang best






Friday, March 30, 2012

Posted by mykhalis On 8:33 PM 0 comments

Inilah rupa awek yang merupakan Miss Thailand..kacukan german dan Thailand..

Vanessa Muangkod telah dinobatkan sebagai Miss Thailand 2012 pada 24 Mac 2012 bertempat di Central World Hotel, Bangkok. Dia kini adalah pelajar di Ramkhamhaeng University dan berusia 20 tahun. Dia akan mewakili Thailand dalam Miss World di China, Ogos depan.











Siapa wakil Malaysia tahun ni ek?

Posted by mykhalis On 5:42 PM 1 comments

Pedihh..punggungnya di sebat


BUTTERWORTH – Gara-gara tidak hadir sehari ke sekolah, seorang murid tahun enam sebuah sekolah rendah di sini mendakwa disebat guru besarnya lebih 20 kali menyebabkan punggungnya lebam, terasa sakit hingga trauma ke sekolah.

Mangsa, anak ketiga dari lima beradik yang tinggal bersama keluarga di Taman Seri Bagan di sini mendakwa, dia disebat di dalam bilik guru besar sebaik hadir ke sekolah Selasa lalu selepas tidak hadir sehari sebelumnya.

“Saya memaklumkan kepada guru kelas sebaik hadir ke sekolah keesokan harinya dan berjanji tidak akan mengulangi kesilapan itu,” katanya.

Menurut mangsa, namun guru kelasnya membawanya berjumpa dengan guru besar biarpun itu kali pertama dia tidak hadir ke sekolah.

Akibat dirotan, murid tahun enam sekolah rendah itu bukan sahaja tidak boleh duduk, malah terpaksa tidur meniarap.

Kejadian itu disedari bapa mangsa selepas mendapati anaknya berperangai pelik apabila enggan membuka pakaian seragam sekolah sewaktu tidur malam kelmarin.

Bapanya yang berumur 50 tahun itu berkata, sebaik pulang dari sekolah sekitar jam 4.30 petang Selasa lalu, anaknya­ enggan membuka seluar sekolah semasa hendak masuk tidur sekitar jam 9 malam.

“Perangai peliknya itu membuatkan kami sekeluarga hairan. Ketika dia nyenyak tidur pada jam 12 malam, saya dan isteri membuka seluarnya untuk memakaikannya dengan sarung dan terkejut mendapati
punggungnya terdapat kesan calar seolah-olah dirotan,” katanya.
Bapa mangsa yang bekerja sebagai buruh kontrak berkata, anaknya memberitahu apa yang berlaku selepas berulang kali ditanya.

“Saya tahu kesalahannya tidak hadir ke sekolah, tetapi sepatutnya sebagai seorang pentadbir, guru besar berkenaan­ tidak boleh menjatuhkan hukuman keterlaluan kerana ia akan meninggalkan kesan trauma, apatah lagi disebat dengan jumlah yang tak setimpal dengan kesalahan yang dilakukan,” katanya.

Katanya, lebih menyedihkan selepas insiden itu, pihak sekolah termasuk guru besarnya bersikap endah tak endah apabila langsung tidak mahu bertemu dengannya sama ada untuk memaklumkan tindakan mereka atau mengakui kesilapan dilakukan.

Bagi mengelak perkara sama berulang, dia membuat laporan polis dan membawa anaknya mendapatkan rawatan di hospital. Dia juga memaklumkan kejadian itu kepada Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) sekolah berkenaan dan Pejabat Pendidikan Daerah Seberang Perai Utara.

Penolong Pegawai Pe­lajaran Daerah Seberang Perai Utara, Adnan Idris yang dihubungi berkata, perkara itu akan disiasat supaya tindakan sewajarnya dapat diambil.

“Kita tidak pernah berkompromi dalam hal sebegini,” katanya.

Sementara itu Ketua Polis Daerah Seberang Perai Utara, Asisten Komisioner Zulkifli Alias berkata, kes itu disiasat di bawah Seksyen 324 Kanun Keseksaan kerana dengan sengaja menye­babkan cedera.

Posted by mykhalis On 5:37 PM 3 comments

Adehh.. Di gelar ‘perempuan kertas’kerana kulitnya boleh ditulis


Huang Xiangji 52 tahun di gelar Perempuan Kertas kerana kulitnya boleh di tulis .Menulis di kulit tubuh dengan menggunakanpen itu sudah biasa. Tapi seorang perempuan yang menghidap penyakit kulit tinggal mencoret-coret kulitnya dengan kuku untuk membuat sebuah tulisan.







Posted by mykhalis On 2:56 PM 3 comments

Kerana gambar lucah.. Shu Qi tutup akaun laman peribadi

Artis popular Shu Qi bertindak menutup akaun Wibo miliknya setelah gambar lucah beliau disebar melalui internet. Shu Qi mengikut jejak bintang China yang lain seperti Vincent Zhao and Donnie Yen yang turut menutup akaun mukro blog mereka setelah dilanda kontroversi beberapa hari yang lalu. Akaun Weibo Shu Qi dilaporkan mempunyai kira-kita 10 juta pengikut.
korang tak payah gatal2 google la pulak movie dia lama2 k?cian dia.. sama cam kita kesian kat artis2 kita yang sudah insap

Posted by mykhalis On 2:47 PM 0 comments

Perghh.. kerana tua..dirinya semakin jelita


Peningkatan umur bagi setiap individu itu adalah sesuatu perkara yang tidak dapat dielakkan kerana usia tetap akan meningkat dari tahun ke tahun.

Pastinya juga, perubahan fizikal dari kurus menjadi gemuk dan wajah berubah menjadi tua adalah sesuatu yang tidak dapat kita elakkan.

Tetapi, berbeza bagi seorang wanita yang berasal dari negara Korea, Jung Da Yeon yang kini berusia 46 tahun apabila dia nekad melakukan diet yang keras dan ekstrem dalam melakukan senaman harian.

Sebelum ini, Da Yeon mempunyai berat badan mencecah 70 kilogram dan menjalani kehidupan biasa sebagai seorang isteri yang prihatin terhadap perkembangan dan tumbesaran anaknya.

Namun, kerana ingin dirinya kelihatan menarik dan kekal muda, Da Yeon dengan aktif berdiet dan beratnya turun sebanyak 20 kilogram dalam masa hanya tiga bulan.

Di Korea, Da Yeon menjadi amat terkenal dan diberi gelaran sebagai ‘Momijang Anjumma’ yang bermaksud ibu ‘muda’ yang mempunyai bentuk badan menawan dan masih lagi kelihatan seperti gadis berumur 20-an.
Dengan kejayaan yang terhasil, keadaan itu mencetuskan ilham buat Da Yeon untuk menerbitkan buku tentang cara pemakanan sihat dan membuat video senaman yang ditayangkan di akhbar-akhbar tempatan negara itu dan juga laman sesawang di Korea.

Untuk terus mengekalkan kesihatan cergas, bentuk tubuh menawan dan wajahnya yang awet muda, Da Yeon sekarang ini bergerak aktif sebagai instruktur senaman di kebanyak pusat-pusat senaman di negaranya.
Dengan kejayaannya yang banyak memberikan inspirasi kepada semua wanita di seluruh negara, amalan pemakanan dan cara senaman Da Yeon menjadi ikutan dan dijadikan sebagai contoh untuk wanita-wanita lain menurunkan berat badan mereka.

Wanita Berubah Usia Dari 46 Kepada 20-an

Oleh: NAIMAH SHAARI



ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...