Pages

Support Penaja

Monday, March 28, 2011

Manusia yang mempunyai bahagian atau badan yang terpanjang dan terbesar

Posted by mykhalis On 1:43 PM 8 comments

World’s Biggest Biceps – Greg Valentino
OK ok..tajuk macam tak sesuai je kan?Tapi nak wat camne,, memang inilah tajuk yang paling sesuai..hehe..

Jom Khalis kongsikan manusia-manusia ini. Bagi tutttttt mesti nak tau sape pemilik tuuuut terpanjang dan bagi tutttttt memiliki  tuuut terbesar.. Khalis tak pasti ada ke tak..hehe.. Jom jenguk ahhh..

Sebelum itu..bahagian abdan mereka adalah ori dan tidak ada ubahsuai k?


World’s Biggest Breasts – Sheyla Hershey

World’s Biggest Eyes – Kim Goodman

World’s Biggest Hand Palms – Leonid Ivanovych Stadnyk

World’s Biggest Head – Andre The Giant

World’s Largest Mouth – Francisco Domingo Joaquim

World’s Longest Beard – Sarwan Singh

World’s Longest Ear Hair – Radhakant Bajpai

World’s Longest Ears

World’s Longest Eyebrow – Leonard Traenkenschuh

World’s Longest Fingernails – Lee Redmond

World’s Longest Hair – Chenq Shiquin

World’s Longest Legs – Svetlana Pankratova

World’s Longest Moustache – Badamsinh Juwansinh Gurjar

World’s Longest Neck – Padaung Women

World’s Longest Nose – Mehmet Ozyurek

teka la sendiri..

hmmm..setiap orang ada kelebihan dan kekurangan memasing.. Besar ke kecik ke,, yang penting cara kita gunakannya kearah kebaikan..kan??

8 comments:

Khalis2.. haha... adoiyai.. oo.. baru tau keadaan sebenar mulut kita.. hehe..

haha.. stylo ar sume gambar2 ne... i like it.. :)

Kuku panjang dah macam Freddy Krueger watak dalam filem "Nightmare On Elm St"..

besaunye mulut die,..boley masukkn laptop,.:)

panjang betul kaki perempuan tu..
kalau flying kick orang, konpem melayang...hahahhaa

mata 2 menakutkan... kuku jugak menakutkan... hohoho

da mcm repley believe or not blog abg khalis nie..hehe

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...