Pages

Support Penaja

Selamat Datang ke blogslucumenarik

Terima Kasih.. Datang dan hebahkan pada kawan-kawan anda

Hiburan

yang terkini lagi sensasi

Lawak dan Jenaka

Ada banyak cerita dan gambar yang mencuit hati

Politik

Mungkin memanaskan hati siapa yang tidak mengerti maksud sebenar

Ngeri dan Seram

Perghh..bikin serun je.. sabo je la ek?

Saturday, October 29, 2011

Posted by mykhalis On 6:46 PM 8 comments

10 wallpaper Yoona HD...

Khalis dah jadikan wallpaper.. anda bila lagi??






malu la bila wat entry ni..merah pipi i..wahahhaha

Posted by mykhalis On 6:39 PM 22 comments

Aaron Aziz nak jadi rakyat Malaysia.. PM sini lagi bagus dari Singapore

tak tahulah kalau dah lama..Khalis baru je baca..kira baru gakla pada pengetahuan Khalis..huu
 
 
 
“Saya sudah memohon taraf Penduduk Tetap (PR) dengan kerajaan Malaysia pada awal Ogos lalu. Saya dah bosan sebab isu warganegara sering dipersoalkan terhadap saya. Saya buat semua ini pun kerana tidak mahu menoleh ke belakang lagi.”

“Mengapa saya harus berpatah balik kepada kehidupan yang lama sedangkan saya sudah mempunyai kehidupan yang sempurna di Malaysia. Anak-anak saya pun sudah bersekolah di sini. Untuk mendapat masa depan yang lebih cerah, adalah lebih baik saya mendapatkan status penduduk tetap Malaysia,” jelas Aaron yang turut mengakui telah menjual kereta dan rumahnya di Singapura.

Jelas aktor yang berusia 35 tahun ini lagi, dia tidak kisah sekiranya keputusannya ini bakal mengundang penerimaan kurang enak buat sesetengah peminatnya di Singapura kerana apa yang penting baginya adalah keutamaan masa depan dia sekeluarga dan isu lain harus diketepikan.

“Seandainya saya diminta membuat pilihan untuk memilih antara kerajaan Malaysia dan Singapura, sudah tentu saya memilih kerajaan di bawah pucuk pimpinan Dato’ Sri Najib Tun Razak. Tidak perlu saya huraikan pelbagai alasan dan penjelasan kerana semua sudah tahu tentang situasi di sana (Singapura).”

“Di sini rezeki saya lebih baik. Jadi tiada salahnya saya memilih menjadi penduduk tetap Malaysia. Walaubagaimanapun, permohonan saya masih belum diluluskan. Sekiranya memenuhi syarat-syarat yang digariskan. Saya rasa mungkin tiada masalah,” jelas aktor ini

Posted by mykhalis On 6:36 PM 2 comments

Anak patung rabbit terbesar sehingga boleh dilihat melalui google image

Memang beso betul!! Ianya terletak di Itali







Posted by mykhalis On 6:34 PM 0 comments

4 gambar gifs kejadian alam




cantik dan unikkan?

Posted by mykhalis On 6:17 PM 20 comments

Artis Hollywood yang kantoi korek hidung

bestnye korek..wahahha

Tom Cruise



Pamela Aderson



Lindsay Lohan



Kate Hudson



Halle Berry



Britney Spears



David Bekam



Barack Obama



Posted by mykhalis On 12:36 PM 6 comments

Parti yang tidak senonoh

Memang kebetulan atau suratan?

Friday, October 28, 2011

Posted by mykhalis On 9:14 PM 4 comments

Definasi keluarga bahagia pada akan datang

tak mustahil kan?

Posted by mykhalis On 9:13 PM 2 comments

cerita lawak : Dosa dosa menipu

pinjam gambar ustaz terglemer di Malaysia


Dalam Kelas... Mata pelajaran pendidikan islam hampir tamat... Sebelum keluar... Ustaz pun menberitahu kepada murid-murid...

USTAZ: Minggu depan kita akan belajar tajuk baru...Jadi ustaz nak kamu balik rumah nanti... Baca ayat 287 surah Al-Baqarah ... Sebab ayat ni ada kena mengena dengan tajuk baru kita nanti..
... ... ...
MURID-MURID : Orait ustaz!

Minggu depannya... Mata pelajaran pendidikan Islam..

USTAZ: Minggu lepas Ustaz Suruh kamu baca Ayat 287 Surah Al-Baqarah kan? saper yang dah baca ayat tu kat rumah?

Ramai Murid-murid yang mengangkat tangan.. Ustaz pun tersenyum... Lalu berkata...

USTAZ : Saya tak percaya lah....

MURID-MURID : Betul Ustaz... Kami baca..

USTAZ : Cuba kamu bukak Al-Quran..Surah AL-Baqarah ada 286 ayat jer... Mana ada ayat 287..
Harini kita akan belajar tajuk baru... Dosa-dosa menipu ...

MURID-MURID : =.=!

LOL

Sumber

Posted by mykhalis On 2:39 PM 2 comments

Orang gaji hanya berdiri melihat tuan makan

Kalau diikutkan,semua orang gaji dalam filem kebanyakannya akan makan di dapur atau biarkan tuan rumah makan dahulu. Tapi itu zaman dahulu la. dalam filem hamba hamba..

Tapi kalau sekadar pembantu rumah yang kita bayar rm500 sebulan..rasanya tak layakla kalau kita nak layan dia macam hamba abdi.

Dalam sebuah laman web, seorang pembaca berkongsi cerita apabila dia makan disebuah restoran makan herba cina. Dalam keadaan kedai yang tidak sesak.. pembantu rumah ini tidak diberikan kerusi untuk duduk. Bukan sahaja ada banyak meja lain dan kerusi yang banyak..namun tuan rumah hanya memilih meja makan untuk dirinya dan anak kecilnya.

Pembantu rumahnya hanya melihat sahaja. Kalau terlalu lenguh dia akan duduk mencangkung.

Bagi khalis.. jangan terkejut kalau satu hari nanti tuan rumah ni kena mati ditikam atau si anak kecil akan jadi mangsa tempias kegeraman.. layanlah pekerje selayaknya. betul tak?




Mungkin perempuan ni kena tengok drama Para pencari tuhan tv-alhijrah,, biar ambik pengajaran darinya Pak Jalal

Posted by mykhalis On 2:32 PM 0 comments

Menanam implan mendapatkan 6pax

Hm.. perut dah 6pax..tapi tetak menggelebeh jugak..wahaahhaha.. tak payahla wat camni kan?


Posted by mykhalis On 2:29 PM 0 comments

Evolusi budak nakal dalam siri animasi Toy Story

Nampak tak cara Pixar mengajar kanak kanak supaya berperangai baik?

yup.. kalau nakal nakal nanti tak dapat sambung belajar kolej..huuu

Posted by mykhalis On 10:45 AM 3 comments

Seni Khat dengan light graffiti

Kalau sebelum ini, seni gambar ini digunakan untuk menulis perkataan atau melukis gambar haiwan. ye tak? tapi dengan sedikit kreativiti..seni khat yang begitu cantik dapat dihasilkan


memang cantikkan?


sumber

Posted by mykhalis On 10:41 AM 3 comments

"SMS SERAM NI DARI 'AGEN SYAITAN...'

 

walaupun mesej ini pernah hangat 2 3 tahun lalu di facebook..marilah kita berkongsi bersama sama..dan khalis setuju sngat dialog2 ni.. memang selalu jadi camni..macamana?meh baca


Satu lagi
pembacaan saya yang membuatkan saya tersentak. SMS ini memang
sengaja ditulis dengan penulisan seorang lelaki. Ceritanya
memperlihatkan bagaimana seorang muslimat di'rosak' dengan mudah hanya
dengan kata-kata manis! Wahai sahabat-sahabatku... Moga Allah peliharamu
daripada semua ini....

************************************************** ***************

1.
salam. Blh sy kenal awk? Sy tertarik dgn prwatakan sopan awk. Dah lama
sy prhatikn awk. Awk dak baik n sy trtarik la dgn tudung labuh awk. Sy
harap kite bleh brkenalan.. ukhuwah fillah org kate..sy x terer sgt arab
ni…

2. Trima kasih krn mnerima sy. Sy akan try
sedaya upaya sy mnjaga awk dan mgikut syariat. Sy tau sy bukan baik
sgt, tp demi Allah, sy cuba buat yg trbaik utk awk…

3.
Ingat tau, jaga aurat leklok..jgn bagi org lain nmpk..kuar ngan kwn2
tau.. jgn sorg2..blk contact sy ek..sy doakan awk selalu..

4.
awak,nape x contact sy. Sy risau awk kuar lama2..ye..mmg sy xde hak
pun..sy tau sy percaye awk, tp sy x tau la nk kate cmne. Kite slalu nmpk
dari jauh je ek.Tp sy rasa awk mcm dkt je ngan sy. Mgkn ni org kate
cinta kot, wak..awk cinta sy x? xnk bgtau.. tp sy tau awk cinta sy..awk
da malu nk jln tmpt sy lepak sbb malukan?..kih3. .tq.. i love u too..

5. Wak,selain family, Allah dan rasulnyer.. awk sayang sape ek? Sape saya dlm hati awk?

6.
Wak wak..dr kawan kite just pggl sy awk je..mcm x special plk diri sy
utk awk. sy tringin gak nk jd cm room8 sy ni. Pggl syg.. bole ke? Awk
pggl sy bi ek? Rasa mcm baby sket. X salah kan.. just panggilan
je..thanks syg.. love u... ..

7. Yang. kekdang bi tgk
syg ni mcm x prcaya bi je. Yela, bi just tanya syg pkai apa je kan .. tq
ek gtau, mkin dalam pulak rindu kat syg ni... .hihihi..

8.
Yang bi nak syg tau, sayanglah segalanya utk bi, syg la pmberi semangat
utk bi... yang... ..bi harap bi ngan syg xde rahsia lagi ek.. jgn
risau..inikan membuktikan bi caring.. so jgn risau..k..yeye. . bi janji
kan jaga rahsia kite..just msg je kan..love u..papai.. mmuahh!

9. Syg..da lama kite msg, leh kite jumpe x? ye..ayang bwk la kawan2 k..tq yunk! i love u.... ..

10.
Tq pggl bi ngan pgglan abg.. abg tggu lame da..abg tau..kite x leh
pakse dlm hubungan..la iqra hafiddin..hehe. . sikit sikit je..kih3..

11. Hi syg, watpe 2? Nk ckp sket.. nape syg bwk satu battalion nak jumpa abg?... syg x caye kat abg eh.. huhu..

12.
Syg..kite jumpe k?..abg suka syg pakai tudung yg abg beli tu..cam
wardina lak..bkn syg x cntk.. just nmpk mkn cntk la..nipis sikit je..
nnt jumpa nnt syg bwk sorg dah la k..

13. Syg..abg sory
ngan apa jd td.. abg trsentuh jari syg td.. Tol gak ckp syg eh, trsentuh
xpe..TER.. hehe..makin tebal la pulak cinta abg kat syg..

14.
Thanks jumpa td, syg cntk la.. Ololo..abg romantik sket pun salah ke?
Ske abg romantik ek? Hehe.. Eh, td jumpa abg da berani tenung abg
ek..hoho.. tgk td kwn syg cam ske kat kwn abg je.. senang la kita jumpa
pasni.. tgk..Allah memberkati hubungan kite.. syg solat dah ke? Doakan
abg skali ek..miss u..

15. syg..just nk tanya.. syg
cinta bg berapa percent? Apa tandanya eh? 50% je... huhu..yang. . just
nk tanya..rambut syg panjang x? just thinking of u at the moment…

16.
Td terbeli tudung pendek.. yg abg bg kat syg tu.. syg..bg la gmbr syg
special untuk abg yg pakai tudung td 2.. Cntk nye syg..gambar ni nak wat
wallpaper hp ngan kompter abg la..

17. Yang.. syg
cintakan abg berapa percent? Sepenuh hati Thanks syg..love u too.. abg
janji, abg akan jaga syg baik2 dan xkan tinggalkan syg...

18. Syg..da lame kita couple kan.. xkan abg pegang tgn pun nak marah.. Syg kan milik abg.. Thank 4 being understanding. .

19. Syg kata Syg cintakan abg sepenuh hati.. kalu gitu..apa buktinya Syg cintakan abg..?

SELEPAS ITU BARU BERMULA ZINA YANG SEBENAR...

************************************************** ************************

20. huh!... syg mengndung? tahu kat ne... cube check balik dgn doktor... xkan sekali buat dah mengandung, check balik k..

21. huh! btol la syg mengndung ni?? syg, utk kebaikan kita berdua, lebih baik syg gugurkan kandungan tu.. gugurkan k..

22. Nape plak xnak? xberdosa la klu bunuh benda yang masing xbernyawa.....gugurkan jelah!!! jgn buat masalah bleh x!!

23. xsakitlah!!! nape manje sangat ni! xkan bnda mudah cam tu pun xbleh buat..

24.
sori syg, abg xbleh temankan syg ke klinik tu, abg malu klu terserempak
dgn family or member, malu la abg klu diorg nmpak abg bwk syg dgn perut
syg yg besar tu..

25. Ape!! RM 5,000?? kau yg
mengandung... kau cari sendiri la duit nak gugurkan anak tu.. bukan
masalah aku.. lantak kau la... bukan masalah aku jgak keluarga kau pulau
kau.. kau tu yg ****h!! kau ingat kau tu cantik sgt?? aku dah xingin
kat kau!! pergi mmpos!

26. jgn kol n msg lg bleh x?!.. aku sbuk.. xde masa nk layan kau!...

27.(terputus hubungan)

- wanita itu mati akibat kegagalan proses penguguran..
- si lelaki mencari mangsa baru..
- dan kejadian terus berulang..

ITULAH KEBANYAKAN YANG TERJADI DI DUNIA KITA INI...
masyaallah~
harap kita x tergolong dalam golongan ni...

#adakah kita pernah menggunakan ayat-ayat diatas mahupun,terjerumus dengan ayat2 manis diatas....
urmmm,renung-renungkan dan ambil iktibar....


Posted by mykhalis On 10:37 AM 4 comments

Buku kanak kanak yang mengajar mengenai homoseksual

Kalau bab homoseksual ni..Khalis memang teringat dekat blogger gila sorang ni yang menegaskan bahwa homoseksual adalah naluri yang patut kita hormati. Malah menyamakan mempertahankan pemakaian menutup aurat sama level dengan mempertahankan pasangan homo..hmm..tapi malas dah nak cakap..korangpun dah tau sape blogger tu kan?

dan Khalis tau..dia msti suka kalau buku ni di edarkan di Malaysia.. ye tak?











pengajarannya? naluri homo ni tidak memberi kesan pada sesiapapun.yang penting kasih sayang,,kebahagian dan kegembiraan??!! macam sial je.. memang boleh terpengaruh kalau budak2 baca buku macam ni

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...