Patung yang dihasilkan dari tayar

Nampak je tayar terkenang zaman jaga tayar dulu.. Saiz 1 4 ade bang? Adik.. bagi saiz 15.. Eii.. sampai jumpa kat pasarpun orang salam, tayar baru 13 ade? tayar abang dah nak botak dah.. Huuuhhh.. jemu jemu jemu..

Tapi itu pengalaman kan?Berapa orang la sangat penjual tayar ada blog sendiri..hehe.. Tapi Khalis tak sangka dari tayar terpakai boleh hasilkan benda-benda cam kat atas nie. yerla.. Ingat senang ke nak lenturkan??dah la berat gedabok!!












memang real kan? kalau ambik upah wat nie dosa tak?

Kalau suka silalah like ek

Comments

nelly said…
wow ..kreatif !
HATYCIKNUURUL said…
uii,sangat berseni,..suke,..



err,khalis,.komen kt blog CN tu,manede CN kawen!,.hoho,mmg nak kne abg zam tu,hehe,.CN xkawen lg la,huk3,.
~~Ticer Wann~~ said…
rasa nk naik kuda cm that guy 2 la.. haha..hebat la dorang ni... mmg kreatif
Abang Zam said…
pergh! awesome gila...ni paling kreatif abang penah nampak..
lawa gila
Henry Zackery said…
pergghh.. terbaek.. macam mane ek diorang nk bentuk tayar tu?? dah la liat.. nice sharing bro :) Jom teka gambar

Teka Gambar Kembali Lagi
Cik Teddy said…
superb..seni uh!
Miss Tira said…
Gambar no 2 tu terbaik. Nampak hidup arca tu..
ieyla said…
uniq, menarik...
buat baju bleh x? :P
Puan Kutu said…
serius smary..pandai betul dieorg pk nk buat benda2 nie..tak terpikir eden!hehe
mesti rindu tmpt lame ni.. haha
nice one!!!wow amazing..
Cik Sue said…
banyak betul idea diaorang nih kan??kalau kat malaysia nih tayar tu di buat pasu bunga jer la jawabnya takpun papan tanda nak masuk kampung..he3... =D

Popular Posts