2 kali seminggu


Sepasang pengantin baru mengalami gangguan kesihatan. Setelah diperiksa
dengan teliti, doktor memberitahu perkara itu disebabkan oleh hubungan seks
yang terlalu kerap.

"Untuk sementara waktu ini, anda berdua dinasihatkan supaya menghadkan
kegiatan seks. Sebaiknya dua kali saja seminggu sahaja. Untuk memudahkan
mengingat, saya sarankan untuk melakukan hubungan ini hanya pada hari yang
bermula dengan huruf S, iaitu Selasa dan Sabtu," saran doktor.

Akan tetapi pada malam ketiga berpuasa dari membuat hubungan itu, sisuami
tidak dapat lagi menahan nafsunya lalu mencumbui isterinya yang sedang
tidur sehingga isterinya terjaga.

"Hari ini hari apa bang?" tanya si isteri.

"Sumaat"

"Sedang eloklah tu bang..." jawab isterinya..

Comments

bedpet said…
hahahahahaha! adeehh! sampai tukar hari sumaat. hahaha
Fatihah said…
ahaha sumaat...nnt sume dtukr n mula uruf s je hehe
HATYCIKNUURUL said…
hahahahahah,..adoiii laa,.punyer la nak jugak,.snggup tukar hari,.hehe,.sabo je la,.
rj Etika said…
Astaghfirullah....hahahahaha!!!!

Sumbat jugak suami die ni kang!
Anonymous said…
Sangap betul ni. Sahad, Senin, Selasa, Sabu, Samis, Sumaat, Sabtu. Okey dah boleh buat tiap-tiap hari. Hahaha.
saya YANA said…
senin, selasa, sabu, samis, sumaat, sabtu, sahad.. ok la tu... 7 hari berturut2.. =_="
AizA said…
hahahha...
creative sungguh si suami....
akutetapaku said…
hahaha.... tahapehape....
fza_eyzzah said…
ha3~ sengal tol la. =)
adwafarahin said…
haahahaha mcm2 la..sumaat la kan :)
Miz Novexx said…
Saya x paham, saya x paham.... ;)
bdk underage neh, hahah

apelaa suami dia tuh, lawak2x
Cik Sue said…
keh3...macam ni pun ada ke..lawak2... =D
ms dyana said…
Hahaahhaha..sengal dowh lawak ni!
misz fae said…
hahah! ari p0n bertuka jadi sumaat!
hahaha
~~Ticer Wann~~ said…
wahhh sumaat? ari baru 2... hik3... hadoii...
lalink7 said…
hahahahahahahahahaha...kelakar gileee..
Suka Bebel said…
hahahaaa....nasib baik dua2 sepakat kuat napsu.heheee
mykhalis said…
tak bleh nak komen sengsorang la..hehe.. yg penting lepas nie semua hari dah start dengan huruf s..senin, selasa.srabu, sekhamis,sumaat, sabtu,shahad..hehe
mula2 segan nak baca..tapi bila dah baca, tersenyum2 sorang..mcm2 la manusia ni
smile said…
smua perempuan yg post ni..aishhh!! jahanam laa dunia..
Azura Mendezz said…
Ari Senin???Kehkehkeh! =P

Popular Posts