Pages

Support Penaja

Tuesday, March 29, 2011

2 kali seminggu

Posted by mykhalis On 11:51 PM 25 comments


Sepasang pengantin baru mengalami gangguan kesihatan. Setelah diperiksa
dengan teliti, doktor memberitahu perkara itu disebabkan oleh hubungan seks
yang terlalu kerap.

"Untuk sementara waktu ini, anda berdua dinasihatkan supaya menghadkan
kegiatan seks. Sebaiknya dua kali saja seminggu sahaja. Untuk memudahkan
mengingat, saya sarankan untuk melakukan hubungan ini hanya pada hari yang
bermula dengan huruf S, iaitu Selasa dan Sabtu," saran doktor.

Akan tetapi pada malam ketiga berpuasa dari membuat hubungan itu, sisuami
tidak dapat lagi menahan nafsunya lalu mencumbui isterinya yang sedang
tidur sehingga isterinya terjaga.

"Hari ini hari apa bang?" tanya si isteri.

"Sumaat"

"Sedang eloklah tu bang..." jawab isterinya..

25 comments:

hahahahahaha! adeehh! sampai tukar hari sumaat. hahaha

ahaha sumaat...nnt sume dtukr n mula uruf s je hehe

hahahahahah,..adoiii laa,.punyer la nak jugak,.snggup tukar hari,.hehe,.sabo je la,.

Astaghfirullah....hahahahaha!!!!

Sumbat jugak suami die ni kang!

Sangap betul ni. Sahad, Senin, Selasa, Sabu, Samis, Sumaat, Sabtu. Okey dah boleh buat tiap-tiap hari. Hahaha.

senin, selasa, sabu, samis, sumaat, sabtu, sahad.. ok la tu... 7 hari berturut2.. =_="

hahahha...
creative sungguh si suami....

haahahaha mcm2 la..sumaat la kan :)

Saya x paham, saya x paham.... ;)
bdk underage neh, hahah

apelaa suami dia tuh, lawak2x

keh3...macam ni pun ada ke..lawak2... =D

Hahaahhaha..sengal dowh lawak ni!

hahah! ari p0n bertuka jadi sumaat!
hahaha

wahhh sumaat? ari baru 2... hik3... hadoii...

hahahahahahahahahaha...kelakar gileee..

hahahaaa....nasib baik dua2 sepakat kuat napsu.heheee

tak bleh nak komen sengsorang la..hehe.. yg penting lepas nie semua hari dah start dengan huruf s..senin, selasa.srabu, sekhamis,sumaat, sabtu,shahad..hehe

mula2 segan nak baca..tapi bila dah baca, tersenyum2 sorang..mcm2 la manusia ni

smua perempuan yg post ni..aishhh!! jahanam laa dunia..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...