Pages

Support Penaja

Selamat Datang ke blogslucumenarik

Terima Kasih.. Datang dan hebahkan pada kawan-kawan anda

Hiburan

yang terkini lagi sensasi

Lawak dan Jenaka

Ada banyak cerita dan gambar yang mencuit hati

Politik

Mungkin memanaskan hati siapa yang tidak mengerti maksud sebenar

Ngeri dan Seram

Perghh..bikin serun je.. sabo je la ek?

Saturday, May 28, 2011

Posted by mykhalis On 11:54 PM 7 comments

Satu hari di Hotel 5 Bintang


Sepasang suami isteri dalam perjalanan ke bandar dan kerana jaraknya yang jauh, mereka siggah untuk menginap di sebuah hotel sebelum meneruskan perjalanan keesokan paginya.

Akhirnya mereka bertemu dengan sebuah Hotel yang cukup bagus walaupun tidak berbintang dan bermalam. Keesokan paginya ketika akan keluar hotel, mereka dikenakan bayaran RM 200.00

"Hah? Ini kadar hotel 5 bintang. Awak tak salah kira ke?" tanya si suami terkejut.

Dia meminta dipanggilkan pengurus hotel dan membantah harga yang terlalu mahal. Setelah mendengar dengan penuh perhatian, pengurus berkata, "Hotel ABCD ini dilengkapi dengan kolam renang taraf antarabangsa, ruang persidangan dan berbagai hiburan semuanya bertaraf antarabangsa."

"Tapi kami tidak langsung menggunakan kemudahan tersebut," kata si suami berkeras.

"Salah Encik sendiri. kemudahan itu disediakan untuk dimanfaatkan," kata si pengurus tak mau kalah.

Setelah termenung sejenak si suami membuka dompetnya, mengeluarkan wang RM 50.00.. dan mengulurkannya kepada pengurus tersebut.

"Ini baru RM 50.00?" tanya pengurus.

"Baki RM 150.00 lagi tu saya dah bayar... iaitu saya relakan Encik tidur dengan isteri saya"

"Tapi saya tidak tidur dengan isteri Encik..."

"Salah Encik sendiri. ianya sudah tersedia semalaman, kenapa tidak dimanfaatkan..."

Posted by mykhalis On 10:46 PM 9 comments

Perkara pelik di tepi pantai

Kadang-kadang kesian kat sesetengah orang,, ada yang kalau dpat pergi pantai memang ekslusif gila rasanya.. Maklumlah..setahun sekali.. Tapi sama je dengan orang kampung yang dapat berkaraoke setahun sekali.. jakun jerr..

Kalau macam Khalis ni memang tak heran dah dengan pantai. Yang Khalis akan jakun buat masa sekarang ialah air terjun.. Kalau tak silap dah 5 tahun Khalis tak pergi mana-mana air terjun,.. kesian kan?? kan??

Jomla santai minda malam ni tengok gambar aksi mat salleh di tepi pantai.. jujur cakap..memang ada yang pelik betul!!

Skodeng buntut lembu??

seksiiii..eiiii

apa kejadahnye jaws ni??

pelik betul pakaian renang nie

adehh.. nak ekk ekk pun berdua??

habisla jadi laun kaum asli

lain macam jer nie??

Mesti panas gila kena tanam

ooo mak kooo.. pakaila seluar deerr

inipun cekciii jugak..wahahhaha
memang Khalis tengah berdebar2 nak menunggu pukul 2.30 ni

Posted by mykhalis On 9:32 PM 15 comments

papan tanda toilet yang kreatif

Sebelum ini Khalis ada kongsikan papan pintu hotel yang 18sx..hehe.. Khalis malas nak bagi link..sila google kalau anda gatai..kekeke

Kali ini Khalis ingin kongsikan gambar papan tanda bilik air yang memang betul2 kreatif dan menarik.. Kalau kita tengok lambang-lambang yang digunanakan mesti anda tersenyum punya lah..















 punya la macam2 jenis.. sebab tu la,, jauh perjalan luas pemandangan.. kan kan?? cuba gak sekali sekala bercuti cam Khalis.. hehee( padahal dari rompin ke kuantan je..))

Posted by mykhalis On 8:12 PM 14 comments

7 fakta menarik mengenai otak kita

Erkk.. gila bosan kan? semalam 2 post.. hari ni tiada satu postpun.. lepas tu Khalis tak balas ziarah pun kawan-kawan kan?Maaflah.. Khalis ke Kuantan selama 2 hari.. So, pada hari Khamis sempat buat autopost,, dan untuk hari Jumaat sempat buat 2 sahaja autopost.. kemudian ni baru jumpa masa dan ketika yang sesuai untuk update post seterusnya..

Khalis ingin kongsikan 10 fakta menarik mengenai otak kita.. Yerla.. hampir semua tahu betapa hebatnya otak kita bukan? tapi betapa hebat?? Jom layan

 Otak manusia sangat komplesk sehingga memerlukan 20 tahun untuk matang
 Ketika dalam rahim.. 8000 sel otak akan tumbuh setiap saat
 Ketika manusia selamat dilahirkan..Ianya bermakna otak kita telah boleh berfungsi
 Otak manusia dikenali sebagai "most sophisticated thing" di alam semesta ini
Seorang bayi yang baru lahi boleh mengecam wajah dan suara ibunya dalam tempoh 2 jam selepas kelahiran
 Semasa di dalam rahim, kanak kanak boleh mengenal warna meskipun hanya hitam dan putih.. selain itu dia nampak apa yang melalui di perut ibu
 Manusia akan mengelip mata selama setengah saat.. Apa bila di kumpulkan jumlah kelipan mata, manusia menutup mata hampir satu jam sehari
Setiap sel otak tumbuh,, ianya akan berhubung dengan hampir 10000 otak lain..

Patutla kalau ada orang wat kerja bodoh orang panggil takde otak.. Punya detail Allah kurniakan otak lagi mau hisap dadah.. minum arak.. berjudi?? betul2 takde otak!!

Friday, May 27, 2011

Posted by mykhalis On 10:08 AM 16 comments

Cara mengelakkan basikal dari dicuri

Kalau berani boleh cuba cara nie..hehe






jangan di tanya mana nak dapatkan bekalan lebah.,ahaks

Posted by mykhalis On 8:04 AM 14 comments

Cara mencegah jenayah di negara China

Bagi Khalis?TErbaik










Kalau tak amalkan hudud memang beginilah jadinya.. Khalis nak tanya jujur.. Adakah anda sokong sekiranya undang-undang Hudud diamalkan di Malaysia??

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...