Pages

Support Penaja

Selamat Datang ke blogslucumenarik

Terima Kasih.. Datang dan hebahkan pada kawan-kawan anda

Hiburan

yang terkini lagi sensasi

Lawak dan Jenaka

Ada banyak cerita dan gambar yang mencuit hati

Politik

Mungkin memanaskan hati siapa yang tidak mengerti maksud sebenar

Ngeri dan Seram

Perghh..bikin serun je.. sabo je la ek?

Wednesday, May 15, 2013

Posted by mykhalis On 9:19 PM 4 comments

Aaron Aziz bercerai



CERITA AARON AZIZ YANG PALING LAWAK | "Aaron Aziz selamatkan saya, saya peluk dia, Aaron cerai bini dia, dan kami kahwin."




 imiginasi kanak2 memang di luar jangkauan

Tuesday, May 14, 2013

Posted by mykhalis On 10:57 PM 5 comments

Video Klip terbaru Siti Nurhaliza Galau dikecam peminat!!

Bagi seorang abang kepada sitizoners, Khalis terkena jugak tempiasnya. Yerla,, lagi kalau hari raya,, memang tak dapatla tengok tv kalau siti ada.. takpela..

Jadi, hari ini siti secara rasminya telah mengupload video klip terbaru lagunya bertajuk Galau.. maaf, Khalis melayu tapi memang tak tahu apa makna galau.. sama la cam dulu2..siti punya lagu tajuk Nirmala, Bidasari..

tapi.. kebanyakan pendengar kagum dengan lagu..memang sesuai dengan halwa telinga.. tapi pliss.. apa ke halnya dengan gymrama semua ni??

Antara yang dikongsikan oleh peminat


Khalis kagum dengan video klip dari Indonesia..seronok ditonton.. sebab tu dulu siti pernah gunakan khidmat pakar di sana.. kali ni tak pasti arahan tempatan atau luar

apapun..terpulangla dengan selera memasing ye tak?

Posted by mykhalis On 2:35 AM 4 comments

juruterbang digantung kerja kerana bergambar dan membenarkan modul cun masuk cockpit semasa penerbangan


nama pun jantan  ye tak? tanggungla sendiri.. inilah berlaku pada juruterbang dan co-pilot syarikat penerbangan vietnam apabila membenarkan Ly Na Khy yang juga merupakan pelakon/ model memasuki pit untuk melihat sendiri camne rupanya tempat kontrol2 orang terbang,, ye la.. asyik tengok kat dalam drama je.. ye tak?

Cuma Khalis yang mintak masuk.. huhh.. jenuh la kalau nak kasi


Posted by mykhalis On 2:30 AM 5 comments

Gambar perkampungan Oasis yang masih wujud di China hampir 2000 tahun

Terletak di Wilayah Dunhuang, ianya merupakan kawasan tumpuan pelancong.. Mana taknya.. memang cantik gila.. ye tak?

Keliling tandus.. kemudian ada pulak kawasan bertasik.. ada tumbuhan yang boleh hidup.. teringat Filem The Scorpion lakonan the rock dulu2..





ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...