Pages

Support Penaja

Sunday, March 27, 2011

Proses baik pulih jalan raya dan jalan keretapi di Jepun

Posted by mykhalis On 10:42 PM 12 comments

 Rasa baru sangat lagi kejadian Tsunami kan? Tanpa sedar ianya meninggalkan kemusnahan yang dahsyat kepada rakyatnya.. Tapi tanpa banyak cakap, Jepun sedaya upaya untuk kembali pulih. Mungkin mereka tiada rasuah? Tiada karenah birokrasi? hmm..itulah Jepun..Kagum ahh..







Sedang negara kita sedang berbicara isu seks yang mengarut-ngarut.. Jepun terus cuba mengekalkan statusnya sebagai negara dunia pertama..

12 comments:

jepun bnyk dwet ...!!! ahaha

walau dilanda musibah integriti dan disiplin tetap dalam diri dorang..

cane lah kita nak buat rakyat kita mcm nih kan??

nak salah kan pemimpin pon tak ley gak...pemimpin dah buat mcm2 tuk tingkatkan rasa sayang kat negara dan kerajaan..tapi apa yang kita lihat hanya kesalahan demi kesalahan..

bila lah kita nak bersatu??*geleng*

wow,
kagum ngan dorang..
:)

statement last tu yg best..
muak ngan p'mainan politik negara.. huhu..
ganbare, Nippon!
=)

seminggu je siap?? gile pantas...

gilerr ahhh...sangat mengagumkan...biar skit cakap tapi hasil kerja sgt memberangsangkan...jangan jadi mcm tin kosong bunyi jer kuat tapi isi dlm tarak... =D

itulah perbezaan negara maju dgn rakyatnya yg juga maju. bukan stkt bgnn je tinggi, tp minda rakyat pon kena 'tinggi'

Jalan yang rosak teruk tu dibina kurang dari seminggu. Fuh, kagumnya. Maybe dorang bengang dengan komen Rosmah Mansur cakap dorang bina bangunan tidak ikut ekosistem kot. Ahaha. Sekali dorang tunjukkan teknologi dorang kalah JKR Malaysia. :p

nk pilihan raya.. memang macm2...
jepun memang maju la.. kejap je jalan tu daa baiki.. kat cni... berbulan2.. huhu...

jepun mmg bagus. cepat betul diorg bertindak.

baru betul negara maju..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...