Pages

Support Penaja

Selamat Datang ke blogslucumenarik

Terima Kasih.. Datang dan hebahkan pada kawan-kawan anda

Hiburan

yang terkini lagi sensasi

Lawak dan Jenaka

Ada banyak cerita dan gambar yang mencuit hati

Politik

Mungkin memanaskan hati siapa yang tidak mengerti maksud sebenar

Ngeri dan Seram

Perghh..bikin serun je.. sabo je la ek?

Saturday, July 9, 2011

Posted by mykhalis On 9:57 PM 7 comments

Gambar Lawak : Marahkan BERSIH!!

ARGHHHHHHH
ARGHHHHHH
ARGHHHHHH

Kan dah kalah..Boo merahh

Posted by mykhalis On 7:38 PM 1 comments

Cartoon Lawak : Fakta FB

Khalis sendiri baru tahu..sebab Khalis tak suka tengok format baru bila tengok gambar

Inilah yang sebenanya.. lagi-lagi kalau tak glemer cam Khalis..ternanti2 jugak sape yang bagi respon


Posted by mykhalis On 1:21 PM 7 comments

Gambar Seksi: Pekerjaan yang dicari

Sebab semua serius sangat hari ni.. Khalis share sekeping je gambar seksi.. bagi senyum..kalau tak senyum salahkan diri sendiri tau..

ada sapa sapa nak ganti makcik nie??

Posted by mykhalis On 12:30 PM 17 comments

Gambar BERSIH 2.0 : Sekitar Kuala Lumpur terkini dan terbaru






 Takkan Khalis nak upload beratus-ratus gambar pulakkan? jadi kalau nak tengok keadaan di Kuala Lumpur sekarang boleh tengok links ini


BERSIH 2.0 UPDATE

Friday, July 8, 2011

Posted by mykhalis On 11:38 PM 8 comments

Siapakah Ambiga dan apakah BERSIH 2.0

adakah Ambiga ada di sini

Korang kenal Ambiga? Kenal tak? Kalau kenal melalui apa korang kenal Ambiga? Melalui medium media masa yang sama korang kenal Anwar Ibrahim si peliwat..perogol penzina?? Nik Aziz si tua kutuk menggunakan agama untuk politik? atau Lim Guan Eng si cina anak Lim Kit Siang yang menghabiskan tanah melayu di Pulau Pinang?

Pernah korang bersikap adil dengan membaca harakah? suara keadilan? Malaysiakini? PAS tv? Adilkah kita membicarakan sesuatu tanpa dengar dari 2 belah pihak? Kalau korang ditempat pemimpin-pemimpin pembangkang..cuab abgitau Khalis di mana saluran yang kerajaan sediakan untuk menyuarakan pendapat?

Khalis sedih bila isu BERSIH dituduh sebagai isu peribadi.. Khalis yakin dan percaya siapa sahaja yang eprgi ke BERSIH 2.0 esok adalh kerana menyahut seruan pemimpin pakatan rakyat.. Mat Sabu. Tuan Ibrahim Tuan Man..Sasterawan Negara A.Samad Said. Tiada siapa pun kenal siapa Ambiga.. TIADA!!


Isunya..AMbiga dan murtad,, betul tak? Khalis nak tanya satu soalan je.. Siapa membenarkan rakyat Malaysia berusia 18 tahun ke atas menukar agama? Undang-undang tu siapa yang luluskan? Parlimen!! untuk dapatkan kelulusan undang-undang perlukan 2/3 parlimen..betul tak? Selama ini..Dari PRU1 sehingga yang terakhir pada 2008 siapa pegang majoriti 2/3?? Bukan UMNO?kerajaan??Kenapa UMNO tak buang undang2 ini? Semasa perhimpunan membantah kes Lina Joy? Carikan Khalis 1 keratan akhbar yang menunjukkan PM/TPM atau mana-mana menteri islam dalam negara kita yang membentangkan cadangan bahawa tukar agama hanya kepada orang bukan islam kepada ISlam sahaja..ADA??!! DI MANA SUARA PEMIMPIN MELAYU UMNO WAKTU ITU??

Kawan-kawan dan sahabat.. Lihat sekeliling kita hari ini.. Buka surat khabar..luaskan pembacaan pada semua tempat..pada banyak sumber,, iaitu.. amankah negara kita sekarang? Rogol?Zina? Ragut?? Asid??Tebusan??culikan?potong dan bunuh? semua jenayah ada dipersekitaran kita.. Kerana desakan hidup..Yup..aku tak dirompak hari ini.. aku tak disimbah asid hari ini.. Esok??

Buat kali pertama.. Khalis harap ini hanyalah blog picisan di mana tempat Khalis meluahkan perasaan dan tiada orang baca suapaya takde rang repot polis dan Khalis kena tangkap dibawah akta hasutan.Khalis tak sekuat sahabat2 yang esok akan memankai baju KUNING dengan perasaan AKU ANAK MALAYSIA!! AKU LAHIR DI SINI!! AKU BERHAK MELUAHKAN PENDAPAT AKU!!BUKAN HANYA SMS AFUNDI SAHAJA.. TAPI SUARA AKU DIDENGARI..

Jujur,, isteri Khalis ada disebelah..memberi semangat mungkin,, Semoga esok segalanya dengan aman.. sebab setakat hari ini,,ugutan banyak Khalis dengar dari Perkasa.. polis.. tapi tiada satu ugutan yang Khais dengar dari BERSIH.. tetap BERSIHla pengganas..

Lu pikirla sendiri..

Posted by mykhalis On 11:05 PM 5 comments

Gambar Seram : Andainya dunia sampai ke hujungnya

Sebelum tidur ni, bila diingat-ingat sebuah video mengenai akhir zaman,terang dan nyata mengatakan kita sudah berada di fasa terakhir.Hanya menanti beberapa petanda kiamat besar sahaja. Petanda kecik seperti fitnah merata-rata..laki menyerupai perempuan, pemimpin yang zalim, hakim yang berat sebelah, ternyata kita perlu bersedia.

Kiamat adalah teka teki yang tiada jawapan pada manusia. Namun, jika bukan kiamat, kita tetap juga akan mati.. bila..di mana begaimana.. betul tak? Ada orang pergi dalam keadaan tak dijangka..dalam tidur.. atas basikal.. sedang makan..segala berkemungkinan.. Baru sahaja bercakap pagi tadi,tidak bermakna dia ada untuk berbual dengan kita lagi.


























are u ready??

Posted by mykhalis On 6:21 PM 3 comments

Video Iklan Parody : Pakaian dalam


Bagi mereka yang freehair masalah lurah dendam sepatutnya bukanlah menjadi masalah sebab mesti dah tau risikonya kan? Tapi katakan anda freehair dan pakai blous yang lehernya besar,mesti ada masalah ada roang nak renung  ke dalam baju anda kan? tapi kini bukan lagi..

Nak tahu bagaimana.. jom tengok

lepas ni kena la kurangkan seksi kan?

Posted by mykhalis On 3:21 PM 8 comments

Kreatif : Tempat letak basikal lain dari yang lain

Kebanyakan pelanggan di CC Khalis di petang hari merupakan kanak-kanak. Selain dari mereka memilih untuk bermain bola di padang.. mereka memilih untuk menajamkan fikiran dan tangan mereka dengan bermain DOTA, BlackSHot, PES 11..

Khalis tak salahkan mereka.. Khalis suka.. kalau tak suka, mana nak cari rezeki.. Cuma Khalis geram dengan pencuri basikal. Jangan terkejut hampir 3 tahun Khalis berniaga, Hampir 5 biji motor dan berpuluh-puluh basikal telah hilang.. Namun demi kasih sayang mereka pada Khalis, walaupun dirotan, dilempang, mereka tetap datang tanpa jemu..

Jadi, Khalis merasakan Khalis patut memasang tempat lock basikal atau motor.. tapi kenapa Khalis? mengapa bukan Majlis Daerah? hmm .. takpela..dapat loan ni Khalis buatla..








nak wat canggih2 ke nak wat biasa2 je ek??

Posted by mykhalis On 3:06 PM 1 comments

Video Menarik: Woman with 2 pussies..(terjemahla sendiri)

Satu kisah yang menakjubkan.. Dapat kelulusan Youtube memandangkan ianya education..


Tengok sendiri sampai habis.. tambahkan ilmu pengetahuan apa salahnya


Posted by mykhalis On 2:36 PM 4 comments

Kartun Lawak : Internet dan kebosanan

Pernah korang menghadapi situasi camni?

Yup.. Khalis tau kalau tengok blog Khalispun camni kan?Wahahaa..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...