Makanan dari kaitan benang

Betul ke ini namanya? Hehhe.. Khalis dah pernah kongsikan sebelum ini makanan dari kaitan benang. Tapi versi sebelum ini adalah daging, sosej ataupun makanan mentah. Kali ini Khalis nak kongsikan makanan yang lain pula.

Khalis rasa nak belajar mengaitla.. sambil2 wat blog leh mengait.. Pastu jual online. Laku tak? Hehhe










satu makanan kait jual rm3 untuk saiz kecik, yang besar jual paling mahal rm10, satu set besar rm40.. wahhh..ade sape2 nak tempah tak?hehehe

Comments

HATYCIKNUURUL said…
wahhh,yg kek tu nmpk sdap,..ngee,CN antu kek
topimagine said…
dah la ngah lapor ne.. mengiurkan.. hhehe
nmpk sedap tp xdpt mkn :) hehe
happy birtday bro :) ... tpi xdpt nak join pertanding bro tuh :( ..bz sgt :) semoga bahagia dan murah rezeki bisnes bro :)

*happy birthday again!!!
sume comel & nmpak sedap!
LIKE ^^
rj Etika said…
laaa...ingatkan boleh makan. kecewa kejap. ahahah.
Darl Eika said…
hahaha. cntiknye.
nmpk sedap.
lau bleh mkn nak jugak belinye.
hahahhaa
qasehraihan said…
comeiii..dr mana kamu dpt sume gmbr ni??
Anonymous said…
Permainan yang tidak akan mencederakan kanak-kanak. Tapi kena buat besar-besarlah takut dorang makan betul-betul nanti. Hehehe.
Sharienz Sz said…
sangat sedap..
rasa lapar pula :)
mas saari said…
nak tempah!! hehehehee
nelly said…
aiseh !!
sangat kreatif !!

Popular Posts