Pages

Support Penaja

Monday, March 28, 2011

Makanan dari kaitan benang

Posted by mykhalis On 11:54 PM 15 comments

Betul ke ini namanya? Hehhe.. Khalis dah pernah kongsikan sebelum ini makanan dari kaitan benang. Tapi versi sebelum ini adalah daging, sosej ataupun makanan mentah. Kali ini Khalis nak kongsikan makanan yang lain pula.

Khalis rasa nak belajar mengaitla.. sambil2 wat blog leh mengait.. Pastu jual online. Laku tak? Hehhe










satu makanan kait jual rm3 untuk saiz kecik, yang besar jual paling mahal rm10, satu set besar rm40.. wahhh..ade sape2 nak tempah tak?hehehe

15 comments:

wahhh,yg kek tu nmpk sdap,..ngee,CN antu kek

dah la ngah lapor ne.. mengiurkan.. hhehe

happy birtday bro :) ... tpi xdpt nak join pertanding bro tuh :( ..bz sgt :) semoga bahagia dan murah rezeki bisnes bro :)

*happy birthday again!!!

sume comel & nmpak sedap!
LIKE ^^

laaa...ingatkan boleh makan. kecewa kejap. ahahah.

hahaha. cntiknye.
nmpk sedap.
lau bleh mkn nak jugak belinye.
hahahhaa

comeiii..dr mana kamu dpt sume gmbr ni??

Permainan yang tidak akan mencederakan kanak-kanak. Tapi kena buat besar-besarlah takut dorang makan betul-betul nanti. Hehehe.

sangat sedap..
rasa lapar pula :)

aiseh !!
sangat kreatif !!

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...