Pages

Support Penaja

Saturday, April 2, 2011

Budak perempuan perempuan berusia 1 tahun di sahkan mengandung

Posted by mykhalis On 8:22 PM 12 comments




 Doktor di Arab Saudi mengesahkan seorang kanak-kanak di sini mengandung. Scanning yang dilakukan membuktikan bahawa terdapat fetus di dalam perut kanak-kanak ini.

Menurut doktor, kejadian ini berlaku kerana budak ini sepatutnya adalah kembar. Namun kembarnya umpama tersangkut kepada fetusnya dan menghalangnya dari terus membesar. Kejadian ini di namakan fetus dalam fetus..

Khalispun tak faham sangat istilah yang digunakan, tapi kalau nak tau lebih lanjut boleh klik di sini

12 comments:

kesian dekat budak tu..kembar dia mesti melekat je kat dalam perut dia tu kan?

isk kesian..igtkan pregnant betui..terkejut!hehe

alo..siannye baby tu.

Miss Dill^^

comeynyee..sian dak tu...

cuk3 mcm2 kehadian anih/..

subhanAllah.. kesian jgk kt budak 2 kan, kne bedah plak lah nk keluarkan kembar dia 2..

automatik emak dia dapat gelaran nenek. haha

ngandungkan kembar sendiri?

uih. dh tu cmne die nak lahirkan.

aiseh ~
pelik jap ..
cmner dya nk tunggu 9 bulan ~

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...