Budak perempuan perempuan berusia 1 tahun di sahkan mengandung




 Doktor di Arab Saudi mengesahkan seorang kanak-kanak di sini mengandung. Scanning yang dilakukan membuktikan bahawa terdapat fetus di dalam perut kanak-kanak ini.

Menurut doktor, kejadian ini berlaku kerana budak ini sepatutnya adalah kembar. Namun kembarnya umpama tersangkut kepada fetusnya dan menghalangnya dari terus membesar. Kejadian ini di namakan fetus dalam fetus..

Khalispun tak faham sangat istilah yang digunakan, tapi kalau nak tau lebih lanjut boleh klik di sini

Comments

chentaNUYU said…
kesian dekat budak tu..kembar dia mesti melekat je kat dalam perut dia tu kan?
Dayana Aj said…
ish,, peliknye ..
Puan Kutu said…
isk kesian..igtkan pregnant betui..terkejut!hehe
Miss Dill said…
alo..siannye baby tu.

Miss Dill^^
amny said…
comeynyee..sian dak tu...
Zaza said…
cuk3 mcm2 kehadian anih/..
Ibnushukran said…
subhanAllah.. kesian jgk kt budak 2 kan, kne bedah plak lah nk keluarkan kembar dia 2..
KHRLHSYM said…
automatik emak dia dapat gelaran nenek. haha
kucarkacir said…
ngandungkan kembar sendiri?
bedpet said…
uih. dh tu cmne die nak lahirkan.
nelly said…
aiseh ~
pelik jap ..
cmner dya nk tunggu 9 bulan ~

Popular Posts