12 Cara buat kapal terbang kertas

Yehhaaaa.. kita kembali sebentar ke zama kanak-kanak.. Ape permainan kertas yang korang ingat?

Khalis pernah ingat main Wheel of Fortune..  Binggo,, X dan O, main lastik getah guna kertas, hmmm.. main yang guna buka metamatik kecik yang kita hiramkan petak tue.. banyaklah.. leh wat manual nie.. hehe

Tapi Khalis nak kongsikan cara buat kapal terbang kertas.. eleeehhh..korang mesti tau satu je kan?
yang ini khalis tunjukkan banyak.. pelbagai jenis.. hehehe














dalam 5 orang baca ni,3 orang akan ambil kertas A4 dan akan mula melipat..hehe

Comments

Bro Ery said…
Nak try laa buat. Hehehe.
saya YANA said…
hehe... Yana ade buku origami.. banyak yang boleh kita buat guna kertas..
Cik Sue said…
wahhh..lepas nih boleh la cik sue buat bnyk2...he3.. =D
Koding said…
Best entri origami ni...
Nak copy boleh??
mykhalis said…
@diana haha..ada cara mudah ke?
mykhalis said…
@Cik Sue boleh2..sila cik sue
mykhalis said…
@Koding dah mintak mesti la kasik..hehe
nelly said…
mari mencuba !!
jadi nya , tk tau la ..hahahaha
ruzaimee said…
penah buat yg no 2 jer..haha..
wah ternyata gampang banget ya..thx info nya

judi online

Popular Posts