Pages

Support Penaja

Thursday, March 31, 2011

12 Cara buat kapal terbang kertas

Posted by mykhalis On 8:15 PM 13 comments

Yehhaaaa.. kita kembali sebentar ke zama kanak-kanak.. Ape permainan kertas yang korang ingat?

Khalis pernah ingat main Wheel of Fortune..  Binggo,, X dan O, main lastik getah guna kertas, hmmm.. main yang guna buka metamatik kecik yang kita hiramkan petak tue.. banyaklah.. leh wat manual nie.. hehe

Tapi Khalis nak kongsikan cara buat kapal terbang kertas.. eleeehhh..korang mesti tau satu je kan?
yang ini khalis tunjukkan banyak.. pelbagai jenis.. hehehe














dalam 5 orang baca ni,3 orang akan ambil kertas A4 dan akan mula melipat..hehe

13 comments:

Nak try laa buat. Hehehe.

hehe... Yana ade buku origami.. banyak yang boleh kita buat guna kertas..

wahhh..lepas nih boleh la cik sue buat bnyk2...he3.. =D

Best entri origami ni...
Nak copy boleh??

@Koding dah mintak mesti la kasik..hehe

mari mencuba !!
jadi nya , tk tau la ..hahahaha

penah buat yg no 2 jer..haha..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...