Pages

Support Penaja

Tuesday, March 29, 2011

Pekerjaan-pekerjaan yang malang

Posted by mykhalis On 8:15 PM 9 comments

Selagi ada pekerjaan halal, wajib itu kita cari kan? Kalau takde pekerjaan halal?? tak logikla kan kat Malaysia nie takde keje halal. Sedangkan kalau anda kenal Mat Busu AKA Mat Deris sebelum menjadi pelawak di Sitcom pi mai pi mai tang tu kerjanya adalah kutip najis dalam baldi di tandas awam( pada masa tu tandas bawahnya ada baldi besar, bukan cam zaman sekarang)

Ok lah, ada banyak pekerjaan yang kesian-kesian sebenarnya.. tapi kalau wat keluar semua rugi arr.. Baik Khalis kuarkan skit2..kan?hehe

 Pemungut sisa bangkai haiwan yang dilanggar kereta..



 Pengangkat najis untuk tandas bergerak


 Pembersih panggung..bukan sekadar panggung biasa,, tapi panggung tayangan lucah..ewwww




 Pengawal di Istana Buckingham.. takleh senyum,takleh wat pepe..kene keras kaku je..hehe



Penghadas binatang di zoo..lagikla..nak kene kasi binatang-binatang ni stim dulu..kan?

camne? ada yang sanggup wat pekerjaan2 kat atas??

9 comments:

haha.. atleast blog gua xde la gambar unsur lucah..

btul ke pasal mat busu tu??

Yang pengawal tu nampak ok laa sikit dari yang lain-lain tu. Tira anggap dia bertapa je sambil sebut dalam hati "Cubaan"..

terbaik kasi kat pengawal istana tu la.. haha.. kesian kesian...

Salam..erk..mkin bnyk gmbr pelik2 dh nie =.="

kesian aa kat pengawal 2.. :D

erk! tak sanggup tgk pekerjaan yg 1st tu.

semua pekerjaan disini cik sue tak sanggup nak cuba....cukuplah dengan kerja sekarang jer... =D

uishh..macam2 kerje ek..hurm.kene pikiaq byk kali la bile tgok keje2 kat atas 2..huhuu

ha...PY da pnh wat yg last 2...hehe...kat lembu...amali tau...dapat markah tuk subjek penternakan haiwan ruminan..hehehe...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...