Pages

Support Penaja

Selamat Datang ke blogslucumenarik

Terima Kasih.. Datang dan hebahkan pada kawan-kawan anda

Hiburan

yang terkini lagi sensasi

Lawak dan Jenaka

Ada banyak cerita dan gambar yang mencuit hati

Politik

Mungkin memanaskan hati siapa yang tidak mengerti maksud sebenar

Ngeri dan Seram

Perghh..bikin serun je.. sabo je la ek?

Monday, July 16, 2012

Posted by NzmXI On 9:36 AM 0 comments

Bertuahnya Suami Kalau...

1. suami disambut pulang dengan wajah yang berseri, bukannya dengan wajah iras-iras ikan pari

2. isteri keluar dengan memakai hijab dan dengan kebenaran suami sebab yang menanggung dosa adalah si suami, bukannya itik serati

3. dapur mahal-mahal yang dibeli digunakan dengan hebat oleh isteri dan bukan hanya digunakan untuk masak telur goreng tiap-tiap hari

4. tak ada suara membebel melekat ke telinga sebab nak melepaskan rasa marah dan penat pada suami. tak semestinya suami tu diam bermakna dia tak sakit jiwa dibuatnya

5. isteri-isteri tak sibuk merajuk marahkan suami yang tak berkelip mata tengok awek cun sebaliknya berusaha jadikan diri sendiri cun sentiasa supaya suami pandang kita pula 


salin & tampal

Posted by NzmXI On 9:33 AM 0 comments

Tanda Awek Korang Belum Boleh Di Buat Bini

1. belum apa-apa suara dia dah tahap cikgu kawad kaki sekolah menengah. Pantang lambat sikit mulalah dia menjerit-jerit. Kalau dapat jenis ini, baik korang kawan dengan singa je la.

2. bila awek korang tak reti bezakan antara ikan kembung dengan bunga keembung. Tu belum cerita bab masakan lain. Nampak gayanya kalau korang kawin makan kat kedai je la.

3. bila dia tak tau siang dengan makam ataupun dia tak reti tengok jam. Pukul 8 pagi korang call tak bangun lagi. Pukul 12 pun tak bangun. Paling awal pun dia bangun pukul 3 petang. Baik korang pikit lebih 3 kali sama ada nak kawin ke tak.

4. bila sesekali korang check handphone dia, banyak yang nama ahmad dari nama siti. Lepas tu kejap-kejap talipon dia berbunyi. Cakap pulak jauh dari korang.. err... tak paham lagi ka?

5. awek korang suka sangat pengsan kat shoping complex. Pandai pilih pulak tu.. pengsan depan kedai yang mahal-mahal je. Tak paham? Pengsan tu ayat kiasan. Ayat yang betul, kaki mengabihkan duit korang.

6.bila dia boleh berlakon dengan hebat. Korang ajak dating, 1001 alasan dia bagi tapi lepas kantoi dia keluar dengan orang lain. Tengkok la lepas tu, mulaha dia buat filem sedih depan korang.

7. asal sakah sikit mintak putus, salah sikit suruh”clash” dah kawin korang standby kat pejabat kadi je la.. bahagian cerai dan rujuk... 


p/s: salin & tampal

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...