Cuci mata di pagi Jumaat

OOOO.. mau nakal-nakal eeee..takde maknanya!!!

Sudah malam Sumaat lagi mau main-main??

Jom dengar lagu Jumuah ( Friday rebecca black) tapi ini versi dakwah muslimin sejati..sangat best

ok  sambil pasang nie jom cuci mata dengan pemandangan Kolam Renang Morning Glory..













cantikkan?tiada info dapat diberikan..maaf..tapi camne air dia leh watna biru camtue sekali?huuuu

Comments

qasehraihan said…
khalis...gerun tgk air kolam tu..
sbb macam lubuk yg merbahaya je..huhu
warna cantik..

meh baca

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/drama-sebabak-antara-krisdayanto-dan.html
ieyla said…
uniq, chanteq sgt...
bleh mandi x?
ApiH said…
bersih doh mate ni...
Anonymous said…
waa..macam pelangi..cantek !
mmg cantek...tp tgk lama2 jd takut lak...mgkn penangan entri " Kenapa Khalis sangat penakut malah sgt pengecut" kOt...hehehehehe
topimagine said…
kuasa tuhan kan.. subahanallah..
uniknye ape benda tu
kolam ke.. ingat kan lukisan
huhu :))
Pacek ABU sifir said…
siyes cantek...dalam lubuk tuh ade pae eh?? piranha eh? hehehe
Dayana Aj said…
mak oiii.menyeramkan..
Anonymous said…
Ini mata air panas ea? Tengok macam beruwap je tu.
tkutnye tengok,..cm dalam je air tu,.hishh,.serun,.
nelly said…
cantiknya ..mula la nelly nak cop mana 1 ..haha
Anonymous said…
ritu brite kt kosmo ckp kolam tu jdi coz duit syiling yg dcampak ke dlm kolam..trdpt chemical reaction dctu..
amna said…
kolam pedia tu? agak menakutkn..

Popular Posts