Pages

Support Penaja

Friday, April 1, 2011

Cuci mata di pagi Jumaat

Posted by mykhalis On 5:09 AM 17 comments

OOOO.. mau nakal-nakal eeee..takde maknanya!!!

Sudah malam Sumaat lagi mau main-main??

Jom dengar lagu Jumuah ( Friday rebecca black) tapi ini versi dakwah muslimin sejati..sangat best

ok  sambil pasang nie jom cuci mata dengan pemandangan Kolam Renang Morning Glory..













cantikkan?tiada info dapat diberikan..maaf..tapi camne air dia leh watna biru camtue sekali?huuuu

17 comments:

khalis...gerun tgk air kolam tu..
sbb macam lubuk yg merbahaya je..huhu
warna cantik..

meh baca

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/drama-sebabak-antara-krisdayanto-dan.html

uniq, chanteq sgt...
bleh mandi x?

bersih doh mate ni...

waa..macam pelangi..cantek !

mmg cantek...tp tgk lama2 jd takut lak...mgkn penangan entri " Kenapa Khalis sangat penakut malah sgt pengecut" kOt...hehehehehe

kuasa tuhan kan.. subahanallah..

uniknye ape benda tu
kolam ke.. ingat kan lukisan
huhu :))

siyes cantek...dalam lubuk tuh ade pae eh?? piranha eh? hehehe

Ini mata air panas ea? Tengok macam beruwap je tu.

tkutnye tengok,..cm dalam je air tu,.hishh,.serun,.

cantiknya ..mula la nelly nak cop mana 1 ..haha

ritu brite kt kosmo ckp kolam tu jdi coz duit syiling yg dcampak ke dlm kolam..trdpt chemical reaction dctu..

kolam pedia tu? agak menakutkn..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...