Isteri curang, suami dengan senapang dan kekasih gelap isteri

Wahhh..baru awal pagi tadi Khalis berbicara tentang kos cinta dan kahwin. La ni dah cerita pasal senapang?curang?kekasih gelap???

Khalis berminat nak join RELA memandangkan abah Khalis merupakan seorang ketua plantun yang ada senapang gajah berlesen di rumah. Sangat rasa gagah bile tengok abah setiap hujung minggu pergi memburu..( Paling menyampah balik bawak buruan Khalis kena bersihkan,, ewww)hehe

Jadi Khalis bagitau abah Khalis nak masuk RELA jugak. Abah kata boleh, tapi kene hantar kursus macam komando, ada latihan fizikal dan bagai.. Khalis tanya,, rela takde jawatan kerani yang wat surat ke ape ke.. tukang masak ke..hehe.. Abah kata takde!! Keputusannya.. Khalis tak jadi masuk RELA.. takmo arr kene gasak di komando suruh lari lompat.. huuuu.. takde harapan nak ada senapang sendirik.

Bukan ape, rasa macho arr hujung minggu duduk di depan rumah sambil gosok-gosok senapang. Nampak burung je,, masukkan peluru dan pangggg!!! HAHAHAHA( GELAK JAHAT )

Jomlah layan kes isteri curang bersuamikan suami ada senapang..






korang rasa kalau betul-betul ni korang nak tembak siapa???

Comments

Anonymous said…
Err tak silap ada satu video yang siisteri pergi tembak suami dia curang. Then dia tembak perempuan tu pula.
Anonymous said…
Ini video tu Cik Khalis

http://www.youtube.com/watch?v=J3UMEAhpns0&oref=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fresults%3Fsearch_query%3Dwife%2Bkill%2Bhusband%26aq%3Df&has_verified=1&oref=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fverify_age%3Fnext_url%3Dhttp%253A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%253Fv%253DJ3UMEAhpns0%2526oref%253Dhttp%25253A%25252F%25252Fwww.youtube.com%25252Fresults%25253Fsearch_query%25253Dwife%25252Bkill%25252Bhusband%252526aq%25253Df%2526has_verified%253D1
mykhalis said…
msti rasa bersalah giler kan pengacara nie..khalis dah tengok..tapi yg ini suami curang..takleh tunjuk..hehe
te_anna said…
hehee... semua pakat pakai suar warne2 merah... kikii
te_anna said…
wahh,,semua suar kaler pink merah,,, hahaha,,,
saya YANA said…
nak curg gi tempat lain.. jgn kat ruma..
Cik Sue said…
tembak jer dua2... =D
::Budak Degil:: said…
kenape mesti berseluar merah?...pelik pulak..uhuhu
miss Tira: perempuan tu ank tiri dye kan??

khalis: salah sape la yer.. si suami mati pucuk atau si isteri yg gersang gila sex.. haha
2 la te-anna..moon pn pasan..suma pakat pakai sluaQ kaler merah...
mykhalis said…
@saya YANA hahha..ada tip la pulakk
mykhalis said…
@Cik Sue sabo2..tak berbaloi nak bunuh
mykhalis said…
@Azroy Bin Kassim kompom bukan salah mak mengandung..hehe
mykhalis said…
@^_^ mOonijOe mAniK ~~~ korang tengok suar nk tengok ape nie???ehhehe
Fyqa said…
hahaha. mcm tu pon snggop. tembak terus sng.
nelly said…
sampai macam tu sekali nak selamatkan diri ..
topimagine said…
berani buat berani tanggung la kan.. hehe
Miss Shikio said…
ahahaha... mmg cari nahas si laki tu kacau istri org.. kan dah nak kena tembak

hahahah...
ish2 mcm2 kes la.. aih .. sape suruh curang adehh
haha..lucu pulak tgk gmbr ni..hahh..ada hati nak curang lagi?!
Ayie said…
wah.. pandai mereka bergayut.. HAHAHA
cik zaza said…
kalau aku, aku tembak perempuan tu dulu.
Azura Mendezz said…
if im d man..shoot d wife..
bcoz she willing 2 b d unfaithful one lor..
no mercy! =P

Popular Posts