Bila Bill Gates bertemu Steve Jobs

Betul ke ejaan nie..Kalau salahpun takkan diorang nak saman kan?Tapi kalau saman mesti ada mention blog Khalis..wahhh..trafik masa tue mesti juta-juta nie...heh

Jom tengok perbualan pertemuan dua orang tokoh ini. Bagi Khalis sangat lucu..hee..



kredit kepada sahabat blogger Khalis http://jarikiaoh.blogspot.com/.. Dia blogger baru lagik..jom jenguk reramai..hehe

Comments

Miss Shikio said…
hahaha...klaka!

suka yg loan bank tuu..hahahha

mntg2 diorg tu jutawan LOL~
athirahzaki said…
cis cis,
bapak ah menganjing ayat dorang,
hahahaha
tau ar kaye
Miz Novexx said…
lawak40x.... Miz tergelak sorang sorang, adess ;)
~~Ticer Wann~~ said…
nk kaya cm dorang gak aa...boleh ka? hiii
nelly said…
haha ..gelak guling2 kat sni ..:D
qasehraihan said…
kahkahkahkah...ada je kamu ni ek..dpt dr mana sume ni??
HATYCIKNUURUL said…
hahahha,jahat,.tau la diorg kaye,.adoss,tapi memang lawak la,.hahahaha,.
mykhalis said…
@Miss Shikiosuka..sbb walaupun ringkas tapi bermakna je..heh
mykhalis said…
@athirahzaki hak hak hak..tapi ini imiginasi je tau
mykhalis said…
@Miz Novexxjgnbagi orang perasan,,nnt orang cakap gile..hehehe
mykhalis said…
@~~Ticer Wann~~ buleh,,kene wat jenama durian la..hehe
mykhalis said…
@nelly comelnye guling2..hehe
mykhalis said…
@qasehraihan hehe..sumber dari pelbagai..kalau qaseh ada khalis takkan malu2 untuk rembat jugak..hehe
mykhalis said…
@HATYCIKNUURUL tau takpe.sampai ati mempermainkan orang tak kaya cam kita kan??
Fathiah Farid said…
hehehe..ayat2 para jutawan kalau berbual tu..hee
nelly said…
eceh ..cm nmpak lak Nellty terguling2 ..hahahahaha
fza_eyzzah said…
ha3~ sengal je. ;) lau kaya sangat, nak jadi bini no 4 leh?? hahahahaha~ ;)
anieesshh said…
lawak mampus haha

Popular Posts