Anjing komando yang dilatih secara profesional

 Khalis memang tak sangka.. memang anjing-anjing yang berkhidmat dalam pasukan keselamatan telah dilatih dengan tegas. Anjing-anjing ini diberi pendedahan tentang risiko yang mereka akan alami. Macam orang betul la pulakkan?









These dogs are being trained the Wolfgrey K9 training facility that is located close to Bangalore, India. They are used to try to prevent the violence in the cities and towns including riots, terrorist threats and domestic aggression. These K9s make great partners.

 Bukan senang nak latih binatang kan?lagik-lagik mereka juga berjuang untuk keselamatan negara..

Comments

topimagine said…
anjing polis lagi ganas kan.. tpai orang islam leh ke pegang anjing tu.. coz polis malaysia memang kekurang anggota non muslim kn :)
amny.. said…
isshh..ganas betol..!
mykhalis said…
@topimagine untuk keselamatan dibolehkan..
mykhalis said…
@amny..kalau comel takde la orang takut pulak..hehe
sarah mohamad said…
tak terfikir pulak anjing pun di train sampai sebegini.
Anonymous said…
@topimagine pegang anjing tak salah.. ak berdosa pon.. yg berdosa kalau tak samak..^_^
Anonymous said…
*tak
Mrs.FaizalRiza said…
teringat masa berhenti kt traffic light.tetiba ada polis bawak anjing berhenti jugak kt sebelah. sbb x pernah tgk anjing polis, maka sy renung la matanya. Maka kami pun bertentang mata. pastu anjing tu menyalak smpai air liur tempias kt cermin kereta. huhu...x pasal2 cermin kena samak bila smpai rumah.

Popular Posts