Pages

Support Penaja

Tuesday, April 26, 2011

Tragedi Bas Kilang

Posted by mykhalis On 10:38 PM 23 comments

Mungkinkah ini bas kilang itu?

Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang menuju kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung. Dalam perjalanan tu..mereka terpaksa melalui kebun getah yang sangat luas..

Nak di jadikan cerita..ada seorang mamat kat tepi jalan menahan bas tersebut..nak mintak tumpang..jadi bas tu pun berhenti la... Tetiba..lebih kurang 6 orang perompak keluar nak merompak bas tersebut..

Sorang perompak berkata..
" Keluarkan dan bagi semua barang kemas yang korang ada..!!Cepat..!!"

Sorang pekerja kilang tu membalas..
" ..tapi..kami tak bawak barang kemas kalau gi keja..duit pun sikit je.."

Perompak berfikir seketika..
"Ha..gini la..sebab korang takder brang kemas & duit..kami rogol korang SEMUA..ahahhaa.."

Pekerja kilang yang muda berkata..
" Alalaa...takkan la makcik yang kat belakang tu nak rogol jugak..tak kesian ker.."

Tetiba..makcik tu berdiri..
" Weh..ko nie..tak paham ker..kalau dia cakap SEMUA..SEMUA la.."




Wahahahha...wahhaahahahahahahahaa

23 comments:

macik, kang aku kate bongok, marah! adoi

Miss Dill^^

amboii..mak cik tu pun nak jugak ke?
hehe

erkk??mak cik tu gersang jugak ke?hahahahahahahhahahaha!!~

betul kate mkcik tu.... kahkahkah....

hahaha...adoi...lawak betol... bunyi cam rela je semua ni... adoi.. hahaha...

demm.. makcik tu kegersangan.. hahaha...

@akulahct kan..perompak kata semua..semua rrr

@Encik MamaT tersangat2..perghh,,lama hilang cik mamat

Makcik!! Biar btol makcik oiiii!!!

@Koding janganla terkejut..wahahhahaha

gatal punya makcikk....ahahah

kenapa makcik tu? wahh kenapa? kenapa?

lohh.. ishk3 mak cik ni.. haha kelakar la..

adohaiii..makcik makcik..

hahahaha...fhm...fhm...apela dak pompuan tu,org da ready,die spoilt kan plak...

lawak lame..tp jarang2 baca..gelak jugak.. yang pasti..mesti MakChik tu da janda..dan lame da x dpt! wakakak...jahat2..

makcik makcik,, lame dia tunggu saat ni. HAHA offer diri lagi. lawak gler

maksud makcik tu, apa ko ingat ko muda ko selamat ke cilakakkkk hahaha~

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...