Tragedi Bas Kilang

Mungkinkah ini bas kilang itu?

Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang menuju kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung. Dalam perjalanan tu..mereka terpaksa melalui kebun getah yang sangat luas..

Nak di jadikan cerita..ada seorang mamat kat tepi jalan menahan bas tersebut..nak mintak tumpang..jadi bas tu pun berhenti la... Tetiba..lebih kurang 6 orang perompak keluar nak merompak bas tersebut..

Sorang perompak berkata..
" Keluarkan dan bagi semua barang kemas yang korang ada..!!Cepat..!!"

Sorang pekerja kilang tu membalas..
" ..tapi..kami tak bawak barang kemas kalau gi keja..duit pun sikit je.."

Perompak berfikir seketika..
"Ha..gini la..sebab korang takder brang kemas & duit..kami rogol korang SEMUA..ahahhaa.."

Pekerja kilang yang muda berkata..
" Alalaa...takkan la makcik yang kat belakang tu nak rogol jugak..tak kesian ker.."

Tetiba..makcik tu berdiri..
" Weh..ko nie..tak paham ker..kalau dia cakap SEMUA..SEMUA la.."




Wahahahha...wahhaahahahahahahahaa

Comments

Miss Dill said…
macik, kang aku kate bongok, marah! adoi

Miss Dill^^
kucarkacir said…
amboii..mak cik tu pun nak jugak ke?
hehe
Bella Bell said…
erkk??mak cik tu gersang jugak ke?hahahahahahahhahahaha!!~
akulahct said…
betul kate mkcik tu.... kahkahkah....
saya YANA said…
hahaha...adoi...lawak betol... bunyi cam rela je semua ni... adoi.. hahaha...
Encik MamaT said…
demm.. makcik tu kegersangan.. hahaha...
mykhalis said…
@Miss Dill mak cik ni memang hampehh
mykhalis said…
@kucarkacir nak menumpang jugak agaknya
mykhalis said…
@Bella Bell tersangat agaknya..wahaha
mykhalis said…
@akulahct kan..perompak kata semua..semua rrr
mykhalis said…
@saya YANA mak cik tue je terlebih over
mykhalis said…
@Encik MamaT tersangat2..perghh,,lama hilang cik mamat
Koding said…
Makcik!! Biar btol makcik oiiii!!!
mykhalis said…
@Koding janganla terkejut..wahahhahaha
amny said…
gatal punya makcikk....ahahah
mykhalis said…
@amny
Makcik hilang kwalan diri
~~Ticer Wann~~ said…
kenapa makcik tu? wahh kenapa? kenapa?
Cik TeN10 said…
lohh.. ishk3 mak cik ni.. haha kelakar la..
Dayana Aj said…
adohaiii..makcik makcik..
alongxp said…
hahahaha...fhm...fhm...apela dak pompuan tu,org da ready,die spoilt kan plak...
lawak lame..tp jarang2 baca..gelak jugak.. yang pasti..mesti MakChik tu da janda..dan lame da x dpt! wakakak...jahat2..
cik sakdi said…
makcik makcik,, lame dia tunggu saat ni. HAHA offer diri lagi. lawak gler
Luv Me Cinta said…
maksud makcik tu, apa ko ingat ko muda ko selamat ke cilakakkkk hahaha~

Popular Posts