Gadis yang menangis air mata darah

Memang kebiasaannya perempuan la kan? Kalau baru lepas clash..humangaiiihhh.. menangis tersesak-esak. Peluk bantal, pasang lagu jiwang. Sekejap rasa nak merayu supaya diterima semula. Sekajap ada rasa benci membara. Lepas tue rasa rindu.. Wanita-wanita.

Kalau lelaki clash? Mungkin ada yang menangis. Tapi kami tak lama. Kami yang hensem lagi kacak ni memang jadi buruan wanita. Tak percaya? tanya cik nelly kita? semakin jiwang entry dia sekarang nie. Kalau tak cuba tanya Cik Tira.. dia ngorat Ery or Ery ngorat dia..hehehe

K.lah. Khalis malas nak bagi fakta pasal camne awek ni leh menangis keluar air mata darah. Kalau nak boleh rujuk sini. Khalis nak kongsikan gambar je. Hehehe.. Pemalas tak di hari selasa nie?




Kalau menangis tue, jangan over sangat. Ada 2 kesan. pertama jadi buta macam Kassim Selamat. Kedua, air mata habis dan darah jadi penggantinya.. betul ke?Cek sendiri k?

Comments

chii said…
erk...scary la plak yer
adwafarahin said…
nie baru btl nangis air mata darah :)
Anonymous said…
ngeri weh khalis.. adess
qasehraihan said…
uiii...menakutkan!!hehe

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/risiko-risiko-bila-jadi-cikgu.html
Fyqa said…
aduiii. ngeri tgk darah.
yatie Awang said…
pandailah khalis mcm kasim selamatlah, ganti air matalah hahaha dia sakit tu, mungkin 1 dlm seribu
farah said…
wow. *speechless*
dwaty said…
saya nangis... mata bengkak jer... hehehehe...
rara pinkmafia said…
ala....knp bro tak huraikan.mls nk bc omputih tu...eeeiii rare giler r kalo nanges air mata darah kan.
Miss Shikio said…
kesian pulak tgk gadis tuu

kalau termakan air mata darah dia tu apa rasanya ekh

hehehe~
chentaNUYU said…
darah dia mesti berkurang je tiap kali menangis kan
Mira iiya said…
ada jugak rupanya??!! kesian dia
MiSzy DiaN said…
kesiannya..
ada jua org yg menangis berair matakan darah yaa..
Miss Tira said…
Erk seramlah pulak kalau dia menangis keluar air mata darah. Kalau yang tahu tak apa kalau yang 1st time tengok mesti takut.
mOon jOhari said…
kesian dia...cmana leh jd mcm ni..x bley klik kat link 2..larangan akses...biasala pc gOmen...
Ai Ni.. said…
hah??ini boley bw maut ni..huhu
eee tkod lakk..
nseb da lme x nangess >_<
Cik TeN10 said…
betul ke abes air mata keluar darah ?? ishkk3 takotnye.. nasib baik Cik TeN10 keras hati.. kuang3
mykhalis said…
@adwafarahin betul tue..bukan simpulan bahsa dah nie
mykhalis said…
@Anonymous memang la..dia kena tahan dari nangis arr
mykhalis said…
@nelly tau takpe..parents dia mesti susah hati
kucarkacir said…
cmner bole kuakan darah??
Koding said…
kalau nagis tak terkawal...
Boleh mngakibatkan Anemia...
mykhalis said…
@kucarkacirha3,,kena baca sendiri
mykhalis said…
@Koding mesti seksa takleh tido kan?
Aslina said…
huhu... kesian gile....

berdarah tak pasal2...
amny said…
takotnye tgok!!

Popular Posts