Pages

Support Penaja

Wednesday, April 27, 2011

Steampunk Pen: Pen yang boleh buat segala benda

Posted by mykhalis On 5:34 PM 23 comments

Dasar manusia era toknologi.Segala benda dipermudahkan. Buat assigmentpun copy paste.. hehhe.. kalau korang tak buat Khalis pernah buat.. Terus markah kosong sebab kantai..Siap kena repeat paper..

Tapi zaman sekarang para pencipta sedaya upaya mencipta peralatan yang memudahkan kerja seharian. Betul tak?

Tapi ciptaan kat bakal Khalis tunjukkan memang unik. Selain bentuknya yang classic tetapi ada unsur futuristik, ianya jugak boleh melakukan banyak perkara. Barang-barang camnie la kalau mampu Khalis nak beli nak riak ngan member-member..

memperkenalkan Steampunk Pen( nama dia ganas siot)

bentuk ala2 pistol

kantoi ada sudu pulak

bentuk macho semula

sudu garpu pisau

boleh sambung jadi camnie

Atau camnie

sudu tea??

lampu suluh, berus gigi, screw driver?

pen drivepun ada

heheh..macam2 ada.
camne?cool tak? khalis jadi pengedar alat nie. kalau berminat sila PM.. hehe.. acah je..

23 comments:

pehh .. hebat .. xde jual kt m'sia erk ?

ni bawak g travel best nih.. hoho

pergghhh!

En.Khalis!! nak order!

hahahah~

pen pelbagai guna :)

Miss Dill^^

@cik mieza takde..kalau ada mesti laku kan?

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine tak pastila top..aku ni asyik jumpa gadget je..maklumat kurang

@Miss Dill hehhe.. nak menulis sampai ke makan

fuh...nasib baek die xleh jd bmw 7 series,paling busuk pon jd basikal je... gilek ah...

wah!! canggih..
nak order satu!

serbaguna la pen nie..
siap ade sudu, garpu dan pisau lagi..
kalauh salah tekan..
entah la ape yg kuar nanti..

mmg power ahh.. mcm2 ade.. sudu garfu smpi sume..

lohh ingtkn betul2 jd pengerdar.. baru nk order.. hihi

fuyooohhh..powernye..bape la hrga die ni ek..haishh..

mak aih..mmg multitasking sungguh pen ni..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...