Steampunk Pen: Pen yang boleh buat segala benda

Dasar manusia era toknologi.Segala benda dipermudahkan. Buat assigmentpun copy paste.. hehhe.. kalau korang tak buat Khalis pernah buat.. Terus markah kosong sebab kantai..Siap kena repeat paper..

Tapi zaman sekarang para pencipta sedaya upaya mencipta peralatan yang memudahkan kerja seharian. Betul tak?

Tapi ciptaan kat bakal Khalis tunjukkan memang unik. Selain bentuknya yang classic tetapi ada unsur futuristik, ianya jugak boleh melakukan banyak perkara. Barang-barang camnie la kalau mampu Khalis nak beli nak riak ngan member-member..

memperkenalkan Steampunk Pen( nama dia ganas siot)

bentuk ala2 pistol

kantoi ada sudu pulak

bentuk macho semula

sudu garpu pisau

boleh sambung jadi camnie

Atau camnie

sudu tea??

lampu suluh, berus gigi, screw driver?

pen drivepun ada

heheh..macam2 ada.
camne?cool tak? khalis jadi pengedar alat nie. kalau berminat sila PM.. hehe.. acah je..

Comments

cik mieza said…
pehh .. hebat .. xde jual kt m'sia erk ?
bper juta ek harga pen ni.. hehehe...
~~Ticer Wann~~ said…
ni bawak g travel best nih.. hoho
Miss Shikio said…
pergghhh!

En.Khalis!! nak order!

hahahah~
Bella Bell said…
wowww~~ hebakkk..hehee~
Miss Dill said…
pen pelbagai guna :)

Miss Dill^^
mykhalis said…
@cik mieza takde..kalau ada mesti laku kan?
mykhalis said…
@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine tak pastila top..aku ni asyik jumpa gadget je..maklumat kurang
mykhalis said…
@~~Ticer Wann~~ yrla..macma2 boleh buat
mykhalis said…
@Miss Shikio nak dijadikan hantaran ke?
mykhalis said…
@Bella Bell wahh..sudah tukar sailormoon
mykhalis said…
@Miss Dill hehhe.. nak menulis sampai ke makan
adwafarahin said…
waaa hebat gila :)
yuN Kaer said…
style lah...i like
Puan Kutu said…
wah sempoi habis!
alongxp said…
fuh...nasib baek die xleh jd bmw 7 series,paling busuk pon jd basikal je... gilek ah...
Fyqa said…
haha. awesome
mas saari said…
wah!! canggih..
nak order satu!
kucarkacir said…
serbaguna la pen nie..
siap ade sudu, garpu dan pisau lagi..
kalauh salah tekan..
entah la ape yg kuar nanti..
Cik TeN10 said…
mmg power ahh.. mcm2 ade.. sudu garfu smpi sume..

lohh ingtkn betul2 jd pengerdar.. baru nk order.. hihi
Reena said…
fuyooohhh..powernye..bape la hrga die ni ek..haishh..
chii said…
mak aih..mmg multitasking sungguh pen ni..

Popular Posts