Pages

Support Penaja

Wednesday, April 27, 2011

Sekolah menengah agama di Pahang tutup serta merta kerana kejadian rasuk!!

Posted by mykhalis On 12:05 AM 34 comments

Jata negeri Pahang

Khalis berani sebab malam ni tak tido nak menunggu perlawanan MU di German. Walaupun esok komform Khalis bukak kedai lambat. Khalis redho.

Pernahkah anda dengar dialog plawok plawok plawok? Yer..kat mana lagi kalau dari cerita Hantu Kak Limah.. Apa bahayanya? Sebuah sekolah agama di negeri Pahang di tutup selama seminggu bermula hari ini. Seorang pegawai agama dari Jabatan Agama Islam Pahang ( JAIP ) menurut sumber, ketika membuat pemeriksaan di sekolah agama ini kerana ingin mengesahkan penutupan telah ternampak " sesuatu" di bahu seorang pelajar lelaki yang disampuk.

Kejadian ini disahkan dengan semua pelajar diarahkan pulang kerana pada malam hari, pelajar-pelajar lelaki dilaporkan pada setiap malam akan dirasuk dengan menjerit plawok plawok plawok

Kedengaran lucu bukan? Kalau tak percaya sila talipon JAIP untuk pengesahan. Di katakan ketika pegawai JAIP bertanya tentang  "sesuatu" di atas bahu budak itu, keluarga mangsa mengatakan bahawa mereka tidak ada saka. Selepas disiasat, kemungkinan besar "sesuatu" itu terdapat di cincin pelajar itu. Dan cincin itu dibeli di pasar malam!! menurut ibu kepada mangsa, dia membeli cincin itu kerana penjual mengatakan cincin itu bersifat melindung.
Khalis isi gambar ni.Khalis tak tido rasanya

Khalis tidak mahu berikan nama sekolah menengah agama terbabit. Tetapi ianya kisah yang patut kita ambil pengajaran. Jangan kerana menganggap suka-suka, kita malam-malam sebut plawok plawok,tanpa kita sedar kita memanggil mereka. Kita bukan tak tahu mereka ada di sisi kita.Mungkin di bawah tilam, di hujung bilik sekarang ini.

Begitu juga membeli barangan terpakai seperti baju bundle, keris, cincin atau apa sahaja.Kalau kita tak pasti,berhati-hati. "sesuatu" ini,kalau masuk ke tubuh kita sukar untuk dikeluarkan kembali.

Berita ni Khalis tak tau masuk tv tak pagi esok, semoga anda malam ini sebelum tidur.... Mengucaplah, sembahyanglah, bacalah doa sepatutnya.. Semoga berjumpa esok...

34 comments:

eh? kat phg ke? kat mne???
btau la.. sy org phg ..
hi3~~~

aik..
tak tahu pun...
nape khalis letak gambar tu T_T
terkejut tahu x..

memang kebanyakkan sekolah mengalami masalah ni kan.. lagi2 sekolah agama

kenapa mesti gamba itu.......??????
hahah...ish..yeke ni.. takmo sebut la... huhu... kalau sebut ce..ce..ce.. tade pape kn..?? :p

@cik anum yup..lokasi dirahsiakan..nak kena cari..takut kekecohan pulak

@kucarkacir hehe..Khalis tau sebab orang rapat ada di sekolah tue.. gambar bagi effect power

@saya YANA hehe..effect seram kena ada.. kena berhati2 tau

ish, seram la pulak.
tetiba ada gmbr tu, dah la tngah2 mlm ne. huhu.

@syazana.not.singlejangan sampai tak berani nak ke bilik air udahle

nak tanya nak tanya >.<

pe maksud plawok tue ?
bukan ke plawok = tipu lau lam dialek kelantan .

p/s : ta penah tgk HKLBR sampai habis . tgk kat part2 yg HOT saje nk gosip2 ngn kawan =.=

hohoho...

sampai camtu skali kan... haishh... so, jangan sebarang laa beli barang dekat orang yang kita rasa dia nampak pelik kan...

seriau plak nak membeli2 ni kang...

kat temerloh kan??sy org temerloh..huhu

wuhoo. encik khalis telah berjaya menakutkan saya dengan gambar seram itu pada jam 1.22 pagi. nasib baik sy dah ke toilet :p (sudahlah bilik kat hostel ni paling hujung, toilet pula jauh. haisyh) T.T

@mirmashi94 dia tak kesahpun..cuma bila dah tau perkataan tu digunakan untuk memuja,,kita jgn main2..walaupun just nak bergurau

@Aslina
berhati2..jgn sampai terkena

@pakDin kat temerloh pun kena jugakke?ini bukan..

@farah heheh..nape tido lambat..tak baik tau

aarrhhhhh!!!!1benci3!!!scrol entry ni,,,tbe2 nmpk pix tu..!!grr!!dah r kul 2pagi nii!!

perghh... seram siot.. btw tengah tgk bola ni.. glory2 man united..

@amny
hehehe..seram tak?mmg nak kasi effect tambahan

@Puan Kutu hehe..jgn biarkan diri anda diselubungi misteri

berpunca dr cincin yg dibeli di psar malam?.. tak penah terfikir smpai mcm tu sekali.. bahaya kan.. kena hati2..

tu lah.. org kata jgn terlalu seronok sgt.. kna beringat jugak..

astagfirullah...

daripada gurauan menjadi padah..

sentiasalah beringat

@Cik TeN10 btul tue.. jangan kerana terlalu nak bersuka2 dapat padah

nyesal baca entri nih...hukhuk

apapun jangan lah bersuka berlebih-lebih... mesti ada batasannya..

hish..naseb baik la bilik tgh terang benderang skang ni..

huhuhuhu...seram!!
sape yg suka sebut tu hati2lah..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...