Pages

Support Penaja

Sunday, April 24, 2011

Rumah macam batu di Portugal yang dijadikan kawasan perlancongan

Posted by mykhalis On 3:21 PM 28 comments

kalau Ejen 007 duduk kat sini orang perasan tak ek? Kalau suami bina rumah camni untuk isterinya apa kata mak mentua ek?hehe













Khalis baca la kat artikel tue tempat ni ramai pelancung datang nak tengok..Tapi dalam gambar ni sorangpun takde??

28 comments:

ni zaman batu kah?

hahahha~ kena tsunami pon kompem x hancur ni..

ngeee~

laa , dah tak nampak rumahnya . besar batu dari rumah ..

peninggalan zaman dahulu kah? cool.

nampak unik tp x teringin la den nak poie ttompek mcm ni..nampak panas yo..

kembali ke zaman batu...ni baru la umah batu...! stylo la umah batu ni...

rumah flinstone tuh.. hahaha

khalis2...semalam amni mimpi blog amni berubah wajah jadi blog khaliss..mengapakah??heheheh

@Miss Shikio tak taula tue.. dah la atas bukit

@atiey azha haha..macam sebuah rumah yang debab

@mommie yuyuamboi..cam puteri lilin..tak leh panas

@mOon jOharihahha..betul2..nampak je terus panggil rumah batu

@nelly nnt nelly dah kawen wat rumah camni ek

@Ayie
hahaha..kereta dia je takde

@Cik Teddy luar buasa..lainda ri yg lain

@amny
amni dapat email khalis ke ape nie?wahahaha

ehhh..unik je rumah rumah nyee..
rase2 kalau taupan puting beliung,,tsunami datang..hancur tak rumah tu???
hahahha..

best klu nak jadikan tempat menyorok nih...he3

@akulahct hehehe..blh mintak hubby binakan la nie

@Cik Sue jangan sampao kena sorok udahla

mcm gmbr rumah flinstone la
;p

unik...boleh main nyorok2

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...