Rumah macam batu di Portugal yang dijadikan kawasan perlancongan

kalau Ejen 007 duduk kat sini orang perasan tak ek? Kalau suami bina rumah camni untuk isterinya apa kata mak mentua ek?hehe













Khalis baca la kat artikel tue tempat ni ramai pelancung datang nak tengok..Tapi dalam gambar ni sorangpun takde??

Comments

Miss Shikio said…
ni zaman batu kah?

hahahha~ kena tsunami pon kompem x hancur ni..

ngeee~
atiey azha said…
laa , dah tak nampak rumahnya . besar batu dari rumah ..
Ahmad Taufik said…
peninggalan zaman dahulu kah? cool.
mommie yuyu said…
nampak unik tp x teringin la den nak poie ttompek mcm ni..nampak panas yo..
mOon jOhari said…
kembali ke zaman batu...ni baru la umah batu...! stylo la umah batu ni...
Ayie said…
rumah flinstone tuh.. hahaha
amny said…
khalis2...semalam amni mimpi blog amni berubah wajah jadi blog khaliss..mengapakah??heheheh
mykhalis said…
@Miss Shikio tak taula tue.. dah la atas bukit
mykhalis said…
@atiey azha haha..macam sebuah rumah yang debab
mykhalis said…
@mommie yuyuamboi..cam puteri lilin..tak leh panas
mykhalis said…
@mOon jOharihahha..betul2..nampak je terus panggil rumah batu
mykhalis said…
@nelly nnt nelly dah kawen wat rumah camni ek
mykhalis said…
@Ayie
hahaha..kereta dia je takde
mykhalis said…
@Cik Teddy luar buasa..lainda ri yg lain
mykhalis said…
@amny
amni dapat email khalis ke ape nie?wahahaha
miss'ENH said…
ehhh..unik je rumah rumah nyee..
rase2 kalau taupan puting beliung,,tsunami datang..hancur tak rumah tu???
hahahha..
akulahct said…
eemmm... unik2...
Cik Sue said…
best klu nak jadikan tempat menyorok nih...he3
mykhalis said…
@akulahct hehehe..blh mintak hubby binakan la nie
mykhalis said…
@Cik Sue jangan sampao kena sorok udahla
cik ayin said…
mcm gmbr rumah flinstone la
;p
mas saari said…
unik...boleh main nyorok2
kucarkacir said…
mcm zaman flinstone je..

Popular Posts