Budak mintak bantuan polis untuk jawab matematik


Berikut adalah berbualan antara seorang kanak-kanak dengan pegawai polis. Dia meminta pertolongan dari talian 911 untuk menjawab soalan matematiknya.


Ramai pengunjung di Youtube marah dengan video ini!!Kerana menurut mereka seorang pegawai keselamatan awam sepatutnya tidak melayan panggilan talifon seumpama ini.Apa pendapat anda??

Comments

Ini Kisah Tia said…
lawak pun ada . tapi kalau kat malaysia tak boleh kot ..
Miss Shikio said…
hahaha~

lawak betol lah...

pegawai polis tu bosan kot, tu dia layan panggilan tu
kucarkacir said…
budak ni nak cari masalah agaknya.
Ai Ni.. said…
baik apa polis tu..haha
adwafarahin said…
mmg bole
n spttnye mmg salah la takut nnt panggilan yg penting x di jawab tmbah2 yg melibatkan nyawa
mommie yuyu said…
mmg pun diorang suke melayan.ingat ag masa kecik2 dulu..suke call polis dgn bomba pakai public phn.kan free.hehe
mas saari said…
salah di sisi undang-undang ni!
saya YANA said…
hahaha...lawak la budak tu mejawab..
nelly said…
haha .gelak guling2 !!
mykhalis said…
@Ini Kisah Tia wahahahha..takdenye rajin nak melayan,,
itu membuktikan bhw budak ni amatla "mendengar kata" hehe
chechoki said…
call someone to get some help, and he called 911? ahhaha... btol gak tu, bdk tu dlm kecemasan nk jwb soalan.. hahaha.. (but still salah la technically)

Popular Posts