Pages

Support Penaja

Saturday, April 30, 2011

Budak mintak bantuan polis untuk jawab matematik

Posted by mykhalis On 6:40 PM 13 comments


Berikut adalah berbualan antara seorang kanak-kanak dengan pegawai polis. Dia meminta pertolongan dari talian 911 untuk menjawab soalan matematiknya.


Ramai pengunjung di Youtube marah dengan video ini!!Kerana menurut mereka seorang pegawai keselamatan awam sepatutnya tidak melayan panggilan talifon seumpama ini.Apa pendapat anda??

13 comments:

lawak pun ada . tapi kalau kat malaysia tak boleh kot ..

hahaha~

lawak betol lah...

pegawai polis tu bosan kot, tu dia layan panggilan tu

budak ni nak cari masalah agaknya.

baik apa polis tu..haha

mmg bole
n spttnye mmg salah la takut nnt panggilan yg penting x di jawab tmbah2 yg melibatkan nyawa

mmg pun diorang suke melayan.ingat ag masa kecik2 dulu..suke call polis dgn bomba pakai public phn.kan free.hehe

salah di sisi undang-undang ni!

hahaha...lawak la budak tu mejawab..

@Ini Kisah Tia wahahahha..takdenye rajin nak melayan,,

itu membuktikan bhw budak ni amatla "mendengar kata" hehe

call someone to get some help, and he called 911? ahhaha... btol gak tu, bdk tu dlm kecemasan nk jwb soalan.. hahaha.. (but still salah la technically)

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...