Pages

Support Penaja

Monday, April 25, 2011

Pemandu dari China yang gila

Posted by mykhalis On 1:48 PM 38 comments

Siap boleh tunjuk peace tue

Cuba tengok gambar kat bawah nie pulak

Kalau tengok pada saiz kenderaan ni kalau tak lori bas.. boleh dia main2.. camne la dia leh berlagak kan?Kalau eksiden..perghhh






Camne katakan korang naik bas tengok driver guna stereng nie.. Berani tak nak naik..Khalis? Tunggu bas belakang arrr

38 comments:

mmg berani mati nie..hahha

kalau da ternaik..
then trun next stop..
seram jerk..

rela jalan kaki..!!!!

hahaha.... stereng baru tu... kat cina je ade.. hahaha..

@adwafarahin dia tak kesah kot hidup mati nie..wahahha

@Bella Belltau takpe..memang gile nak naik camni

@= d =tekan je loceng turun terus..takut tak sempat bus stop kemduian

Mungkin, stereng tercabut masa memandu. Tapi, memang kreatiflah sebab tak pernah dibuat dek orang.

@adan
kurus takpe adan..wat badan cam aku?

@saya YANA jagna ada masuk malaysia udah le

@Awan Biru kalau tercabut gabra beb..ini hepi kemain

mak aihh. bebal jekk.haha

huhu...konpem cikmoon xmoh naik...

nak bergambar ngan dia lah

hahahah~

@Fyqa
tau takpe..memang bebal gile

@C.M.A @ CikMoonAdnan abru masuk kaki sebalah dah tarik semual..hehe

@Miss Shikio amboii..tau la minat chinese..uncle niepun tergoda ke?

xteringin nk naik kalau cm ni kot.eeeii.

@rara pinkmafia kalau sempat perasan.. kalau dah ddk baru perasan?

mmg xkan nek la...klu xde bas pun sggup jln kaki

impian dia ialah memandu kereta F1 dengan stereng gitu.. tapi tak layak sebab dia tak kacak.. maka dia pun mintak le keje kat syarikat bas, dan demi memenuhi citarasa beliau, maka beliau pun potong la stereng tuh supaya kelihatan mcm stereng F1.. lalu, kan dah nampak mcm bawak F1.. tapi kalau dia pakai helmet, serius sebijik.. HAHAHAHA

p/s: hanya ulasan yang tak penting.. hahaha

ape die pegang tu? stereng ke handle basikal? :D

nie betul2 nak menempah maut agaknya..

Ish, tak kena saman ke kalau macam tu. Hampeh perangai.

tapi mungkin dia dah terror kut . haha ! yang penting , sebelum naik awal-awal lah beli insurans nyawa okey !

pakcik tu kreatif giler sampi boleh jadi akan mengkillerkan org..
ikut cik khalis sekali la tgu bas lain kat belakang...he...

apsal dia tak skiping sekali atas bas tu

Aku rasa drebar ni, guna lesen bwk kpl terbang...

hahha..kalau dah pro xpe rr...amni naek jee..

peh ! ade insuran ke tak ni ? hahahahhahahaha!

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...