Pemandu dari China yang gila

Siap boleh tunjuk peace tue

Cuba tengok gambar kat bawah nie pulak

Kalau tengok pada saiz kenderaan ni kalau tak lori bas.. boleh dia main2.. camne la dia leh berlagak kan?Kalau eksiden..perghhh






Camne katakan korang naik bas tengok driver guna stereng nie.. Berani tak nak naik..Khalis? Tunggu bas belakang arrr

Comments

adwafarahin said…
mmg berani mati nie..hahha
Bella Bell said…
sumpah xmau naik!hehehe~
= d = said…
kalau da ternaik..
then trun next stop..
seram jerk..
adan said…
rela jalan kaki..!!!!
saya YANA said…
hahaha.... stereng baru tu... kat cina je ade.. hahaha..
Novelgurl said…
naik je la ~ hahha
mykhalis said…
@adwafarahin dia tak kesah kot hidup mati nie..wahahha
mykhalis said…
@Bella Belltau takpe..memang gile nak naik camni
mykhalis said…
@= d =tekan je loceng turun terus..takut tak sempat bus stop kemduian
Awan Biru said…
Mungkin, stereng tercabut masa memandu. Tapi, memang kreatiflah sebab tak pernah dibuat dek orang.
mykhalis said…
@adan
kurus takpe adan..wat badan cam aku?
mykhalis said…
@saya YANA jagna ada masuk malaysia udah le
mykhalis said…
@Awan Biru kalau tercabut gabra beb..ini hepi kemain
Fyqa said…
mak aihh. bebal jekk.haha
huhu...konpem cikmoon xmoh naik...
Miss Shikio said…
nak bergambar ngan dia lah

hahahah~
mykhalis said…
@Fyqa
tau takpe..memang bebal gile
mykhalis said…
@C.M.A @ CikMoonAdnan abru masuk kaki sebalah dah tarik semual..hehe
mykhalis said…
@Miss Shikio amboii..tau la minat chinese..uncle niepun tergoda ke?
rara pinkmafia said…
xteringin nk naik kalau cm ni kot.eeeii.
mykhalis said…
@rara pinkmafia kalau sempat perasan.. kalau dah ddk baru perasan?
mmg xkan nek la...klu xde bas pun sggup jln kaki
Ayie said…
impian dia ialah memandu kereta F1 dengan stereng gitu.. tapi tak layak sebab dia tak kacak.. maka dia pun mintak le keje kat syarikat bas, dan demi memenuhi citarasa beliau, maka beliau pun potong la stereng tuh supaya kelihatan mcm stereng F1.. lalu, kan dah nampak mcm bawak F1.. tapi kalau dia pakai helmet, serius sebijik.. HAHAHAHA

p/s: hanya ulasan yang tak penting.. hahaha
ape die pegang tu? stereng ke handle basikal? :D
nelly said…
betul2 gila ~
kucarkacir said…
nie betul2 nak menempah maut agaknya..
Miss Tira said…
Ish, tak kena saman ke kalau macam tu. Hampeh perangai.
atiey azha said…
tapi mungkin dia dah terror kut . haha ! yang penting , sebelum naik awal-awal lah beli insurans nyawa okey !
shams said…
pakcik tu kreatif giler sampi boleh jadi akan mengkillerkan org..
ikut cik khalis sekali la tgu bas lain kat belakang...he...
~~Ticer Wann~~ said…
apsal dia tak skiping sekali atas bas tu
muke bangge tu xtahan,.hehe,.
Koding said…
Aku rasa drebar ni, guna lesen bwk kpl terbang...
amny said…
hahha..kalau dah pro xpe rr...amni naek jee..
Cik Eliza said…
peh ! ade insuran ke tak ni ? hahahahhahahaha!

Popular Posts