Pages

Support Penaja

Friday, April 29, 2011

Bantal terbaik!!!

Posted by mykhalis On 9:41 PM 20 comments

Khalis ada kongsikan pasal bantal2 yang kreativ.. tapi bagi Khalis inilah yang terbaik!!!  semua boleh.. nak dijadikan bantal peluk?? bantal biasa.. hehe..selesanya..Rugi ar sape tidu tak suka peluk bantal..

20 comments:

bestnya boleh lilit2 lg haha

wah2.. seronoknye dpt bantal peluk cmni.. pg2 konpom liat nk bgn.. kih3

wah bleh blakon pura2 kene belit time tido.

syiok syiok...

@Cik TeN10 tau takpe..takde isu bantal jatuh bangun tido

@Aslina haha.. kenapa pulak?konon2 perlu diselamatkan arr

@Wanie Affandi ini mesti tak tido peluk bantal nie

wahhh..mcm dlm cite...lupe dh tajuk dye...tapi dlm cite tu org prgnant yg pkai...tp lau cb dpt pn suke gak !!

wahhhduhh!

ni tidor x bangun dah ni

hehehe~

perghhhh,,sonokkkkk gilerrrrrrrrrrrrrrr...panjang kemainnnn..haiyooooo...nok wat gak la cm 2..heehe..en.khalis taknak beli cam tu ke..=p

ah... Yana suka... Yana kalau tido.. kiri kanan bantal.. kat kaki pon ade.. haha...

Huu, tak selesa kalau bantal keliling macam tu sekali. Susah nak golek-golek masa tidur. Haha :p

bantal tu mcm ular sawa je..

Tidur lena dibelit Sang Bantal..

mmg terbaik la...adoi..hehe..something new la kt blog abgkhalis..huhu

berpintal-pintal bantal..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...