Mengurut cara baru

 

Kalau zaman bujang dulu, heboh pasal urutan cakar harimau yang Ustazah Norbaiyah perkenalkan. Masa tue?semua suami ke pejabat muka ceria je. Maklumlah, bukan sebarang urut,, ini urut harimau yang punya. Jangan tanya Khalis camne cakar harimau ni, sebab masa tu Khalis tak kahwin lagi.

Tapi bila dah kahwin nie..ehhh..ramai readers kat sini tak kahwin lagi?Wahahaha.. kena ubah topik arr.. Nanti ada jeles Khalis cerita ke'best'ian sebuah perkahwinan. InsyaAllah, kita tak tahu perancangan Allah. Mungkin kita rasa terlepas emas digenggaman bila tiada jodoh,mana tahu Allah dah rancangkan kita intan permata.. Betul tak?

K lah, Jom Khalis tunjukkan teknik baru berurut. Teknik ini memang sangat mudah dan lembut sahaja sebenarnya. Masa mula-mula, memang badan kita akan kejang sikit sebab terkejut. Tapi bila dah agak lama memang badan akan sejuk nyaman je..

































































wahahhaaha..camne? sape nak urutan ular special nie?? Inilah namanya urutan membelit umpama ular

Comments

adwafarahin said…
err???

geli nye..dorang x geli n takut ke?
saya YANA said…
eeew... gelinye.. tengok depan2 pon da geli.. ni kan nak disentuh oleh ular.. huhu..
ungulavender said…
x mau! x sanggup.. geli sey~~ huhu
ungulavender said…
x mau! x sanggup.. geli sey~~ huhu
~~Ticer Wann~~ said…
tak moh tak moh.... sapa yang ofer urutan cam ni kat saya tima kasih je la... hohoho
Miss Tira said…
Eeeew. Apa je laa dorang ni ye. Ish ish.
Pendekar Laut said…
bagus jugak guna ular,sekurangnya kurangnya takda la guna "aweks-aweks" china or Ipt student and then continue with another "massage"
mykhalis said…
@adwafarahin tak gelikot..hehe..kalau dioran geli tak maunye urut nie
mykhalis said…
@saya YANA haha..kena biasakan diri ngan ular tau,,
mykhalis said…
@ungulavender geli ke?baru nak belanja urutan ular
mykhalis said…
@~~Ticer Wann~~ hahaha..mana buleh..kena berani tau
mykhalis said…
@Miss Tira hehe..aperla..diorang kan kreatif
mykhalis said…
@Pendekar Laut hehehe..sempat lagi cari pro n kontra tue..
eee~~ ularrr!!!
geli2..
cik gege said…
eee... gelinya....

jom baca ni..
http://gegeriuhgegeombak.blogspot.com/2011/04/cara-menangani-poket-sesak-di-hujung.html
aaa,tgk sket trus ke komen nih,.huhu,.xsnggup weh,.
atiey azha said…
eee geli . merayap2 . tak nak ..
shams said…
pergh..tu urutan ular yang agak la menggelikan..
buat penat je t..
sebab rase cuak.
ni kena patuk ke tak...
lau ular tu ade bisa la..

susah ati ag ade la lau pekena urutan ular ni..

sham just say its ok..ni thanks...
heeeeee....
Miss Shikio said…
x sanggup!!!!

hahahha
nk pegang pun geli tmbh la cm 2,mmg x la....
kucarkacir said…
diorg nie tak takot ke?
cube klu ular tu masuk dlm telinga??
mesti teruk nanti..
Koding said…
Kalau dah rasa lama hidup...
boleh lah cuba teknik urutan tersebut..
amny said…
manalah tahu kan..tibe2 ular tu pening bau ketiak..xpasal2 ular tu patukk..haha
Aslina said…
ini bukan urut ni... bagi geli ni... nampak ular2 tu mcm ringan2 kurang makan jee...

mesti takde effect kalo kat kami nih...

lagipun kat umah ada khidmat urut pijak2 yang spesel dari anak2 sedara... yg tu baru best... yang tukang pijak plak berat 20-30kg baru laaa best...
chentaNUYU said…
takutnya...ni nak mengurut ke nak membunuh huhu
cik bAtu said…
eeeeeeeiiiiiiiiiiiiiii...siyesly ?? OMG !!! xsggguuuuuuuuppppppppppppp !!!!!!!!!
perrrgghhh gile arrrr..
adeh tak berani eden
tu bkn nak mengurut tp
nak menempah maut aih

Popular Posts