Pages

Support Penaja

Monday, April 25, 2011

Mengurut cara baru

Posted by mykhalis On 8:14 PM 27 comments

 

Kalau zaman bujang dulu, heboh pasal urutan cakar harimau yang Ustazah Norbaiyah perkenalkan. Masa tue?semua suami ke pejabat muka ceria je. Maklumlah, bukan sebarang urut,, ini urut harimau yang punya. Jangan tanya Khalis camne cakar harimau ni, sebab masa tu Khalis tak kahwin lagi.

Tapi bila dah kahwin nie..ehhh..ramai readers kat sini tak kahwin lagi?Wahahaha.. kena ubah topik arr.. Nanti ada jeles Khalis cerita ke'best'ian sebuah perkahwinan. InsyaAllah, kita tak tahu perancangan Allah. Mungkin kita rasa terlepas emas digenggaman bila tiada jodoh,mana tahu Allah dah rancangkan kita intan permata.. Betul tak?

K lah, Jom Khalis tunjukkan teknik baru berurut. Teknik ini memang sangat mudah dan lembut sahaja sebenarnya. Masa mula-mula, memang badan kita akan kejang sikit sebab terkejut. Tapi bila dah agak lama memang badan akan sejuk nyaman je..

































































wahahhaaha..camne? sape nak urutan ular special nie?? Inilah namanya urutan membelit umpama ular

27 comments:

err???

geli nye..dorang x geli n takut ke?

eeew... gelinye.. tengok depan2 pon da geli.. ni kan nak disentuh oleh ular.. huhu..

x mau! x sanggup.. geli sey~~ huhu

x mau! x sanggup.. geli sey~~ huhu

tak moh tak moh.... sapa yang ofer urutan cam ni kat saya tima kasih je la... hohoho

Eeeew. Apa je laa dorang ni ye. Ish ish.

bagus jugak guna ular,sekurangnya kurangnya takda la guna "aweks-aweks" china or Ipt student and then continue with another "massage"

@adwafarahin tak gelikot..hehe..kalau dioran geli tak maunye urut nie

@saya YANA haha..kena biasakan diri ngan ular tau,,

@ungulavender geli ke?baru nak belanja urutan ular

@~~Ticer Wann~~ hahaha..mana buleh..kena berani tau

@Miss Tira hehe..aperla..diorang kan kreatif

@Pendekar Laut hehehe..sempat lagi cari pro n kontra tue..

eee... gelinya....

jom baca ni..
http://gegeriuhgegeombak.blogspot.com/2011/04/cara-menangani-poket-sesak-di-hujung.html

aaa,tgk sket trus ke komen nih,.huhu,.xsnggup weh,.

eee geli . merayap2 . tak nak ..

pergh..tu urutan ular yang agak la menggelikan..
buat penat je t..
sebab rase cuak.
ni kena patuk ke tak...
lau ular tu ade bisa la..

susah ati ag ade la lau pekena urutan ular ni..

sham just say its ok..ni thanks...
heeeeee....

nk pegang pun geli tmbh la cm 2,mmg x la....

diorg nie tak takot ke?
cube klu ular tu masuk dlm telinga??
mesti teruk nanti..

Kalau dah rasa lama hidup...
boleh lah cuba teknik urutan tersebut..

manalah tahu kan..tibe2 ular tu pening bau ketiak..xpasal2 ular tu patukk..haha

ini bukan urut ni... bagi geli ni... nampak ular2 tu mcm ringan2 kurang makan jee...

mesti takde effect kalo kat kami nih...

lagipun kat umah ada khidmat urut pijak2 yang spesel dari anak2 sedara... yg tu baru best... yang tukang pijak plak berat 20-30kg baru laaa best...

takutnya...ni nak mengurut ke nak membunuh huhu

eeeeeeeiiiiiiiiiiiiiii...siyesly ?? OMG !!! xsggguuuuuuuuppppppppppppp !!!!!!!!!

perrrgghhh gile arrrr..
adeh tak berani eden
tu bkn nak mengurut tp
nak menempah maut aih

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...