SHREK SEBENARNYA WUJUD!!

Shrek adalah nama makhluk dari bangsa atau jenis Ogre.. Berbadan besar, berkepala besar dan berwarna hijau. OH NOOOO!! Jangan cakap Rooney the Rudeboy!! walaupun ada iras-iras..tapi dia hero MU so Khalis tak suka korang kutuk Rooney k??

Jom tengok manusia-manusia yang ada persamaan dengan Ogre.. Badan diorang tak pasti warna apa sebab gambar hitam putih..hehe








Tak dapat dipastikan ianya penyakit atau keturunan..

Comments

aRe-lOnG said…
wujud rupenye...ingatkan dogeng...hehehe
gadis HIJAB said…
aah.wey tak suke entri khalis yg budak2 laki asrama tdo tak pakai baju tu. tamauuuuu tak sukeeeeeeeeeeeee! abes malam ni takleh tido..waaa!
[sutera kasih] said…
laaa..mmg ada rupanya manusia rupa cmni huhuhu btw, suka tgk ceta shrek hehe


(mykhalis, part mana yg awk tak fhm?nnti sy explain..)
Koding said…
Hollywood mengarah sesuatu movie berdasarkan fakta dan auta...
Encik MamaT said…
hehe... syukurlah kita di lahirkan dengan keadaan yang sempurna...
MiSzy DiaN said…
khalis.. khalis tuka url blog kaa??
MiSzy DiaN said…
khalis.. khalis tuka url blog kaa??
Miss Shikio said…
waahhh! sama lah

wujud rupanya kan...

kuasa Allah tiada siapa sangka
no_answer said…
wahh !! sameeeee !!!!!

dorang jumpe dye dulu kot bawak masuk katun ..
sweet stalker said…
kesiannye..mesti ramai yang kutuk dye,.
rara pinkmafia said…
seyes ke bro?euuuwwww same lah.
athirahzaki said…
pernah baca pasal die ni kat mastika,
memang same la,
takut tengok
MiSzy DiaN said…
ehh nda tuka url ka? hehehe..
takde la.. baru perasan tu fan pages kan..
bila tgk nama fan pages tu bloglucumenarik, rasa pelik sket sbb terbesa nmpk nma blog | sah dan tak sah.. so ada kekeliruan sket.. sorry khalis.. hihi

slh sendiri..
Darl Eika said…
oh.saya suke shrek.
Miss Tira said…
ERm, tak tahu nak komen. Tapi tengok macam ahli gusti je. Zaman dulukan gusti denga sarkis suka sangat bergabung dan ambil manusia pelik-pelik ni sebagai pekerja dorang.
adwafarahin said…
oh ade ye rupenye.
mOon jOhari said…
suka cite shrek...banyaknya bulu...eiii
Cik TeN10 said…
lohh betul2 wujud..! ingtkn watak kartun semata2~
Arpiiz said…
takpe, walaupon rupa dia begitu, dapat juga jadi watak cerita kartun..hehe
serius sama.
mcm x caya ja. huhu.

p/s betul2. jgn suka kutuk rooney. =)
chii said…
terbaik arr...layan seh shrek ni..eheh
yuN Kaer said…
ouh mamat nie...dah tengok dalam mastika keluaran bila ntah...
watak shrek tu memang direka berdasarkan rupa si maurice nie...
dan kisah maurice nie penuh misteri...
lepas dia mati komputer ter'on' sendiri dan mainkan game catur...
haha full story baca mastika

Popular Posts