Pages

Support Penaja

Thursday, April 28, 2011

Catatan Harian Suami Isteri

Posted by mykhalis On 9:36 PM 28 comments

sudah menjadi lumrah..catatan diari jadi kenangan

BUKU HARIAN ISTERI

Malam Minggu - Dia berkelakuan aneh. Sebelumnya kami berjanji bertemu di Cafe. Aku shopping seharian dengan kawan-kawan, sehingga mungkin dia kesal karena aku agak lewat sampai di Cafe, tapi dia tak bercakap.

Dia tak bercakap langsung, jadi aku ajak dia pergi ke tempat yang agak sunyi supaya kami dapat berbincang,
dia setuju tapi tetap diam membisu. Aku tanya apa yang salah - dia jawab, "Tak ada".

Aku tanyakan apakah kesalahan ku yang membuatnya kesal. Dia kata hal ini tak ada kaitannya dengan ku dan minta aku tak usah sibuk.

Dalam perjalanan pulang, ku katakan aku mencintainya, dia cuma tersenyum tipis dan tetap membisu. Aku tak dapat menjelaskan perangainya petang itu. Aku tak habis-habis berfikir kenapa dia tak menjawab, "Aku cinta kamu juga".

Sesampainya dirumah, aku merasa kehilangan dia, dan seolah-olah dia tak menghendaki ku lagi. Dia hanya duduk dan nonton depan TV; dia terlihat jauh dan menghilang.....

Akhirnya aku putuskan untuk tidur. Lebih kurang 10 minit kemudian, dia masuk ke kamar. Aku tak tahan lagi, ku putuskan untuk menghadapinya dan menanyakan soal sebenarnya, tapi dia langsung tertidur. Aku mulai menangis sampai tertidur. Aku tak tahu apa yang harus ku lakukan. Hidupku terasa bergoncang.....

Catatan diari suami

SIAL BETUL REAL MADRID KALAH MALAM TADI!!! ARGHHHHH

28 comments:

sian isteri die. silap paham.

cik suami, sian isteri awak tau

Miss Dill^^

hadoiiii.....berjela si isteri nulis tapi suami tulis pasal real madrid kalah? ngeee

haha, ingatkan si suami tu ada penyakit ke apa ke..

sian suami tu...
tertanye tanye..
org ckp..diam tnda syg haha..
aku sokong!!bongok nye real..
boleh2 kalah..marah marah haha =)

haaa ! rumitnya isteri , simplenya suami .. hehe!

kurang asam punya suami

hahahah~

ni menunjukkan yang perempuan suka pikir bukan2, betul tak..hehehe

ishk..da elok2 chii baca..tetiba terselit plak pasal real madrid...hadoii..

haha..xpe laki2 dlm diari dgn dlm hati dia lain..dlm hati dia pn ada taman..haha alasan. :D

laaa,asingkan kaler diari n catatan tu ngan isi cite,ingtkn khalis punyer ayt real mdrid tu,.rpenyer trmasuk dlm cite,.adoii,nape CN mlm ni,pening sket,.sori ye,.hehe,.

ne mst cita khalis dgn isteri khalis ne. hehe.
tp ganti real dgn MU la. =)

mintak di jauhkan dapat suami mcm tuuu! kocikk ati den

yg isteri siap touching lg. si suami??? grrr geramnya cik gege... knp x bertrus terang? ni lah msalah lelaki...

hahah...

btw catatan ni bleh baca yang masing2 punye ke tak?

mesti mengamuk sakan wife kalo baca yg husband dia punya catatan.

emo mengalahkan ada masalah besar je... padahal real madrid kalah je???

hahaha
fikiran lelaki n pompuan lain-lain

camne agaknye catatan isteri kalau si isteri tu penyokong barca??

sekali baca x faham..kena baca 2 3 kali baru faham..hehe, mcm penah kene je dokek kepale den jugak..

OMK!!!!jahat gler suami dia nih..bgtau r kat bini dia..ahahhaa..kelakar..nih mesti kisah khalis nih sbb barca mng..

sabor je lah dia .hahaha

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...