Catatan Harian Suami Isteri

sudah menjadi lumrah..catatan diari jadi kenangan

BUKU HARIAN ISTERI

Malam Minggu - Dia berkelakuan aneh. Sebelumnya kami berjanji bertemu di Cafe. Aku shopping seharian dengan kawan-kawan, sehingga mungkin dia kesal karena aku agak lewat sampai di Cafe, tapi dia tak bercakap.

Dia tak bercakap langsung, jadi aku ajak dia pergi ke tempat yang agak sunyi supaya kami dapat berbincang,
dia setuju tapi tetap diam membisu. Aku tanya apa yang salah - dia jawab, "Tak ada".

Aku tanyakan apakah kesalahan ku yang membuatnya kesal. Dia kata hal ini tak ada kaitannya dengan ku dan minta aku tak usah sibuk.

Dalam perjalanan pulang, ku katakan aku mencintainya, dia cuma tersenyum tipis dan tetap membisu. Aku tak dapat menjelaskan perangainya petang itu. Aku tak habis-habis berfikir kenapa dia tak menjawab, "Aku cinta kamu juga".

Sesampainya dirumah, aku merasa kehilangan dia, dan seolah-olah dia tak menghendaki ku lagi. Dia hanya duduk dan nonton depan TV; dia terlihat jauh dan menghilang.....

Akhirnya aku putuskan untuk tidur. Lebih kurang 10 minit kemudian, dia masuk ke kamar. Aku tak tahan lagi, ku putuskan untuk menghadapinya dan menanyakan soal sebenarnya, tapi dia langsung tertidur. Aku mulai menangis sampai tertidur. Aku tak tahu apa yang harus ku lakukan. Hidupku terasa bergoncang.....

Catatan diari suami

SIAL BETUL REAL MADRID KALAH MALAM TADI!!! ARGHHHHH

Comments

Miss Dill said…
sian isteri die. silap paham.

cik suami, sian isteri awak tau

Miss Dill^^
~~Ticer Wann~~ said…
hadoiiii.....berjela si isteri nulis tapi suami tulis pasal real madrid kalah? ngeee
sweet stalker said…
haha, ingatkan si suami tu ada penyakit ke apa ke..
Far8 budak baik said…
sian suami tu...
tertanye tanye..
org ckp..diam tnda syg haha..
aku sokong!!bongok nye real..
boleh2 kalah..marah marah haha =)
Ini Kisah Tia said…
haaa ! rumitnya isteri , simplenya suami .. hehe!
Miss Shikio said…
kurang asam punya suami

hahahah~
kucarkacir said…
hahaha..
pelik2 je..
Arpiiz said…
ni menunjukkan yang perempuan suka pikir bukan2, betul tak..hehehe
cik anum said…
hahahaha.
mcm2~ :p
[sutera kasih] said…
hehehe kesian bini dia
najwa's said…
haha podah somi dia. :P
Dayana Aj said…
hekeleh..siott je..
chii said…
ishk..da elok2 chii baca..tetiba terselit plak pasal real madrid...hadoii..
haha..xpe laki2 dlm diari dgn dlm hati dia lain..dlm hati dia pn ada taman..haha alasan. :D
laaa,asingkan kaler diari n catatan tu ngan isi cite,ingtkn khalis punyer ayt real mdrid tu,.rpenyer trmasuk dlm cite,.adoii,nape CN mlm ni,pening sket,.sori ye,.hehe,.
ne mst cita khalis dgn isteri khalis ne. hehe.
tp ganti real dgn MU la. =)
mintak di jauhkan dapat suami mcm tuuu! kocikk ati den
cik gege said…
yg isteri siap touching lg. si suami??? grrr geramnya cik gege... knp x bertrus terang? ni lah msalah lelaki...
Aslina said…
hahah...

btw catatan ni bleh baca yang masing2 punye ke tak?

mesti mengamuk sakan wife kalo baca yg husband dia punya catatan.

emo mengalahkan ada masalah besar je... padahal real madrid kalah je???
puteri ain said…
alaahaii si suami.. haha
lea said…
hahaha
fikiran lelaki n pompuan lain-lain
ApiH said…
camne agaknye catatan isteri kalau si isteri tu penyokong barca??
lelaki , ouh lelakii . ahahaaa
mommie yuyu said…
sekali baca x faham..kena baca 2 3 kali baru faham..hehe, mcm penah kene je dokek kepale den jugak..
FurBall said…
OMK!!!!jahat gler suami dia nih..bgtau r kat bini dia..ahahhaa..kelakar..nih mesti kisah khalis nih sbb barca mng..
nelly said…
sabor je lah dia .hahaha

Popular Posts