Cara lelaki yang bengong nak memutuskan sebuah hubungan

Ini adalah tips untuk anda clash dengan wanita.

Dan tips ini untuk lelaki bengong je. Tak taula kalau anda pernah berjumpa situasi ini dalam kehidupan seharian anda.. Just 4 fun k?











Pernah ke jumpa ada orang buat cam kat atas??

Comments

saya YANA said…
haha... orang barat je kot.. hehe..
Miss Shikio said…
macam apa lagi

kompem2 kena baling lam sungai ja org cm ni

hahahhaha~
~~Ticer Wann~~ said…
hahahaha... sangat hampeh
hahahaha. lelaki melayu sila lah jgn amalkan!!
kucarkacir said…
hahaha..
mmg bengong !
dayang said…
hahahaha..ada2 je...
puteri ain said…
hahaha... apalah.. hehe
Koding said…
Ada lelaki yang bagi alasan dipaksa oleh ibu-bapa mereka berkahwin dengan seseorang akibat termakan budi...

Anda rasa bengong tak?
rara pinkmafia said…
hahahahaha takperlu kot sampai mengaku gay.hehehe
Miss Dill said…
cute cartoon.

alasan bengong. haha!

Miss Dill^^
mykhalis said…
@Miss Shikio kalau tak kerat2 bagi buaya makan
mykhalis said…
@~~Ticer Wann~~ wahh..khalis nak komen gambar baruuu
Arpiiz said…
haha, adeh boleh pulak buat alasan yang macam tu..^^
mykhalis said…
@Noor Aqillah Majid =) kire2 lelaki budiman la..kalau tak budiman takpe
Ini Kisah Tia said…
haha ! satu pun takda ..
Miss Tira said…
Banyaknya teknik lelaki. Pompuan cuma guna satu teknik je. Hahaha.
aisya sakaria said…
lelaki memang penuh dengan berjuta alasan. hihi
Pendekar Laut said…
bahaya ni,silap kejadian,mall mana la pulak jadi papan anjal terjunan bebas..haha
chentaNUYU said…
lelaki memang macam2 haha
nelly said…
betul2 bengong ~
=='

Popular Posts