Pages

Support Penaja

Wednesday, April 27, 2011

Cara lelaki yang bengong nak memutuskan sebuah hubungan

Posted by mykhalis On 9:45 PM 23 comments

Ini adalah tips untuk anda clash dengan wanita.

Dan tips ini untuk lelaki bengong je. Tak taula kalau anda pernah berjumpa situasi ini dalam kehidupan seharian anda.. Just 4 fun k?











Pernah ke jumpa ada orang buat cam kat atas??

23 comments:

haha... orang barat je kot.. hehe..

macam apa lagi

kompem2 kena baling lam sungai ja org cm ni

hahahhaha~

hahahaha. lelaki melayu sila lah jgn amalkan!!

Ada lelaki yang bagi alasan dipaksa oleh ibu-bapa mereka berkahwin dengan seseorang akibat termakan budi...

Anda rasa bengong tak?

hahahahaha takperlu kot sampai mengaku gay.hehehe

cute cartoon.

alasan bengong. haha!

Miss Dill^^

@Miss Shikio kalau tak kerat2 bagi buaya makan

@~~Ticer Wann~~ wahh..khalis nak komen gambar baruuu

haha, adeh boleh pulak buat alasan yang macam tu..^^

@Noor Aqillah Majid =) kire2 lelaki budiman la..kalau tak budiman takpe

Banyaknya teknik lelaki. Pompuan cuma guna satu teknik je. Hahaha.

lelaki memang penuh dengan berjuta alasan. hihi

bahaya ni,silap kejadian,mall mana la pulak jadi papan anjal terjunan bebas..haha

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...