Beruang dan sarang burung

Apa yang Khalis tunjukkan adalah benda yang wat Khalis sendiri rasa jeles tau.. Yerla.. Beruang ni lagi besar dari Khalis kot..tapi kerana azam yang tinggi dia berjaya jugak.. Walaupun cam seksa je

boelh ke tak boleh nie?

Arghh..kena cuba jerla

Sikit je lagik..arghhhh


































Yeayyy..berjaya jugakk
Usaha tangga kejayaan.. Sape2 final exam gud luck k?

Comments

Miss Tira said…
Walaupun dia besar tapi dia terrer memanjat. Huhuhu.

P/s: Maaf lama tak menyinggah. Bercuti sementara dari blog. Hehe ^^
saya YANA said…
kalau Yana.. Yana tak berani kot.. haha... cari jalan lain la.. hehehe..
shams said…
salam cik khalis..
beruang...hee...
arini saya jadi beruang la..
hibernasi waktu siang...
tapi pesan walupun kita tak ber"wang" takpe..jgn susah ati..sebab kita tak sendrian...

argh..cam mengarut je,,,
hehe,...
Pendekar Laut said…
orait!!jadi beruang!!
Ayie said…
perhatian.. Jika anda dikejar beruang, sila jangan panjat pokok.. Kerana beruang pun terer memanjat.. Bukti..?? Sila lihat gambar diatas.. hahahaha
yeayy!!!<..comel3,..hehe,.
kucarkacir said…
hebat beruang tu..
Koding said…
Khalis berani tak buat aksi macam beruang tu??
amny said…
peerrhhh!!!ahahah
chentaNUYU said…
wah comeynya...khalis blh buat mcm tu tak?(^_^)
hehehe mmg azam tinggi la beruang ni huhu ;)

Popular Posts