Pages

Support Penaja

Monday, April 25, 2011

Beruang dan sarang burung

Posted by mykhalis On 5:45 PM 12 comments

Apa yang Khalis tunjukkan adalah benda yang wat Khalis sendiri rasa jeles tau.. Yerla.. Beruang ni lagi besar dari Khalis kot..tapi kerana azam yang tinggi dia berjaya jugak.. Walaupun cam seksa je

boelh ke tak boleh nie?

Arghh..kena cuba jerla

Sikit je lagik..arghhhh


































Yeayyy..berjaya jugakk
Usaha tangga kejayaan.. Sape2 final exam gud luck k?

12 comments:

Walaupun dia besar tapi dia terrer memanjat. Huhuhu.

P/s: Maaf lama tak menyinggah. Bercuti sementara dari blog. Hehe ^^

kalau Yana.. Yana tak berani kot.. haha... cari jalan lain la.. hehehe..

salam cik khalis..
beruang...hee...
arini saya jadi beruang la..
hibernasi waktu siang...
tapi pesan walupun kita tak ber"wang" takpe..jgn susah ati..sebab kita tak sendrian...

argh..cam mengarut je,,,
hehe,...

perhatian.. Jika anda dikejar beruang, sila jangan panjat pokok.. Kerana beruang pun terer memanjat.. Bukti..?? Sila lihat gambar diatas.. hahahaha

Khalis berani tak buat aksi macam beruang tu??

wah comeynya...khalis blh buat mcm tu tak?(^_^)

hehehe mmg azam tinggi la beruang ni huhu ;)

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...