Pages

Support Penaja

Sunday, May 15, 2011

Peralatan cabut gigi pada masa lampau

Posted by mykhalis On 11:09 AM 15 comments

Sebelum ini Khalis ada kongsikan peralatan bedah dari zaman dahulu.. Kali ini Khalis ingin kongsikan peralatan untuk cabut gigi pula..

Soalan mengenai gigi pada hari ini..

Siapa pernah gosok gigi dengan arang?
Siapa pernah cabut gigi guna tangan sendiri?
Siapa pernah ikat gigi pada benang lepas tu rentap kuat2?
Siapa yang masih buat pemeriksaan gigi 2 kali setahun di klinik gigi?

hehe.. Jom layan kalau berani..















jangan di tanya bagaimana peralatan ini berfungsi.. tengokpun dah ngilu.. ada jugak spana kan?

15 comments:

Peh peh peh !!! Nseb tk de dh sume ni. Urmm tp kn, mst org dlu2 yg xmampu xpegi pn cabut pakai bnde2 ni. Pakai tgn la kot kn? Benang plg sng ek huhu..

kalo mcm ni peralatan dia..sanggup cabut gigi sendiri..tengok pun da seram..

takpe la... saya cabut sendiri... :D

jangan kata barang lama tu, yang baru pun kakak tak mahu...sakitnya cabut gigikan....wawa....

aduhh tgk pn da seram.. haha tringat kisah masa kecik2 dulu..

rela gigi buruk dan reput kat mulut kalau cmni..haha

seramnye peralatan dia ms dulu2..huhu

zaman dulu2 punya, skung cabut dah tak sakit dah..hahaha

tak cabut gigi dah lepas ni. huhuhu ngiluuuuuuuuu !!!

mak aih..tgk je bukan setakat ngilu...scary nya..lariiii

Pada masa tu nak takut apa... itulah peralatan paling canggih di zamannnya...

tunggu gigi tu longgar pastu cbut sniri.
x sakit pon, tp kuar darah. hik3.

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...