Pages

Support Penaja

Tuesday, May 17, 2011

Gitar menggunakan 7000 batang pokok

Posted by mykhalis On 8:45 PM 16 comments

Seorang peladang dari Argentina telah mengabdikan kasih sayang pada isterinya dengan membuat bentuk sebuah gitar menggunakan 7000 batang pokok pelbagai jenis. Isteri Pedro Martin Ureta telah meninggal pada tahun 1977 pada usia 25 tahun.. perghh.. cinta ke akhir hayat..


Pokok-pokok ini ditanam tidak berapa lama selepas kematian isterinya,.hasilnya dapat dilihat secara jelas sehingga sekarang






Arwah nenek Khalis dulu sebab dapat Khalis sebagai cucu sulung dia tanam pokok kelapa.. Katanya..kalau tinggi pokok kelapa..tinggila Khalis bila besar nanti.. hehe.. Mujur pokok kelapa tu tinggi..

16 comments:

gile besar..hahaha
tp nampak lawa pulak.:D

luar biasa cinta die dgn isteri die...

uikk cuak aku tgok bro...

erk pokok kenapa saya baca rokok...adoii.... hee hebatnya cinta dia.. :D

perghh.. lawa tu. leh nampak dari jauh lagi. mmg sungguh2 dia buat nak tunjuk cinta kat bini yang dah meninggal.

pokok kelapa tu dah berbuah lom? kalau dah berbuah, mybe nti kawen dapat byk anak. =P

mesti ambik masa yg lama nak buat...

@ABU
puas agaknya dia menyusun..

@ArulchelseAlaa..camne leh cuak pulak nie?

@~~Ticer Wann~~ asal sebut pasal cinta je tecer mesti tak tentu arah..hehe

@ASaDa RyutaRo bukan maybe..dah kawen dah..dah ada anak dah pun..ahaks

@kucarkacir yup..nak tunggu besar lagi..nak jaga lagi

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...