Gitar menggunakan 7000 batang pokok

Seorang peladang dari Argentina telah mengabdikan kasih sayang pada isterinya dengan membuat bentuk sebuah gitar menggunakan 7000 batang pokok pelbagai jenis. Isteri Pedro Martin Ureta telah meninggal pada tahun 1977 pada usia 25 tahun.. perghh.. cinta ke akhir hayat..


Pokok-pokok ini ditanam tidak berapa lama selepas kematian isterinya,.hasilnya dapat dilihat secara jelas sehingga sekarang






Arwah nenek Khalis dulu sebab dapat Khalis sebagai cucu sulung dia tanam pokok kelapa.. Katanya..kalau tinggi pokok kelapa..tinggila Khalis bila besar nanti.. hehe.. Mujur pokok kelapa tu tinggi..

Comments

ABU said…
gile besar..hahaha
tp nampak lawa pulak.:D
saya YANA said…
cantik2.... hahaha...
luar biasa cinta die dgn isteri die...
ArulchelseA said…
uikk cuak aku tgok bro...
~~Ticer Wann~~ said…
erk pokok kenapa saya baca rokok...adoii.... hee hebatnya cinta dia.. :D
ASaDa RyutaRo said…
perghh.. lawa tu. leh nampak dari jauh lagi. mmg sungguh2 dia buat nak tunjuk cinta kat bini yang dah meninggal.

pokok kelapa tu dah berbuah lom? kalau dah berbuah, mybe nti kawen dapat byk anak. =P
puteri ain said…
uishhh gila lahhh...haha
kucarkacir said…
mesti ambik masa yg lama nak buat...
mykhalis said…
@ABU
puas agaknya dia menyusun..
mykhalis said…
@e-saving solution itula pasal..kagum jerkk
mykhalis said…
@ArulchelseAlaa..camne leh cuak pulak nie?
mykhalis said…
@~~Ticer Wann~~ asal sebut pasal cinta je tecer mesti tak tentu arah..hehe
mykhalis said…
@ASaDa RyutaRo bukan maybe..dah kawen dah..dah ada anak dah pun..ahaks
mykhalis said…
@kucarkacir yup..nak tunggu besar lagi..nak jaga lagi

Popular Posts