Pages

Support Penaja

Sunday, May 15, 2011

Pengalaman masuk ke rumah pelacuran

Posted by mykhalis On 10:52 PM 20 comments

Khalis akan menceritakan pengalaman peribadi Khalis ketika zaman muda mudi  di KL dulu..

Sebenarnya ini bukan bermain tajuk ke ape ke.. tapi inilah pengalaman Khalis ketika kali pertama masuk dan menjadi pemerhati di sebuah rumah pelacuran. Di mana lagi kalau bukan di Brieckfield( betul ke ejaan nie)

Malam itu,, kawan serumah Khalis ajak tengok bola.. Khalis memang pantang kalau diajak tengok MU.. tengah tidopun boleh terjaga.. Entahla.. setan merah kuat sangat.. Tapi Khalis pelik sebab malam tu ada lebih kurang 5 bijik kereta.. Biasanya takdela ramai sangat..

Semua ahli rombongan Khalis tak kenal. housemate Khalis cakap semua ni kawan dia.. Khalis memang tak pelik sangat sebab dia memang orang KL.. so mesti ramai kawan.

Buat pengakuan k? Kami kadang-kadang sebelum pergi ke kedai mamak..adakala pergi cuci mata.. Lorong Haji Taib la.. tengok pondan.. lepas tu tengok pelacur berkeliaran.. Biasala.. orang muda..Kalau rasa nak high class pergi Bukit Bintang.. tengok pusat hiburan halal negara Malaysia yang merupakan negara Islam.Jadi pemuda pemudi islam jahil macam kami ni memang suka tempat camtu..

Tapi malam tu.. lain macam sikit. Diorang bawak Khalis ke satu tempat yang tak pernah Khalis sampai.. Khalis dahla bukan tahu sangat jalan-jalan di KL..

Sambil tanya kawan Khalis.. dia kata ikut jerla.. kawan-kawan dia ajak gi tempat baru..Khalis ok je..

Tak lama kemudian,semua kereta berhenti.. Barulah Khalis nampak siapa yang keluar dari kereta.. Ramai lelaki tetapi memang ada perempuanla.. itu memang tak terkejut sangat.. Sebab memang housmate Khalis bertukar-tukar pasangan.. Maklumlah..wajah cam Ako Mustafa..

Lepas tu housemate Khalis ajak ikut ramai-ramai.. yang awek-awek tak ikut..diorang lepak sesama diorang je.. Khalis bab jalan jauh malas tue.. rasa nak lepak ngan awek-awek je..

Jauh gak jalan.. lepas tu kami sampai di bangunan kedai.. yang Khalis peliknya... warna pintu masuk dan lampu semuanya warna merah.. Perghh.. silau mata.. Ramai gile orang keluar masuk..

contoh

Semua orang melangkah masuk.. Khalis ikut je.. memang blur lagi waktu tue,, masuk je kat dalam ada cina muda..kurus je..tarik Khalis..pilih-pilih.. tingkat atas ada lagi..

Khalis tengok banyak pintu dan bilik-bilik.. Ada yang depan bilik orang beratur.. ada yang terbuka lapang..

Khalis jengukla kat satu bilik.. Ada seorang wanita yang hanya berpakaian dalam hitam sepasang duduk atas kerusi dan lambai-lambai kat Khalis..perghhh.. rumah pelacuran rupenye!!

Khalis baru teringat.. pintu masuk muat-muat je untuk seorang pada satu-satu masa..Khalis dah bayangdah.. Kalau ada serbuan malam ni kompom tak lepas keluar ni.. Budak-budak ni Khalis dengar-dengar nak lepak sejam dua layan pompuan.. Khalis tarik baju kawan Khalis.. konon-konon marah dalam teruja sebenarnya.. Bukan teruja nak berzina ngan pelacur..tapi teka-teki tentang keadaan rumah pelacuran dah terjawab..

Mungkin ada yang tak tertanya-tanya.. tapi sebagai motivator yang aktif masa belajar dulu..Khalis perlukan pengalaman-pengalaman sebegini untuk Khalis ceritakan kat adik-adik.. Malah, pada mak,, pada adik perempuan,, pada anak-anak murid masa mengajar dulupun Khalis cerita jugak..

Diorang naik tingkat atas lagi.. Khalis bukak beg duit.. bawak keluar kad matrik UTM.. pegang erat-erat, mana tau kalau ada serbuan idea yang Khalis ada cakap nak wat research.. itu je..dah pasrah dah..

Naik tingkat atas yang menduga iman sebenarnya.. Ramai yang muda-muda.. Kalau yang melayu dipakaikan baju kurung manis je.. Khalis sempat senyum jerla.. Kalau yg mata sepet..tak taula cina ke.. vietnam ke.. perghh,,, singkat kemain.. padahal kat bawah tadi dah nampak yg pakai undies je.. wahahha

Rasa bersalah pulak gelak masa tulis nie.. Bukan apa.. entah camne..semua tak jadi nak ambil bilik.. takde test diorang katanya.. Khalis kata gilo.. diorang ajak gi rumah lain pulak.. Khalis bagitau housemate..udahla.. tak berani dah.. kecut  dah ni..

sedar tak sedar dekat sejam kitorang dalam rumah pelacuran.. entah apa yang tengok pun tak tahu,.semuanya berlalu begitu pantas.. Khalispun dah mengah dan berjalan..naik turun tangga.. sampai je kat kereta..mujur la tak jadi nak pergi rumah lain sebab MU dah nak mula..

Elok je kami pusing.. kereta..baru Khalis perasan.. ada banyak moto polis bertenggek tak jauh dari rumah pelacuran tue.. Khalis tanyala.. diorang kata itu bukan serbuan..itu tukang jaga.. OO..polis cover line.. patutla hidup meriah jee...

oooooooooo.. kata Khalis.. so?itu kisah tahun 2006.. dah 5 tahun dah berlalu.. hanyalah secebis kenangan untuk Khalis ceritakan pada anak cucu.. Khalis malas nak imbau mendalam sangat.. takut tak boleh tido malam nie..

20 comments:

ni bini tau ke x psl ni?? hahaha..pengalaman menarik tu..

@K.A.S. rasanya dah cerita.. takpe,,, malam2 dia tak baca blog..malam nn tbaru tanya..hehe

best betul dpt pengalaman cmtu ye..haha

Boleh plak polis cover line...adodoi.... Tak tau nak gelak ke ape..hehehe..

tempat2 cm ni memang banyak kan.. kadang2 terang jerk.. pihak berkuasa xtau la g ke mana kan :(... jgn cakap pasal MU leh x!!!!!

wow!! pengalaman yang hebat tu... =) hehehe =)

nasib baik iman kuat.. kalo x kuat, habis awek2 kat dlm tu dikerjakan hehe.. fikir tkt dan nk selamat je.. bagus2 :D

mak aihh seramnyee. masuk sarang penyakit. ngan hiv. hiush. takleh kawen nnt ade hiv. naseb baik tak g dah. khalis 1st time masuk tu yg takut. klau khalis ikt gak, pas sekali mesti ade 2 kali, pastu 3, pastu da tak takut. da terbiase. kan, naseb baik takde pape..

mmg. kalau hati baik dtg tmpt2 mcm tu mesti cuak.

hoho, ssh oo nk dpt pengalamn mcm ne.
boleh cita kat anak cucu.

pengalaman tu. pergh. takot. kalo kena serbu, tak ke naya!

dill.

xpenah masukk....n xkan sesekali masukk..hehe

x bley tdo kaco la wife...x pn kejutkan sayf ajak main2...

ish! simmmpang~~~ (gaya usop wilcar ckp)

Haha comel jer citer ni.... pgg kad matrix, kalau ad serbuan... konon2 wat research...hehehe lawak.... kitaorang lect ada suh pg nite club... saje cr pengalaman... hahahaha



Pengalaman saya pernah pergi kt tmpt ni..masa tu mungkin jiwa terlalu muda dan terlalu ghairah bkn setakat saya melanggan pelacur2 ni malah puting tetek dan biji kelentit cipap nya pun abis saya sedut..ingat2 skali erghhhh xnk dah..lps pada tu gi check darah nasib baik xde pa pe..

[#]PORN|10 jenis Gambar Bogel Cerita Lucah Teruk
[#]PORN|Pelakon filem lucah teruk dibelasah teman lelaki
[#]PORN|cerita lucah teruk janda melayu dengan pakistan jual karpet

[#]PORN|kisah sex: CERITA LUCAH GURU BERTUDUNG
[#]PORN|melayu luncah video
[#]PORN|lucah awek bertudung

[#]PORN|Cerita Sex Melayu | Cerita Lucah Melayu
[#]PORN|awek bertudung telanjang
[#]PORN|Aksi Bogel dan Kontroversi Pelajar UMP


[#]PORN:pepek luncah awek
[#]PORN:luncah video terbaru
[#]PORN:gambar gambar luncah

[#]PORN:cerita rogol awek bertudung
[#]PORN:video rogol awek
[#]PORN:awek di rogol jejaka
[#]PORN:rogol awek melayu

[#]PORN|11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
[#]PORN|Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
[#]PORN|Video bogel awek arab dance



[#]PORN|Awek kampung mandi bogel
[#]PORN|Foto awek malay bogel - Camcon Oil
[#]PORN|AWEK BOGEL MELAYU: gambar bogel tasya
[#]PORN|(45) (Video) Awek separuh bogel nikmati Cadbury


[#]PORN|Awek Tipu Ibu Beli Buku Teks Full Video
[#]PORN|gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak tersebar
[#]PORN|Seri Bogel Tudung Melayu Jahil
[#]PORN|spy cam awek bogel

[#]PORN|gambar awek bogel dengan teman lelaki di dalam tandas
[#]PORN|awek bogel sangap batang
[#]PORN|Lucunya Malam Pertama

[#]PORN|Awek Berjerawat Bogel
[#]PORN|Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur
[#]PORN|Gambar Awek Jepun Bogel
[#]PORN|awek cun mandi bogel di air terjun

[#]PORN|gadis melayu lucah bogel tetek seksi tudung
[#]PORN|Awek Putih Gebu Separa Bogel Atas Katil
[#]PORN|Malay Girls and Malay Sex

[#]PORN|DOWNLOAD MOVIES 18+
[#]PORN|melayu luncah video
[#]PORN|lucah awek bertudung





















































































































































-❒- Cerita ngentot dewasa Seks Cewek Cantik Yang Kesepian.Cewek Jepang Putih Mulus Telanjang Bugil

-❒- Video Hot : Kelakuan Sepasang Abg Berkerudung Ditepi Pantai..Romantis & Hot.

-❒- Pesta Dugem : Trend Abg Jaman Sekarang.. Dunia Malam Jadi Primadona..??

-❒- Lelaki Sandakan Pontianak Bening Seksi bugil gaul.Koleksi Photo Hot & Bugil Abg Sma Yang Lagi Naik Daun.Mulus Susunya

-❒- Video Hot : Adegan Mesum Tyas Mirasih Dalam Kolam Renang..Mantap Cipokannya

-❒- Video Hot : Ngintip Sepasang Abg Ngentot di Hutan Belantara.

-❒- Senyuman Vagina : Senyuman Bibir Bagian Yang Manakah ini..?

-❒- Senyuman Manis Gadis Spg Bispak : Permainan Ranjang Yang Hot.

-❒- Kumpulan Gadis Manis Lagi pamer Susu Puting Mungil..Manis

-❒- Video Hot : Ngentot Hot Dalam Bilik warnet..Nekat Banget.

-❒- Koleksi Berbagai Gaya Ngentot Hot..mantap. Cara Membuat Wanita Terangsang Dengan Cepat

-❒- Adegan Ngentot Hot Miyabi yang Bikin Nafsu...Akhh Ughh

-❒- Maen Game : Koleksi Kelakuan Aneh Abg Maen Komputer Sambil Bugil.

-❒- Colection Abg Jepang Yang Imut Denga Toket Yang Besar..Mantap

-❒- Sekretaris Pribadi Lagi Pamer Susu & Memek Putih.

-❒- Abg Ngangkang Pamer Memek Lubang Sempit..Menganga Gan.



★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
╔══╗═════╔╗═════
╚╗╔╬═╦═╦═╣╠╦╦╦╦╗
═║║║╩╣║║╬║═╣║║║║
═╚╝╚═╩╩╬╗╠╩╬╗╠═╝
═══════╚═╝═╚═╝══
★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★



This Is My Facebook Link, Add Me If You Need A Good Friend

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...