Model patung baru tiba di pasaraya utama

Kalau kita jalan-jalan Kamdar mesti pernah tengok patung model rupa mat saleh pakai sari kan? Walaupun ainya patung..still rasa janggal..

Kalau macam Khalis memang tak puas hati tengok model lelaki.. Yerla.. yang mana patung jadi mangsa model suar dalam siap orang taruk stoking nak bagi nampak besar.. IShh.. semua itu melaghakan kaum Hawa..

Tapi kini dah jadi cabaran buat kaum Adam pulak dah.. Yerla,,mana taknye.. model patung baru telah dikeluarkan dan khabarnya akan memasuki pasaraya-pasaraya utama.. So, camne ni? Khalis tak kesah..sebab dah besar.. kesian kat jejeka jejaka bujang je.. wahahah

Apa masalah ngan patung baru nie?? jom tengok











Apa kejadahnya perlu hasilkan patung camnie??

Comments

~nsar~ said…
apa motip nya ni... hadoi.. kalau masuk mesia.. memang la nmpak tak keislamannya.. kalau kacau orang konpem kena tahan polis.. kalau kacau yang ni.. konpem selamat..
kucarkacir said…
err..mantop belaka semua patung ni ye..haha
Miss Shikio said…
hoisshh! memang dah melampau kot kalau patung pon dah berupa macam ni
Anonymous said…
tlonglah..wt ptung utk peragakan bju ker nk tnjuk ....... oh tidak!
wath said…
ni iklan baju ke iklan susu ibu,

adess~
~~Ticer Wann~~ said…
haishh penat la ar-rijal nak kena tutup mata
Koding said…
Kaum adam pastinya nanti amat berminat ke bahagian pakaian wanita di shopping kompleks... dan berlama-lama di situ...
Wanie Affandi said…
perlu kah patung tu ada mende tu..?*malu..
mst susah org kedai tu nak pakaikan baju sbb besar sngt.
hik3.
qasehraihan said…
motifnya..makin bleluasa masalah seks luar nikah..sebab terangsang..hakhak
amny said…
haisshhh.......geli plak tengok..
mushroom said…
hahak.. besa gilak.. dah tuh, esh.. x mampula nak kata apa.. memang x patutla buat patung camtu..
cik sakdi said…
detailnye patung ni,hahah
azri said…
saiz da 1 hal..nape perlu detail smpai nmpak nipples?? kan bila pkai baju biasanya ngn bra skali.. so bile nmpak smpai mcm tu skali jd x real..

Popular Posts